خودرو مفهومی هیوندای Le Fil Rouge

خودرو مفهومی هیوندای Le Fil Rouge آینده‌ی طراحی خودروساز کره‌ای

خودرو مفهومی هیوندای Le Fil Rouge در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. این خودرو مفهومی می‌تواند طراحی آینده‌ی محصولات هیوندای را به تصویر بکشد. این این سبک طراحی جدید “Sensous Sportiness” نام دارد.

کمپانی هیوندای که در نمایشگاه ژنو امسال حضور یافته،خودرو مفهومی جدید خود به نام Le Fil Rouge را در معرض دید همگان قرار داد که می‌تواند سبک طراحی آینده‌ی غول خودروساز کره‌ای را نشان دهد. این سبک طراحی جدید “Sensous Sportiness” نام دارد و برای نخستین بار نشانه‌هایی از آن را در خودروهای جدید کونا، نکسو و سانتافه 2019 همراه با جلوپنجره‌ی آبشاری و کاپوت بزرگ و حجیم دیده‌ایم.

خودرو مفهومی هیوندای Le Fil Rouge

این زبان طراحی جدید ادعا می‌کند که «نسبت هماهنگی، معماری، ظاهر و تکنولوژی» را در بهترین شکل ممکن ارائه خواهد کرد. در همین راستا مدیر بخش استایلینگ هیوندای، Sang-yup Lee می‌گوید که هدف اصلیشان این است که هیوندی را همراه وا تولید وسایل نقلیه ارزشمند و مورد علاقه مشتریان، به یک برند محبوب جهانی تبدیل کنند.

هیوندای Le Fil Rouge در اصل منعکس کننده‌ی باور هیوندای به ارتباط طراحی‌های گذشته، حال و آینده است. مدیر بخش طراحی هیوندای در این باره می‌گوید که این خودرو مفهومی DNA طراحی خودرو مفهومی Coupe سال 1974 را در بر می‌گیرد. این خودرو با شکل عریضی که دارد (همانطور که در تصویر زیر می‌بینید) توسط Italdesign طراحی شد و برای نخستین بار از آن برای ساخت خودرو هیوندای پونی الهام گرفته شد.

خودرو مفهومی هیوندای Le Fil Rouge الهام از خودرو هیوندای Pony

هیوندای پونی

کابین هیوندای Le Fil Rouge

گفته می‌شود ستون‌های یکپارچه و ظاهر خیره کننده‌ی این طرح مفهومی همراه با فاصله دو محور طولانی و ارتفاع کم، از این کوپه‌ی 5 در نمایی پویا بخشیده‌اند. کابین خودرو از طراحی 4 صندلی برخوردار است که می‌تواند همراه با فضای جلوپای گسترده برای سرنشینان و راننده و همچنین صندلی‌های بهینه شده برای ارگونومی بهتر، محیطی آرام، وسیع و راحت را برای مسافرین فراهم کند. هیوندای از فریم داخلی این خودرو با عنوان «معماری لوله‌ای» یاد می‌کند که می‌تواند نشان دهنده ی نمای بیرونی آن نیز باشد.

خودرو مفهومی هیوندای Le Fil Rouge

از امکانات و تجهیزات خودرو مفهومی هیوندای Le Fil Rouge می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دو جهته الهام گرفته شده از هواپیما و تریم ساخته شده از چوب و پارچه‌های های تک اشاره کرد. سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی توسط یک نمایشگر پانوراما با بازخورد لمسی در مقابل راننده قرار دارد، در حالی که هر یک از مسافرین پشتی نیز یک صفحه لمسی را برای کنترل برخی از اجزای مربوط به خود در اختیار خواهند داشت.

کابین داخلی توسط یک کنسول مرکزی بزرگ که امتداد آن تا قسمت پشت آمده، کاملا متفاوت به نظر می‌رسد و چیزی شبیه به کنسولی مرکزی خودرو رنج رور SV Coupe است که پیشتر دیده بودیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اون مدل پونی چقدر خنده دار بود

  2. زنگ نقره ای سیلقیش تو حلقم

  3. باقیافش حال نمیکنم یجوریه