کامپیوترهای ضد باکتری اچ پی برای استفاده در مراکز درمانی معرفی شدند

کامپیوترهای ضد باکتری اچ پی برای استفاده در مراکز درمانی معرفی شدند

اچ پی به تازگی از کامپیوترهای ضد باکتری جدید خود جهت استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رونمایی کرد. این مدل‌ها شامل یک کامپیوتر All in One، یک مانیتور 27 اینچی و یک نوت بوک است که در ادامه به معرفی مشخصات فنی و زمان عرضه آنها می‌پردازیم.

اچ پی خط تولید لپ تاپ ها، کامپیوترهای بدون کیس و نمایشگرهای خود را با سه عضو جدید به‌روزرسانی کرد. این محصولات به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر نفوذ باکتری و حتی مواد شوینده و آنتی‌باکتریال‌های قوی موجود در بیمارستان‌ها مقاوم باشد.

تولیدات جدید HP شامل کامپیوتر همه کاره HP EliteOne 800 Healthcare Edition، نمایشگر 27 اینچی HP Healthcare Edition Clinical Review و نوت بوک EliteBook 840 Healthcare Edition اچ پی است.

کامپیوترهای ضد باکتری اچ پی به پروتکل‌های امنیتی ویژه مجهزند

لپ تاپ جدید اچ پی به شما این امکان را می‌دهد که در حین پاک‌سازی با مواد ضد میکروبی، کیبورد و تاچ‌اسکرین را غیر فعال کنید تا از نفوذ مواد به درون لپ تاپ جلوگیری شود. کامپیوترهای ضد باکتری HP به گونه‌ای ساخته شده‌اند که کاربر بتواند به راحتی با دستمال‌های آنتی باکتری آنها را تمیز کند؛ اقدامی که تاثیر به‌سزایی در عدم گسترش عفونت‌های بیمارستانی دارد.

کامپیوترهای ضد باکتری اچ پی برای استفاده در مراکز درمانی معرفی شدند

محصولات جدید اچ پی دارای قابلیت‌های دیگری جهت کمک به کارمندان بیمارستان‌ها نیز هستند. صفحه لمسی نوت بوک قادر به تشخیص لمس‌های کاربران حتی در زیر دستکش‌های جراحی است. نوت بوک، کامپیوتر چند منظوره و مانیتور جدید اچ پی همچنین به سنسور RFID جهت تشخیص کارت شناسایی کارکنان و سهولت در استفاده آنها مجهز هستند. به علاوه، لپ تاپ ضد باکتری اچ پی دارای حسگر تشخیص اثر انگشت هم هست.

کامپیوترهای ضد باکتری اچ پی پروتکل‌های ویژه‌ی امنیتی جهت حفظ حریم خصوصی افراد و جلوگیری از سرقت اطلاعات پرونده‌های پزشکی آنها دارند. علاوه بر این، EliteBook اچ پی به یک کنترل‌کننده امنیتی جدا مجهز است که ظاهرا نفوذ هکرها و دسترسی آنها به اطلاعات موجود در سیستم را سخت می‌کند. همچنین، نمایشگر این نوت بوک اچ پی به گونه‌ای طراحی شده که امکان مشاهده محتویات از کناره‌ها برای افراد وجود نداشته باشد.

کامپیوترهای ضد باکتری اچ پی برای استفاده در مراکز درمانی معرفی شدند

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، نوت بوک EliteOne 800 Healthcare Edition در ماه می (اردیبهشت 97) و دو محصول دیگر در ماه ژوئن (خرداد 97) عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. مگه میخان مانیتورو لیس بزنن که ضد باکتری باشه

  2. من شک دارم توی مراکز درمانی ما کامپیوتری یافت بشه اصلا

  3. تا کجا ها رفتن ضد باکتریی

  4. اپلم داره میسازه اینو