پروژکتور 4K بنکیو به نام BenQ TK800

پروژکتور 4K بنکیو TK800 با قیمت مناسب معرفی شد

پروژکتور 4K بنکیو به نام BenQ TK800 معرفی شد. این پروژکتور 1500 دلاری از وضوح بالایی برخوردار خواهد بود. در ادامه با مشخصات فنی و زمان عرضه پروژکتور کوچک 4K بنکیو آشنا شوید.

مدت زمان زیادی از رونمایی کمپانی بنکیو از یک پروژکتور 4K HDR به نام BenQ HT2550 نمی‌گذرد. قیمت پایه آن محصول 1500 دلار است و شاید رقابت آن با پروژکتور ارزان قیمت ساخت شرکت Optoma کمی سخت به نظر برسد. اما حالا با گذشت یک ماه، شاهد رونمایی از یک پروژکتور 4K بنکیو با همان قیمت هستیم، در حالی که قادر به ارائه امکانات جذاب‌تر و بهتری از سایر رقبای هم قیمت خود استو این پروژکتور جدید BenQ TK800 نام خواهد داشت.

از مشخصات این پروژکتور 4K بنکیو می‌توان به نرخ لومن 3000 آن اشاره کرد که می‌تواند روشنایی و شفافیت بیشتری را نسبت به مدل HT2550 با نرخ 2200 لومن به ارمغان بیاورد. بنکیو همچنین ادعا می‌کند که مدل TK800 از دقت و تولید رنگ بهبود پیداکرده‌ای برخوردار است. هرچند هنوز هیچ پروژکتوری تولید نشده که بتواند عملکردی شبیه به تلویزیون‌های مدرن OLED HDR یا LCD داشته باشد، اما اگر آن را با سایر پروژکتورها مقایسه کنیم، می‌توان گفت کیفیت قابل قبولی را در مقدار مشخصی از صفحه ارائه می‌کند.

پروژکتور 4K بنکیو به نام BenQ TK800

پروژکتور 4K بنکیو ذاتا Full HD است

همچنین اگر نمی‌توانید با قیمت این محصول جدید تا کنید، باید بگوییم که TK800 همانند مدل قبل خود یعنی HT2550 پروژکتوری قدرتمندی است. البته این پروژکتور ذاتا 4K نیست، بلکه مبتنی بر یک تراشه فول اچ دی ترکیب شده با سوئیچینگ پیکسل XPR برای ساخت 8.3 میلیون پیکسل که مشخصات مورد نیاز وضوح 4K است، خواهد بود. تصویر به نمایش درآمده با پروژکتور 4K بنکیو به مراتب شفاف‌تر از یک پروژکتور فول اچ دی معمولی است، اما شاید برخی از مردم نتوانند اختلاف آن‌ها را تشخیص دهند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید توصیه می‌کنیم که این مطلب را مطالعه کنید.

پروژکتور 4K بنکیو TK800 از اردیبهشت ماه روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با این حال میده فقط بشینی فیلم ببین و بازی کنی

  2. اون پروژکتورایی که میندازن روی سقف خوبن

  3. این پروژکتور به این خفنی 1500 دلار

    بعد یه پروژکتور داغون که از لب مرز آوردن بدون گارنتی 4 میلیون تو ایران بابا قیمت دلارم بذاریم کنار همش سود بیخود میکشن روش

  4. پروژکتور هیچ وخ جای تی وی رو نمیگیره به درده ویلا و باغ میخوره ادم تمش عوض بشه