تصاویر جدید هواوی پی 20 لایت

تصاویر جدید هواوی پی 20 لایت در دنیای واقعی با دوربین دوگانه پشتی

تصاویر جدید هواوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) با رنگ آبی براق در دنیای واقعی منتشر شد. این عکس‌ها، اطلاعات جالبی از طراحی گوشی جدید هواوی را فاش می‌کنند.

طی ماه‌های گذشته، منابع مختلف با انتشار اطلاعاتی متنوع از گوشی های جدید هواوی، ویژگی‌های کلیدی موبایل های جدید چینی‌ها را فاش کرده‌اند. اگرچه در نمایشگاه MWC 2018 هیچ اطلاعاتی در رابطه با این گوشی ها منتشر نشد، ولی تصاویر جدید هواوی پی 20 لایت ضمن تایید برخی اطلاعات قبلی، آن را با رنگ آبی براق نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد محصولات سری P20 با طراحی ناچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

طراحی کلی دستگاه، شباهت زیادی به آیفون ایکس اپل داشته و قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه عمودی و اسکنر اثر انگشت است. این در حالی‌ست که اطلاعات قبلی از توسعه این گوشی با کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی خبر داشتند.

در رابطه با مشخصات فنی، گوشی پیش رو ارزان‌ترین نسخه در این خانواده جدید محسوب شده و گفته می‌شود با صفحه نمایش 5.84 اینچی و +FHD به دست کاربران می‌رسد. همچنین سازندگان از تراشه کایرین 659 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهند کرد. دوربین دوگانه پشتی متشکل از دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم مسئولیت ثبت لحظات مختلف را بر عهده دارد. از دیگر موارد قابل توجه نیز می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری EMUI 8.0 اشاره کرد.

انتظار می‌رود محصول جدید هواوی با قیمت 370 یورو (455 دلار) در اختیار کاربران قرار گیرد. پیش‌تر دعوت‌نامه‌های رویداد هواوی برای معرفی پرچمداران جدید در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) که با مصادف با روز عرضه شیائومی می میکس 2 اس نیز هست، ارسال شده است. در ادامه می‌توانید این عکس‌ها را مشاهده کنید.

تصاویر جدید هواوی پی 20 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. زیباست و امید وارم فروش خوبی هم کنه

  2. چقدر مزخرفه این مگه قرار نبود سه گانه باشه

    • نوشته پی 20 لایت به اون کلمه “لایتش” اصلا توجه کردین؟ نسخه های لایت نسخه های میانرده ای هستن که به امکانات کمتر ولی قیمت ناچیز به فروش میرسن

  3. درکل من طرفداره تکنولوژی جدیدهستم نه برند و هواوی سعی بیشتری داره نسبت به دیگر رقبا

  4. چقدر زشت و بدفرم…از برامدگی لنزش به عنوان سپر تو جنگ میشه استفاده کرد مثل آیفین…خخخخ

  5. چه رنگ افتضاحی

  6. آدم میمونه دیگه چی بگه
    این گوشی از نظر من معرکه س چون بدجور طرفدار هواوی هستم

  7. اخه چرا اینقدر شبیه اپل زده