تلویزیون های سامسونگ

خرید تلویزیون های سامسونگ با هدایای ویژه در جشنواره عیدانه

جشنواره عیدانه سامسونگ به مناسبت نوروز 1397 آغاز شد. در این جشنواره، شما با خرید یکی از تلویزیون های سامسونگ شامل مدل‌های QLED ، PUHD و UHD، بین 1 تا 30 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهید کرد.

خرید‌های آخر سال از جذاب‌ترین کارهایی به شمار می‌رود که در روزهای نزدیک به عید نوروز انجام می‌دهیم. ما معمولا در طول سال کالاهای مختلفی را می‌خریم اما خریدهای پایان سال با توجه به حال و هوای عید و بهار ماندگارتر و شیرین‌تر می‌شوند. جشنواره‌هایی که در این روزها برپا می‌شوند فرصت ارزشمندی است تا خریدی مقرون‌به‌صرفه و ارزنده را تجربه کنید. جشنواره «عیدانه» تلویزیون های سامسونگ یکی از این فرصت‌هاست تا ضمن خرید جدیدترین و پیشرفته‌ترین تلویزیون سامسونگ، کارت هدیه 30 میلیون ریالی را عیدی بگیرید.

جزئیات جشنواره عیدانه تلویزیون های سامسونگ

در این جشنواره که تنها برای مدت محدودی برگزار می‌‌شود به خریداران مدل‌های متنوع تلویزیون های سامسونگ شامل QLED ، PUHD و UHD از یک تا 30 میلیون ریال کارت هدیه نقدی اهدا می‌شود.

در جشنواره عیدانه تلویزیون های سامسونگ خریداران 5 مدل منتخب شامل تلویزیون 82 اینچی MU8990، مدل‌های 75 اینچی Q77F و MU8990، مدل 70 اینچی KU7970 و مدل 65 اینچی MU10000 کارت هدیه 30 میلیون ریالی را دریافت می‌کنند. همچنین به خریداران مدل‌های 65 اینچی Q78C و Q77F کارت هدیه نقدی 20 میلیون ریالی اهدا می‌شود.

سری QLED جدیدترین تلویزیون های سامسونگ هستند که اوایل پاییز امسال طی مراسمی رسمی در ایران رونمایی شدند. این تلویزیون‌‌ها با تجهیز به قابلیت‌های منحصربه‌فردی همچون فناوری کوانتوم دات، HDR 1500، قابلیت نمایش بیش از یک میلیارد طیف رنگ، حجم رنگ 100 درصدی، کابل اپتیکال 1.8 میلی‌متری، نصب دیواری زیبا و راحت، طراحی 360 درجه و ریموت کنترل هوشمند تعریف جدیدی از کیفیت تصویر، طراحی و هوشمندی جعبه‌های جادویی ارائه داده‌ است.

در جشنواره عیدانه سامسونگ علاوه بر سری‌های جدید QLED به خریداران تلویزیون‌های SUHD و UHD و حتی FHD این شرکت هم کارت‌های هدیه نقدی اهدا می‌شود. بر این اساس خریداران تلویزیون‌های 43 اینچی تا 65 اینچی سامسونگ هدایایی از یک تا 15 میلیون ریال عیدی می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره عیدانه سامسونگ می‌توانید به وب سایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran یا وب سایت سام سرویس (samservice.com) مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مگه شرکت های خارجی اینجوری کنن شرکت ها و فروشگاه های داخلی که همش دروغه