جیلی جی سی 6 فیس لیفت

جیلی جی سی 6 فیس لیفت اکسلنت در تهران رونمایی شد

جیلی جی سی 6 فیس لیفت اکسلنت به طور رسمی در تهران رونمایی شد. شرکت خودروسازان بم، جیلی GC6 جدید را در بهار 1397 به صورت تولید داخل در ایران عرضه می‌کند.

شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی تولید و مونتاژ خودروهای چینی Geely در ایران، طی مراسمی در تهران به طور رسمی از خودروی جدید جیلی جی سی 6 فیس لیفت اکسلنت رونمایی کرد. GC6 جدید به عنوان محصولی از شاخه امگرند جیلی شناخته می‌شود و در بهار سال آینده به صورت تولید داخلی به مشتریان ایرانی عرضه خواهد شد.

جیلی جی سی 6 فیس لیفت

مشخصات جیلی جی سی 6 فیس لیفت

جیلی جی سی 6 فیس لیفت بر روی همان پلتفرم نسل قبل ساخته شده، اما تغییراتی در طراحی خارجی و داخلی آن مشاهده می‌شود. این سدان اتوماتیک چینی از نظر موتوری نیز تغییری نداشته و از پیشرانه قبلی یعنی 1.5 لیتری با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتن‌متر استفاده می‌کند. نیروی تولیدی توسط این پیشرانه به وسیله گیربکس اتوماتیک ساخت جاتکوی ژاپن به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

جیلی جی سی 6 فیس لیفت

ظروفیان، مدیر فروش و بازاریابی شرکت خودروسازان بم می‌گوید هدف از عرضه این خودرو، به دست آوردن سهم بیشتری از بازار بوده، چرا که طبق آمار بازار سگمنت بی و سی بیشترین میزان فروش را در سال‌های گذشته داشته است. به گفته ظروفیان، خودروهای ال 90 و اچ 30 کراس اصلی‌ترین رقبای جیلی جی سی 6 فیس لیفت هستند. وی همچنین اعلام کرد که تاکنون 1000 دستگاه جیلی GC6 در ایران فروخته شده و طی این مدت، کمترین میزان شکایت را داشته است. شهرهای تهران، تبریز، شیراز، مشهد و گناباد نیز بیشترین میزان فروش را در بین نمایندگی‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

جیلی جی سی 6 فیس لیفت

گفتنی است که جیلی جی سی 6 اکسلنت فیس لیفت با قیمت 58 میلیون و 900 هزار تومان به صورت تولید داخل در بهار سال 1397 وارد بازار می‌شود.

جیلی جی سی 6 فیس لیفت جیلی جی سی 6 فیس لیفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. میارزه قیمتش به خودرو

  2. نمیدونم چرا از اون ماشین خوشگلا توی ایران معرفی نمیشه