زمان معرفی هواوی آنر 7 سی

زمان معرفی هواوی آنر 7 سی با انتشار دعوت‌نامه آن مشخص شد

زمان معرفی هواوی آنر 7 سی (Huawei Honor 7C) به واسطه تصویر دعوت‌نامه آن مشخص شد. گوشی جدید آنر قرار است طی مراسمی رسمی در چین معرفی شود.

21 اسفند، زمان معرفی هواوی آنر 7 سی

گوشی های آنر، محبوب‌ترین سری از محصولات شرکت هواوی هستند. به همین جهت چندان عجیب نیست که شاهد معرفی مدل‌های جدید از این سری باشیم. آنر 7C جدیدترین موبایل این کمپانی چینی است که هم‌رده گوشی شیائومی ردمی 5 بوده و مطابق با دعوت‌نامه رسمی آن، 12 مارس (21 اسفند) به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

از آنجایی که پیش‌تر نیز این گوشی در وب‌سایت تنا رویت شده بود، ما با بسیاری از ویژگی‌های فنی آن آشنا هستیم. سازندگان از نمایشگری 5.99 اینچی و 18:9 با وضوح 720×1440 استفاده خواهند کرد و پردازنده‌ 1.8 گیگاهرتزی آن با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. اگرچه کاربران برای خرید این گوشی پول زیادی را پرداخت نخواهند کرد، اما دوربین دوگانه پشتی 13+2 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده خواهند داشت. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به باتری 2 هزار و 900 میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8.0 و سیستم تشخیص چهره با برخی قابلیت‌های زیباسازی اشاره کرد.

زمان معرفی هواوی آنر 7 سی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آخی این پرچم دارشه؟؟؟ الهی بمیرم براش

  2. چقدر ضعیفه
    هواوی چی فکر کرده؟/

  3. همینشم از آیفون قوی تره

  4. به نظرم محصولات هواوی از نظر قیمت یک رده بالاتر قیمت گذاری میشن. یعنی گران عرضه می شن با توجه به کیفیت و کارایی محصولاتش. اگر میخواد مثل ال جی و اپل موفق بشه باید حداقل کیفیت محصولاتش را تا حدود زیادی بالا ببره با حفظ همین قیمت.