بررسی رایگان باتری گوشی اندرویدی با اپلیکیشن Accubattery

دانلود برنامه تست سلامت باتری گوشی اندرویدی

آیا به دنبال راهی برای تشخیص سلامت باتری گوشی اندرویدی خود هستید؟ برنامه Accubattery یک اپلیکیشن کاربردی برای تست سلامت باتری گوشی های اندرویدی با امکاناتی ویژه است.

ذخیره‌ی عمر باتری یکی از مهم‌ترین المان‌ها برای اکثر کاربران اندروید است. اما فراتر از نگه‌داری شارژ روزانه برای مصرف، آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که باتری گوشی اندرویدی شما در چه سطحی از سلامتی قرار دارد؟

با گذشت زمان، باتری ها از بین می‌روند، همانطور که اخیرا در مورد باتری آیفون های قدیمی مطالبی را شنیده‌ایم. آن‌ها نمی‌توانند همانند زمانی که نو هستند شارژ‌در خود نگه دارند، بنابراین حتی وقتی به صورت کامل هم شارژ شوند استفاده کمتری از آن‌ها می‌توان داشت. بنابراین شما ممکن است بخواهید سلامت باتری گوشی اندرویدی خود را مورد بررسی قرار دهید و سپس با دریافت برخی راهنمایی‌ها، به حفظ بهتر آن کمک کنید.

در حالی که چنین قابلیتی به صورت پیشفرض در پلتفرم اندروید قرار ندارد، اما خوشبختانه در اینجا یک اپلیکیشن وجود دارد که کار را برای شما آسان خواهد کرد.

بررسی رایگان باتری گوشی اندرویدی

با اپلیکیشن Accubattery

بررسی رایگان باتری گوشی اندرویدی با اپلیکیشن Accubattery
برای بررسی باتری گوشی اندرویدی خود ابتدا باید اپلیکیشن Accubattery را در زیر به صورت رایگان و با لینک مستقیم گجت نیوز دانلود کنید. البته این تنها راه نمایش سلامت باتری در اندروید نیست، اما یکی از بهترین‌ اپلیکیشن‌های موجود است.

 

پس از آن که برنامه نصب شد، اپلیکیشن شما را در مورد آنچه که باید انجام دهد، نظیر تحقیق در مورد طول عمر باتری مطلع خواهد کرد.  به گفته‌ی توسعه دهندگان این اپلیکیشن، بیشترین میزان شارژدهی گوشی را می‌توانید زمانی داشته باشید که آن را حداکثر 80 درصد (و نه 100 درصد) شارژ کنید. هرچند افزایش زیاد نیست، اما قابل لمس خواهد بود.

در نهایت شما یک نوار لغزنده را مشاهده خواهید کرد که می‌تواند به لطف یک زنگ هشدار، شما را از رسیدن شارژ باتری به 80 درصد مطلع کند. البته این اپلیکیشن هیچ اجباری برای شارژ 80 درصدی باتری گوشی شما نداشته و تنها این را به شما توصیه می‌کند، پس می‌توانید هر میزانی که خواستید گوشی خود را شارژ کنید. سپسف این اپلیکیشن باتری گوشی شما را برای یک کالیبراسیون سریع آماده می‌کند.

برای دریافت نتایج دقیق‌تر شما نیازمند آن هستید که از دیوایس خود برای مدت زمانی (تا پس از کالیبراسیون) به شکل کاملا عادی استفاده کنید. پس از گذشت مدتی، اپلیکیشن Accubattery اطلاعاتی که در مورد باتری گوشی اندرویدی شما به دست آورده است را به صورت آماری به نمایش خواهد گذاشت. این نتایج می‌توانند پس از گذشت یک یا دو روز از استفاده شما به دست آیند، اما توصیه ما به شما برای به دست آوردن نتایج دقیق‌تر، مشاهده آن‌ها پس از گذشته یک یا چند هفته است.

در داخل اپلیکیشن اطلاعاتی در مورد مدت زمانی که باتری گوشی شما عمر می‌کند در داخل تب Discharging قابل رویت است. آن‌ها شامل جزئیاتی از متوسط استفاده باتری، استفاده هر اپلیکیشن و مواردی از این دست است. از زبانه Charging نیز شما می‌توانید سرعت شارژ گوشی خود و از زبانه Health نیز می‌توانید جویای سلامت باتری گوشی اندرویدی خود شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. به نظرم اندروید یک تحول بزرگ توی سیتسم عامل ها بود که باعث شد زندگی انسان ها تغییر کنه. ولی این سیتسم عامل باید روی سخت افزار مناسب سوار بشه نه هر برند و سخت افزاری. به نظرم بهترین کارایی اندروید روی گوشی های ال جی هستش . شرکتهای دیگه نتونستن به خوبی از توانایی اندروید استفاده کنن

  2. ممنون از گحت نیوزی های عزیز خسته نباشید میگم

  3. درود بسیار عالى برم دانلودش کنم واسه گوشى سامسونگ جوووووونم
    🙂

  4. برنامه خوبیه
    بابت گذاشتن برای دانلود هم ممون

  5. واسه ای او اس چرا نمیذارید ؟

  6. مرسی واقعا عالی بود

  7. خیلی مفید بود ممنوون

  8. ببینم انرویدیا دهنشون بسته میشه یا نه