بهترین گوشی MWC 2018 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

بهترین گوشی MWC 2018 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

کنگره جهانی موبایل سال 2018 در بارسلون اسپانیا برگزار شد و غول‌های تکنولوژی گوشی های جدید خود را در آن معرفی کردند. به نظر شما بهترین گوشی MWC 2018 کدام اسمارت فون بود؟

در چند روز گذشته، شاهد رونمایی از اعضای جدید خانواده بزرگ گوشی های اندرویدی بودیم. اگر شما نیز مانند بسیاری از کاربران، اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2018 را از گجت نیوز دنبال کرده باشید، در نظرسنجی امروز ما جهت انتخاب بهترین گوشی MWC 2018 شرکت کنید. در ادامه، شما را با گوشی های پرچمدار معرفی‌شده در کنگره جهانی موبایل سال 2018 آشنا خواهیم کرد.

نامزدهای بهترین گوشی MWC 2018 بارسلون

ال جی وی 30 اس تین کیو

LG V30s ThinQ

بهترین گوشی MWC 2018 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

گوشی جدید ال جی وی 30 اس ThinQ به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و در گزینه رنگ‌های جدیدتری نسبت به ال جی V30 عرضه می‌شود. پرچمدار جدید ال جی به پلتفرم هوش مصنوعی ThinQ ال جی مجهز است اما کمپانی سازنده این وعده را به کاربران داده که گوشی ال جی وی 30 نیز از این تکنولوژی پشتیبانی خواهد کرد.

ایسوس زنفون 5 زد

Asus Zenfone 5z ZS620KL

بهترین گوشی MWC 2018 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان اسمارت فون هنوز برنامه‌ای برای استفاده از اسنپدراگون 845 در پرچمداران خود ندارند، ایسوس با به‌کارگیری از این تراشه قدرتمند در محصول جدید خود همه را غافلگیر کرد. این شرکت تایوانی همچنین حداکثر میزان رم و حافظه را در دردانه‌اش به کار گرفت؛ ایسوس زنفون 5 زد به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز است. نمایشگر 19:9 با بریدگی بحث‌برانگیز شبیه به آیفون 10 در بالای آن و اسپیکرهای استریویی که این روزها به پایه ثابت پرچمداران تبدیل شده را نیز به لیست مشخصات ایسوس زنفون 5z اضافه کنید. قیمت گوشی جدید ایسوس مدل زنفون در مدل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 480 یورو تعیین شده است.

سامسونگ گلکسی اس 9 / گلکسی اس 9 پلاس

+Samsung Galaxy S9 / Galaxy S9

بهترین گوشی MWC 2018 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

سامسونگ، گوشی های گلکسی S9 و گلکسی +S9 را با این ادعا که بهترین دوربین و بهترین نمایشگر را در بین همه پرچمداران موجود در بازار دارند، معرفی کرده است. این اسمارت فون ها امکاناتی منحصربه‌فرد (مانند اندازه‌گیری فشار خون) دارند و برخی ویژگی‌های جدیدی مانند ایموجی‌های واقعیت افزوده به آنها اضافه شده است. جهت اطلاع بیشتر، مقاله ما تحت عنوان نگاهی نزدیگ به گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را مطالعه کنید.

سونی اکسپریا ایکس زد 2 / اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت

Sony Xperia XZ2 / Xperia XZ2 Compact

بهترین گوشی MWC 2018 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت را می‌توان اولین گوشی های سونی با نمایشگر رایج 18:9 دانست که به آخرین نسل از تراشه‌های کوالکام، یعنی اسنپدراگون 845 نیز مجهز هستند. دوربین Motion Eye گوشی های جدید سونی حداقل از دو جهت بهتر از پرچمداران سامسونگ ظاهر شده‌اند؛ اولین مورد، قابلیت فیلمبرداری 4K HDR است که برای اولین بار در یک اسمارت فون به کار رفته و مورد دوم، امکان ضبط ویدیوهای 1080 پیکسل با سرعت 960 فریم بر ثانیه است. جهت اطلاع باید گفت قابلیت سوپر اسلوموشن گوشی های سامسونگ، ویدیوهای 720 پیکسل ضبط می‌کنند. ما در گجت نیوز گوشی های جدید سری اکسپریا را نیز بررسی کرده‌ایم که می‌توانید مطلب مربوطه را با کلیک بر روی این لینک ببینید.

نوکیا 8 سیروکو

Nokia 8 Sirocco

بهترین گوشی MWC 2018 را شما انتخاب کنید (نظرسنجی)

شاید نوکیا 8 سیروکو را نتوان یک محصول کاملا جدید از شرکت فنلاندی HMD Global دانست، اما مدل ارتقایافته‌ی خوبی از نسخه اورجینال پرچمدار نوکیا است. تفاوت‌ها نیز کاملا محسوس است؛ اگرچه ابعاد نوکیا 8 سیروکو کمی کمتر شده اما به صفحه نمایش بزرگتر 5.5 اینچی (در برابر 5.3 اینچی نوکیا 8) مجهز است. این نمایشگر از نوع P-OLED است در حالی که نوکیا 8 به پنل LCD مجهز بود. باتری گوشی جدیدتر، بزرگتر شده و قابلیت ضد آب آن نیز از IP45 (در نوکیا 8) به IP67 ارتقا یافته است. دوربین نوکیا 8 سیروکو را دو لنز با اندازه پیکسل‌های بزرگتر 1.4 میکرومتری (در برابر 1.12 میکرومتری نوکیا 8) تشکیل داده و دریچه دیافراگم آن نیز با ارتقا از f/2.0 در نوکیا 8 به f/1.75، نور بیشتری جذب می‌کند. شاید تنها چیزی که در گوشی جدید نوکیا تغییری نکرده، نام «نوکیا 8» و تراشه اسنپدراگون 835 آن باشد.

این فهرست، همه گوشی های پرچمدار کنگره جهانی موبایل سال 2018 را در بر داشتند. در این بین موبایل های دیگری نیز معرفی شدند که البته در دسته میان‌رده‌ها جای گرفتند. کمپانی‌هایی مانند هواوی در این نمایشگاه به معرفی تبلت های جدید بسنده کردند. این کمپانی چینی، رونمایی از گوشی هایش را به هفته اول فروردین 96 موکول کرد.

حال به نظر شما، بهترین گوشی MWC 2018 کدام‌یک از موارد فوق است؟ ضمن شرکت در نظرسنجی گجت نیوز، دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

25 دیدگاه

  1. نظر سنجی کی تموم میشه؟؟؟

  2. اونهایی که موافقند سال آینده سال موفقیت برای گوشی های نوکیا هست دکمه + و اونهایی که نظر منفی دارند دکمه ــ منفی را بزنند
    موافقین+
    مخالفین-

  3. با اینکه طرفدار نوکیا هستم ولی به سونی رای دادم ولی به قول کارشناسان،امسال سال نوکیاست گوشی نوکیا8در حد یه پرچمدار تمام عیار نبود! اما منتظر رونمایی نوکیا10 با قویترین دوربین چرخان با 5 لنز چرخان کارل زایس هستیم که میگن قویترین دوربین قدرتمند تاکنون هست با اسنپدراگون 855 ویک باتری بسیار قدرتمند برای این فبلت پرچمدار سال آینده نوکیا و بدنه آلومنیومی سری 7000 و روکش سرامیکی

  4. عجب دلِ خجسته ایی دارن پنکه های سونی.طرف به طراحی خنده داره سونی میگه خوب.یه زمانی به سامسونگ میگفتن جا صابونی.الان به روی مبارکشون هم نمیارن این دو تا گوشی دقیقا خوده جا صابونی هستش😁الحمدا… همشون هم تو کاره4k گرفتن هستن شبانه روز که هی میگن ببینید 4k این مدلی داره.آره خوب با حافظه خیلی بالایی که سونی براش گذاشت حتما فیلمبرداری کنید.فقط یه پولی هم جهت خرید مموری فراموش نشه.فیلمبرداری آهسته اش هم دیدیم که باید زمین و زمان و طبیعت و آسمان دست به دست هم میدادن شاید بتونستن یه تیکه فیلم با کیفیت خسته بگیرن.الان هم دلتون رو خوش کنید به اینجور رای گیریها.بازار ایران و جهان بهتون میگه سونی موبایل هیچی نیست😁

  5. همشون تقلیدو داشتن به جز عشق.
    عشقی سونی ک هر چی چیز جدیده تولید میکنیو دوسداشتنی ترین برندی

  6. ال جی وی 30 اس تین کیو دوست داشتنی تر از بقیه س صد البته

  7. من از اس ۹ و ایکس زد دو خوشم میاد ولی نمیدونم چرا از ایکس زد دو بیشتر

  8. سونی بهترینه
    اولین گوشی مجهز به قابلیت فیلمبرداری 4KHDR رو معرفی کرد از الان سامسونگ گدایی و التماسو شروع کرده که این قابلیت رو روی گوشی بعدیش بتونه بزنه مثل همین 960fps

  9. از بابت بهترین باید بهترین گوشی از نظر ارتقارو بهترین گوشی نمایشگاه دونست.
    LG V30s ThinQ – یه گوشی ارتقایی مغمولی بود
    +Samsung Galaxy S9 / Galaxy S9- گوشی خوبی شده ولی راه داره تا بهترین شه
    Sony Xperia XZ2 / Xperia XZ2 Compact-بدنش نسبت به قبل بهتر شده ولی هنوزم کار داره
    Nokia 8 Sirocco- هم مثل v30 یه ارتقاست فقط
    Asus Zenfone 5z ZS620KL – با قیاقه شبیهه ایقونش کاری ندارم ولی انتخاب منه , چون هم رمش بالاترین رم ممکن رویه موبایله و هم حافظش شبیهه یه هارد دیسکه, قیمتشم در حد پرچم داره هواوویه.

  10. ایکس زد دو جاش تو قلب ماست با اینکه بهترین نیست

  11. سونی خیلی گوشی قدرتمندی هستش حیف که پرمیوم رو معرفی نکرد وگرنه همه اینارو لول می‌کرد هر چند الانم که برین فیلمایه xz2 ببینیم متوجه میشین که خیلی طراحیش خوبه اون قابلیت لرزیدن گوشی هنگام آهنگ گوش دادن و بازی کردن خیلی جالبه که اضافه شده وقت بازی مثل دسته هایه پلی استیشن گوشی میلرزه که خیلی جالبه اولین گوشی که فیلمبرداری 4k HDR آورده رو گوشی و همچنین باز هم تکنولوژی سوپر اسلوموشن خودش رو بعد از یک روز از s9 پس گرفت با رزولوشن FULL HD

  12. از سامسونگ بدم میاد ولی خدایی سونی اصلا در حد انتظارات ظاهر نشد

  13. متاسفانه سامسونگ بهتر از همشونه

  14. آخ جوووووون سامسونگ اس 9 رو عشق است از همشون بهتره

  15. هیچ کدوم از طراحی ها انقلابی نیستن و تغییر خاصی نمیشه مشاهده کرد جز بازی با اعداد و ارقام برای سود بیشتر منظورم از انقلاب اینه ک زمانی که گوشی ها دکمه ای بود کمپانی ها اومدن با ساخت گوشی های لمسی تغییر ایجاد کردند اما حالا فقط و فقط………….

  16. انصاف نیست چرا برای یکی مثل من گزینه هیچکدام نزاشدین؟

  17. فکر میکنم ایسوس زنفون 5 زد
    و اس 9 پلاس از همه بهتر بودن

  18. مشخصاتو بخونید تا بدونید کدم بهتره
    ایسوس زنفون 5 زد

  19. فکر کردن نداره همه میدونن اس9 بهترین بود

  20. بدون شک سامسونگ برتر مطلق بود و هست…کنگره ی جهانی موبایل مسال رو سامسونگ یک تنه به وجد آورد