طراحی جدید یک نمایشگر انعطاف پذیر

پتنت‌های سامسونگ طراحی جدید یک نمایشگر انعطاف پذیر را نشان می‌دهند

پتنت های سامسونگ یک طراحی جدید برای نمایشگر انعطاف پذیر را به تصویر می‌کشند. گفته می‌شود سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی منعطف به نام گلکسی ایکس است.

سامسونگ مدت‌هاست به دنبال ساخت یک گوشی با نمایشگر انعطاف پذیر است و حالا دیگر در حال توسعه بودن گوشی گلکسی ایکس آن‌ها نیز یک راز نیست. تمامی مطالب مربوط به این محصول به شایعات اینترنتی محدود نمی‌شود، خود سامسونگ نیز در مورد پروژه‌های خود در تالارهای گفتگوی مختلف اظهار نظر می‌کند. اخیرا دی جی کو،‌ مدیرعامل سامسونگ موبایل در رویداد مطبوعاتی سامسونگ که در کنگره جهانی موبایل برگزار شود نیز رسما خبر در حال کار بودن بر روی این محصول را اعلام کرد، اما از ارائه هرگونه زمان رونمایی سرباز زد.

نمایشگر انعطاف پذیر سامسونگ در گوشی گلکسی ایکس استفاده می‌شود

تا زمانی که به زمان معرفی گوشی منعطف سامسونگ نزدیک شویم و نشت اطلاعات معتبرتری را شاهد باشیم، پتنت‌های به ثبت رسیده توسط سامسونگ هستند که می‌توانند بهترین منابع ما برای در ذهن تجسم کردن گوشی گلکسی X باشند. اگر چه این پتنت‌ها شاید به تایید نهایی نرسند، اما به ما کمک می‌کنند تا ایده‌های در سر پرورش یافته سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم. سامسونگ در گذشته چندین پتنت مختلف مرتبط با نمایشگر انعطاف پذیر را به نام خود به ثبت رسانده است که ما نیز برخی از مهم‌ترین آن‌ها را پوشش خبری داده‌ایم.

طراحی جدید یک نمایشگر انعطاف پذیر

نمایشگر انعطاف پذیر

سایت Patently Mobile گزارش داده است که چندین طراحی ثبت اختراع سامسونگ از سوی اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) جوایزی را دریافت کرده‌اند. ای پتنت‌های طراحی هیچ چیزی از تکنولوژی، مشخصات و یا متریال به کار رفته را افشا نمی‌کنند و تنها ما را از طراحی پایه‌ای محصولات آگاه می‌سازند. یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین پتنت‌های طراحی یک گوشی هوشمند منعطف،‌ نظیر گوشی به نام ZTE Axon M است که به تازگی معرفی شده است. اگرچه گوشی جدید زد تی ای از دو نمایشگر جداگانه تشکیل شده که بر روی یکدیگر قرار خواهند گرفت، در حالی که پتنت های سامسونگ یک نمایشگر بزرگ را نشان می‌دهند که کاملا خم شده و از انعطاف بالایی برخوردار است.

توجه شما را به پتنت طراحی یک گوشی هوشمند بدون هرگونه کلید فیزیکی یا درگاه جلب می‌کنیم. در حالی که شاید نتیجه‌ی این طراحی ضعف‌های زیادی به نظر داشته باشد، اما تنها زمان می‌تواند در مورد آن‌ها صحبت کند.

پتنت طراحی بدون دکمه

طراحی بدون دکمه

سامسونگ همچنین برای پتنت طراحی یک دیوایس الکترونیکی پوشیدنی که از یک نمایشگر خمیده با قابلیت پیچیدن دور مچ دست کاربر برخوردار است، جایزه دریافت کرده است. این طراحی دیوایسی بین یک ساعت هوشمند و گوشی هوشمند را نشان می‌دهند.

پتنت ساعت هوشمند منعطف

ساعت هوشمند منعطف

البته در نظر داشته باشید هیچ تعهدی نیست که پتنت‌های به ثبت رسیده به محصولات واقعی تبدیل شوند. شرکت‌ها گاهی نیز پتنت‌ها و علائم تجاری را به نام خود ثبت می‌کنند، در حالی که هیچ یک از آن‌ها را در دنیای واقعی نمی‌توانیم ببینیم؛ بنابراین نمی‌توان امید زیادی به هر پتنتی داشت.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هنوزم هم به شخصه اعتقادی بر این کار ندارم

  2. خیر سرش تکنولوژی ابداع کرده

  3. سامسونگ یعنی تجربه استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

  4. اصلا حس خوبی به ای جریان ندارم
    مگه دستمال کاغذیه انعطاف پذیر باشه