ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ برای اسکار 2018

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ برای اسکار 2018 با حضور چهره‌های معروف

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ برای اسکار 2018 با حضور چهره‌های سرشناس منتشر شد. این ویدیو روی دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس متمرکز است.

طی چند سال اخیر، همواره سامسونگ یکی از تبلیغ‌کنندگان بزرگ در مراسم‌های اسکار بوده است. در ویدیوی سال گذشته کره‌ای‌ها، یکی از فیلم‌ساران مشهور با نام “Casey Neistat” حضور پیدا کرد. حالا نیز در جدیدترین ویدیوی این شرکت شاهد حضور چندین چهره مشهور دیگر هستیم.

این ویدیو که به کارگردانی “Dee Rees” و در تعامل با “Rachel Morrison” (که پیش‌تر در فیلم “Mudbound” با یکدیگر همکاری داشتند) ساخته شده است، شما را تشویق می‌کند که باعث شوید چیزهای مختلف به وقوع بپویندند. کار Morrison در Mudbound باعث شد تا او یکی از نامزدهای دریافت بهترین فیلم‌برداری در اسکار امسال باشد. به علاوه، این نخستین باری بود که ما شاهد نامزد شدن یک زن در این دسته‌بندی بودیم.

ویدیو با دو خانم شروع می‌شود که قصد دارند به وسیله پرچمداران جدید سامسونگ چیزی را بسازند، ولی هیچ ایده‌ای ندارند. سپس چندین سلبریتی و اینفلوئنسر وارد صحنه شده و مشغول پیشنهاد چیزهایی می‌شوند که آنها قادر به انجام‌شان هستند.

به عنوان مثال، کارگردان مشهور “Taika Watiti” با ارجاع آنها به یکی از فیلم‌های اخیر خود یعنی «ثور: رگنراک»، پیشنهاد می‌کند که «چیزی بزرگ انجام دهند.» به علاوه، ما می‌توانیم کارگردان و بازیگر مشهور یعنی “Issa Rae” را هم ببینیم که با اشاره به مجموعه «حوادث ناگوار یک دختر سیاه بی دست و پا» برای شبکه اجتماعی یوتیوب، آنها را به انجام کاری متفاوت تشویق می‌کند.

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ برای اسکار 2018 بخشی از پویش رسانه‌ای «چیزی را که نمی‌توانید، انجام دهید» برای دو گوشی گلکسی S9 و گلکسی +S9 است که با قابلیت‌های ویژه‌ای همچون دیافراگم متغیر، AR Emoji، ویدیوهای صحنه آهسته و فضای داخلی بسیار زیاد برای ذخیره اطلاعات در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شده‌اند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ برای اسکار 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سامسونو هاوایی تو هر چی کارشونو خوب انجام ندن تو تبلیغات واقعا از اپل ۱۰۰ هیچ جلو هستن

  2. تبلیغ جالبی بود سامسونگ کلای توی تبلیغاش از آدم معروفا استفاده میکنه

  3. تبلیغه دیگه اسمش با خودشعه خداتومن پول گرفتن اومدن توی تبلیغ

  4. این گوشی ترکوند امسال

  5. هرچی سلیبریتیه میدونه چی بخره