بک لینک

ایجاد بک لینک را به تیم‌های متخصص بسپارید

برای این که وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل به نتیجه خوبی برسد باید به اندازه کافی از صفحات معتبر وب، بک لینک داشته باشد. یکی از سایت‌هایی که در ایجاد بک لینک برای وب سایت شما تخصص دارد، کوبوکلود است.

گاهی اوقات شما هزینه زیادی را برای وب سایت باکیفیت و بی‌نقص خود صرف می‌کنید و محتواهای بسیار عالی بر روی آن قرار می‌دهید. محصولات و خدماتی که در وب سایت شما به کاربران ارائه می‌شود هم از نظر کیفیت در رتبه بالایی قرار دارد و شما مطمئن هستید که سایر محصولات توان رقابت کردن با برند شما را ندارند. با همه این اوصاف، می‌بینید که با گذشت مدلی طولانی از ثبت آدرس وب سایت شما در اینترنت، هنوز هم موتورهای جستجو از جمله گوگل، آن را در صفحه اول نتایج جستجو برای مخاطب نمایش نمی‌دهد. فکر می‌کنید اشکال کار از کجا باشد؟

کدام وب سایت‌ها در رتبه‌های بالای جستجوی گوگل قرار می‌گیرند؟

گوگل، وب سایتی را معتبر و باارزش می‌داند که علاوه بر برخورداری از رابط کاربری خوب، ترافیک بالا، سرعت لودینگ مناسب و ارائه محتوای باکیفیت و دسته اول، به اندازه‌ای معتبر و قابل اطمینان باشد که کاربران به دلایل مختلف، آن را در دیگر صفحات وب به سایر مخاطبان پیشنهاد بدهند. در واقع، یک وب سایت زمانی به رتبه‌های اول جستجوی گوگل دست پیدا می‌کند که به اندازه کافی از سایر صفحات معتبر وب، بک لینک داشته باشد.

وجود بک لینک چه فایده‌ای برای وب سایت‌ها دارد؟

وجود بک لینک در یک وب سایت به معنای مهر استانداردی است بر روی کاربردی بودن و کیفیت محتوایی که در صفحات آن سایت ارائه می‌شود. به همین دلیل، علاوه بر کاربران واقعی، ربات‌های رتبه‌دهی گوگل هم به سادگی از کنار این مساله عبور نکرده‌اند و وب سایت‌هایی که ردپای آن‌ها در سایر صفحات وب وجود داشته باشد را در اولویت خود قرار می‌دهند.

چیزی که نباید نادیده گرفته شود این است که هر بک لینکی دارای چنین اعتباری نخواهد بود. یعنی گوگل به همان اندازه که به وجود بک لینک ها در یک وب سایت اهمیت می‌دهد، کیفیت آن‌ها را نیز مهم می‌داند. بنابراین قرار نیست هر وب سایتی که توان پرداخت پول را دارد بتواند در مدت کوتاهی در چندین وب سایت، لینکی به وب سایت خود ایجاد کند و لزوما موفق باشد؛ بلکه باید در ایجاد بک لینک های باکیفیت موفق عمل کند تا در نهایت بتواند در گوگل به رتبه بهتری دست پیدا کند.

بک لینک

ایجاد بک لینک موثر و باکیفیت کار هر کسی نیست و باید آن را به یک تیم متخصص واگذار کرد. تنها وب سایت‌هایی که در تیم کاری خود، افراد خبره‌ای دارند، بر تمام جزئیات رفتار موتورهای جستجو اشراف دارند و می‌دانند چگونه باید بک لینکی که در کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو تاثیرگذار باشد، قابل اطمینان هستند و باید کار ایجاد بک لینک های باکیفیت را به چنین تیم‌هایی سپرد.

چه کسانی می‌توانند بک لینک های باکیفیت ایجاد کنند؟

یکی از این وب سایت‌ها، کوبوکلود است. در مجموعه کوبوکلود، گروهی از افراد باتجربه گرد هم آمده‌اند تا با رصد لحظه‌ای جزئیات دنیای وب و موتورهای جستجو، به شما این اطمینان را بدهند که آن چه به عنوان خرید بک لینک هزینه می‌کنید، به هدر نمی‌رود و به طور چشم‌گیری در بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو به خصوص گوگل تاثیر می‌گذارد و ظرف مدت کوتاهی می‌تواند یک وب سایت جدید و تازه‌کار را به عنوان اولویت‌های پیشنهادی گوگل مطرح کند. این کار علاوه بر این که در بهتر دیده شدن یک وب سایت موثر عمل می‌کند، میزان ترافیک آن را نیز به شدت بالا می‌برد و در نهایت باعث بالا رفتن نمودارهای فروش آن می‌شود.

ایجاد بک لینک برای وب سایت خود را به کوبوکلود بسپارید

یکی از مهم‌ترین نکات در ایجاد بک لینک موثر و باکیفیت این است که بک لینک‌ها باید در وب سایت‌هایی باشند که محتوا و مضمونشان با وب سایت شما در ارتباط باشد و خود آن وب سایت‌ها نیز رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشند. پیدا کردن چنین وب سایت‌هایی از بین میلیون‌ها صفحه‌ای که در اینترنت فعالیت می‌کنند، کار آسانی نیست و اینجاست که کوبوکلود به شما اطمینان می‌دهد که قادر است بهترین، قدرتمندترین و معتبرترین وب سایت را از میان وب سایت‌هایی که در زمینه‌های مرتبط با کار شما فعالیت می‌کنند پیدا کرده و بک لینک وب سایت شما را در آن‌ها قرار می‌دهد.

کوبوکلود برای پیدا کردن لیست این وب سایت‌ها و سرمایه‌گذاری زمانی بر روی آن‌ها، تنها به یک هفته زمان نیاز دارد و پس از آن فقط یک ماه زمان می‌برد تا گوگل لیست بک لینک هایی که برای وب سایت شما وجود دارد را تهیه کرده و آن‌ها را فهرست‌بندی کند. بعد از آن در عرض 3 ماه، شما می‌توانید تاثیر مثبت این بک لینک‌ها را مشاهده کنید. این حرکت مثبت در افزایش ترافیک وب سایت شما تاثیرگذار خواهد بود و قطعا بر روی میزان فروش و تراکنش‌های مالی صورت گرفته در وب سایت نیز دیده می‌شود.

وظایف کوبوکلود به همین جا ختم نمی‌شود. لازم است در طی زمان، نظارت دائمی بر روی بک لینک‌های ایجاد شده وجود داشته باشد تا ارزیابی‌های لازم برای درجه مفید بودن هر بک لینک در افزایش ورودی‌های وب سایت شما انجام شود. این هم جزو کارهایی است که کوبوکلود، انجام آن را بر عهده می‌گیرد.

جوایز هیجان‌انگیز کوبوکلود برای خریداران

اطمینانی که کوبوکلود در ارائه بک لینک‌های باکیفیت و موثر به شما می‌دهد، همه پیشنهاد این وب سایت نیست. جوایزی که این وب سایت در ازای خرید خدمات از کوبوکلود به شما ارائه می‌کند، انجام این کار و هزینه کردن در این زمینه را هیجان‌انگیزتر کرده است. کافی است شما در زمان تعیین شده در این کمپین، خدمات خرید بک لینک را از کوبوکلود تهیه کنید و در لیست قرعه‌کشی جوایز هیجان‌انگیز زیر قرار بگیرید:

  • سفر به جام جهانی روسیه برای 2 نفر
  • گوشی آیفون ایکس
  • شارژ 2 میلیونی کیف پول برای 3 نفر

برای سرمایه‌گذاری در این زمینه شک نکنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اینا وایسه سایت هم کاربرد داره یا فقط وب سایت؟

  2. جام جهانی روسیهش برای دونفر عالیه