طراحی شیائومی می میکس 2 اس در یک ویدیو لو رفت

طراحی شیائومی می میکس 2 اس در یک ویدیو نشان داده شد

به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که طراحی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) را نشان می‌دهد. گوشی بعدی شیائومی سری می میکس همانند نسل‌های قبل از خود، طراحی منحصربه‌فرد و زیبایی دارد.

نسل اول گوشی های می میکس شیائومی را می‌توان به عنوان یک محصولی آزمایشی نام برد؛ یکی از دلایلی که شیائومی برای معرفی گوشی شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix)، کنفرانسی مستقل برگزار نکرد نیز همین بود. همانطور که می‌دانید، این اسمارت فون تمام‌صفحه به همراه شیائومی می نوت 2 معرفی و عرضه شد. شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) نیز در اواخر شهریور سال 96 و همزمان با آیفون ایکس اپل رونمایی شد. حال گویا این اتفاق برای شیائومی می میکس 2 اس نیز خواهد افتاد.

کنگره جهانی موبایل سال 2018 (MWC 2018) به پایان رسید و جای خالی شیائومی در این نمایشگاه خالی ماند. اما خبرها حاکی از آن است که این کمپانی چینی در نظر دارد طی کنفرانسی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) از محصولات جدید خود رونمایی کند. این همان تاریخی است که در آن شاهد معرفی هواوی پی 20 نیز خواهیم بود. حال همزمان با نزدیک‌شدن به تاریخ رونمایی، شایعات و اخبار در خصوص امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، مشخصات و طراحی شیائومی می میکس 2 اس بیش از گذشته به گوش می‌رسد. در جدیدترین مورد، ویدیویی از گوشی بعدی شیائومی منتشر شده و طراحی ظاهری آن را به تصویر کشیده است.

طراحی شیائومی می میکس 2 اس در یک ویدیو لو رفت

نسل اول می میکس شیائومی نوآوری‌های زیادی به همراه داشت؛ اسپیکرها و سنسورهای مجاورت به لطف بدنه‌ای از جنس سرامیک پیزوالکتریک در دل صفحه نمایش قرار گرفتند. بدین ترتیب، امواج صوتی درست از میان شیشه نمایشگر عبور می‌کرد و تماس‌ها از این طریق برقرار می‌شد. علاوه بر این، می میکس را می‌توان اولین گوشی شیائومی بدون دکمه فیزیکی هوم دانست. همچنین، سرامیک به کار رفته در این گوشی، به زیبایی آن افزوده است. این تکنولوژی جدید باعث حذف فضای بالای صفحه نمایش شده و دوربین سلفی نیز در گوشه پایین سمت راست دیده می‌شود.

طراحی شیائومی می میکس 2 اس در یک ویدیو لو رفت

اما برخلاف می میکس و نسل‌های پس از آن، آیفون 10 اپل، تکنولوژی صفحه نمایش خاص خود را دارد. هواوی و سایر سازندگان مطرح گوشی هوشمند نیز رویکردهای ویژه خود را برای ساخت محصولی بدون حاشیه در پیش گرفته‌اند. در سوی دیگر، شیائومی هم ایده‌های مختص به خود را پیاده می‌کند؛ این شرکت چینی با استفاده از تکنولوژی Full Screen 3.0، قصد دارد طراحی شیائومی می میکس 2 اس را به نقطه قوت آن تبدیل کند.

طراحی شیائومی می میکس 2 اس شبیه به آیفون X نیست

به نظر می‌رسد شیائومی قصد ساخت اسمارت فونی شبیه به آیفون ایکس اپل را ندارد و به جای آن، طراحی کاملا متفاوتی را در سر می‌پروراند؛ بر اساس شایعات قبل، دوربین سلفی شیائومی می میکس 2S به گوشه بالایی سمت راست منتقل می‌شود. بنابراین، تمامی قسمت‌های پنل جلویی گوشی توسط صفحه نمایش پوشانده خواهد شد. اگر گوشی جدید سری Mi Mix شیائومی به همین شکل به تولید نهایی برسد، شیائومی می میکس 2 اس را می‌توان اولین گوشی هوشمندی دانست که دارای حداکثر نسبت صفحه نمایش به پنل جلو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ینی دوربین سلفی سنسور اینا نداره !!!!

  2. والا وقتی شیائومی کم حاشیه زد اپل هنوز داشت رو آیفون 7 کار میکرد حالا نمیدونم چطور بعضیا با پررویی میان میگن از اپل اسکی رفته مرده شور اپلتونو ببرن یه برند بی خاصیت که فقط به فکر کسب درامده

  3. واقعا طراحی ش حرف نداره

    • طراحیش حرف نداره از این نظر که به درد نمیخوره؟ به نظرم طراحی شیائومی صرفا یک سری کپی کاری های ناشیانه است که باید طرفدارانش کمی هوش به خرج بدن و متوجهش بشن که چیزی برای گفتن نداره. اگر دنبال طراحی خوب هستید به نظرم باید به طراحی های اپل و ال جی و …. دقت کنید

      • واقعا بعضیا یه حرفهایی میزنن که آدم نمیتونه هیچ جوره جلوی خودشو بگیره آخه شما خیلی غلط کردی که اومدی همچین چیزی گفتی اپل کیه که بقیه بخوان ازش سبک طراحی یاد بگیرن طراحیش دقیقا چیه؟ یه گوشی معمولی فقط ون سیب دهنیه پشتشه چیز خاص تری توش نمیبینم چینیا ثابت کردن باهوش ترین ادمای زمینن و مطمئن باش برند چینی هواوی به زودی زود جایگاه بهترین برند رو ازآن خودش میکنه

  4. خود همین برند گوشی هاشو از آیفون اسکی رفته بار اول

  5. فکر نمیکنم چنین طراحی هنوز مد شده باشه

  6. پیشگام در ساخت گوی بدون حاشیه بود و هست وبقول دوستان اپلی ، بقیه من جمله خود اپل اسکی رفتن از روی این گوشی ?? ، ( البته من اصلا به چیزی به سم اسکی اعتقاد ندارم و اکثر شرکت ها خواسته مشتری رو محقق میکنن. )