قیمت گوشی های خانواده هواوی پی 20 در ایران

قیمت گوشی های خانواده هواوی پی 20 در ایران چقدر خواهد بود؟

قیمت گوشی های خانواده هواوی پی 20 در ایران حدودا چقدر خواهد بود؟ این خانواده شامل هواوی پی 20 ، هواوی پی 20 پرو و هواوی پی 20 لایت می‌شود 7 فروردین ماه رسما معرفی خواهند شد.

هواوی رسما تایید کرده است که قصد دارد در رویداد 7 فروردین ماه واقع در شهر پاریس، از دو گوشی P20 و P20 Pro پرده برداری کند. شایعات خبر می‌دهند که در اینجا یک مدل سومی به نام هواوی P20 Lite نیز وجود دارد. اما آنچه که تا به امروز نمی‌دانستیم، قیمت گوشی های خانواده هواوی پی 20 بود. امروز خوشبختانه این وضع نیز تغییر پیدا کرد و قیمت این محصولات برای بازار اروپا افشا شد. حال ما بر همین اساس حدس‌ و گمانه‌هایی را در مورد قیمت هواوی پی 20 در ایران می‌زنیم که باید منتظر ماند و دید آیا اینچنین خواهد بود یا خیر!

انتظار می‌رود مدل اصلی این خانواده با قیمت 679 یورو، هواوی پی 20 پرو با قیمت 899 یورو و مدل لایت آن نیز با قیمت به مراتب کمتر 369 یورو روانه بازارهای اروپایی شود. به نظر می‌رسد که گوشی های کمپانی هواوی آرام آرام مسیر رسیدن به 1000 یورو را طی می‌کنند و احتمالا گوشی های سری میت 20 با قیمتی نزدیک به 1000 یورو روانه بازارها شوند.

قیمت گوشی های خانواده هواوی پی 20 در ایران

افزایش حدو 300 هزار تومانی قیمت گوشی های خانواده هواوی پی 20 در ایران

در حال حاضر گوشی مدل پی 10 لایت، پی 10 و پی 10 پلاس هواوی با قیمت به ترتیب 975.000 تومان، 1.790.000 تومان و 2.190.000 تومان به فروش می‌رسند. به نظر می‌رسد حال قیمت گوشی های خانواده هواوی پی 20 در ایران با افزایشی کمتر نسبت به بازار اروپا به فروش خواهند رسید. این افزایش می‌تواند از حدود 150 الی 300 هزار تومان (در دو مدل اصلی و پرو) باشد. حال سوال اینجاست که اگر واقعا چنین افزایشی حقیقی باشد، دلیل آن چه می‌تواند باشد؟ سوال آسان است: دلیل این امر، استفاده از تراشه‌های مدرن کایرین 970 مجهز به واحد پردازش عصبی خواهد بود.

در حالی که دو مدل پی 20 و پی 20 پرو از تراشه هوش مصنوعی کایرین 970 قدرت خواهند گرفت که پیشتر شاهد حضور آن در گوشی های سری میت 10 بودیم، اما مدل لایت این خانواده همانند مدل میت 10 لایت از یک تراشه کایرین 659 قدرت خواهد گرفت. قیمت گوشی های خانواده هواوی پی 20 نشان می‌دهد که حتی ساخت تراشه خانگی سری کایرین هم نتوانسته منجر به کنترل قیمت این محصولات توسط هواوی شود تا آن‌ها را هم رده قیمتی دیگر پرچمداران بازار، به فروش برسانند. پس دیگر گزینه‌ی قیمت مناسب‌تر را باید در مقایسه‌هایمان از جلوی نام محصولات هواوی برداریم!

طبق شایعات، احتمالا مدل پی 20 پرو تنها عضو این خانواده است که به دوربین سه گانه پشتی تجهیز می‌شود. دو مدل دیگر از دوربین دوگانه بهره میبرند. این دوربین دوگانه در مدل ارزان قیمت‌تر پی 20 لایت شامل دو سنسور 16 + 2 مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین جلوی این گوشی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برخوردار است. هر سه این گوشی ها از اندروید 8 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 بهره میبرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. الان قیمتش تو بازار چنده؟

  2. حیف دومیلونو دویست هزار تومن نباشه بدیم به این ؟؟

  3. چقدر گروننن چی فکر کرده پیش خودش

  4. با قیمتی نزدیم به 1000 یورو روانه بازارها شوند
    نزدیک به
    لطفا اصلاح شود

  5. به نظرم محصولات هواوی از نظر قیمت یک رده بالاتر قیمت گذاری میشن. یعنی گران عرضه می شن با توجه به کیفیت و کارایی محصولاتش. اگر میخواد مثل ال جی و اپل موفق بشه باید حداقل کیفیت محصولاتش را تا حدود زیادی بالا ببره با حفظ همین قیمت.

  6. افزایش قیمت می تونه دلایل بسیاری داشته باشه مثل:
    دوربین 3 گانه محشر وتبدیل شدن به بهترین گوشی برای عکاسی وفیلم برداری
    افزایش کیفیت صوتی ومجهز شدن به 3 بلندگوی استریو وhi-fiوداک 32بیتی (“طبق رندرهایی که ازش امده بیرون)
    باتری4000
    صفحه نمایش اولد
    رم8
    حافظه داخلی256گیگ
    فیس ایدی ای که 2برابر سرعتش بیشتراز فیس ایدی اپل هست و10برابرامن ترو…