بوگاتی شیرون اسپورت

بوگاتی شیرون اسپورت با قابلیت‌های فنی بهتر رونمایی شد

بوگاتی شیرون اسپورت (Bugatti Chiron Sport) رسما در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 رونمایی شد. بوگاتی شیرون اسپورت حالا سبک‌تر، چالاک‌تر و زیباتر از قبل شده است!

چگونه خودرویی سریع همچون شیرون را باید بهتر کرد؟ اگر شما بوگاتی باشید، احتمالا خودروی شیرون اسپورت را معرفی خواهید کرد؛ محصولی که ضمن حفظ قدرت و سرعت فوق‌العاده بالا، حالا فرمان‌پذیری باورنکردنی را ارائه می‌دهد. در واقع شما نباید منتظر افزایش قدرت یا سرعت این خودرو باشید چرا که در مقایسه با نسخه اصلی، هیچ چیزی تغییر نکرده است. در عوض، حالا سازندگان روی سیستم فرمان‌پذیری این ابر خودرو متمرکز شده‌اند.

بوگاتی می‌گوید سیستم تعلیق شیرون اسپورت در مقایسه با مدل قبلی، کمی سفت‌تر شده است. همچنین، دیفرانسیل بهینه‌شده محور عقب و سیستم “Dynamic Torque Vectoring” حالا تغییر جهت کلی خودرو را بهتر از قبل کرده‌اند که این موضوع می‌تواند مقداری از پیچ و تاب خودروی شیرون را هنگام تغییر جهت، روی آسفالت قرار دهد. به بیان دیگر، این بهینه‌سازی‌ها تا حدودی سبب چسیبدن بیشتر خودرو به زمین و فرمان‌پذیری بهتر آن می‌شوند.

بوگاتی شیرون اسپورت

در کنار بهره‌گیری از قطعات جدید و بهبود وضعیت رانندگی، بوگاتی یک رژیم سخت‌گیرانه را برای سوپر اسپورت خود در نظر گرفته است؛ در نتیجه باید در انتظار فیبر کربن بیشتر و استفاده کمتر از اجزای لوکس باشیم. به عنوان مثال، بوگاتی شیرون اسپورت اولین خودروی آماده عرضه است که بازوهای برف‌پاکن آن، از بافت کربنی ساخته شده‌اند.

سازندگان می‌گویند برف‌پاکن‌های جدید آنها در مقایسه با مدل‌های استاندارد، 77 درصد سبک‌تر بوده و «خواص آیرودینامیکی» دارند. هرچند، متاسفانه اطلاعات فنی مربوط به استفاده از این برف‌پاکن جدید تشریح نشده است.

به منظور متمایز کردن خودرو از سایر محصولات این رده، بوگاتی شیرون اسپورت قرار است با رنگ‌های اختصاصی قرمز (Italian Red)، آبی (French Racing Blue)، نقره‌ای (Silver Grid Rafale) و خاکستری تیره (Dark Grey Gun Powder) ارائه شود. همچنین سازندگان از آلیاژ Course برای چرخ‌ها استفاده کرده‌اند تا ضمن متمایز بودن خودرو، وزن آن نیز کاهش پیدا کند.

هم‌اکنون سفارش خودروی بوگاتی شیرون اسپورت با قیمت بسیار بالای 3.28 میلیون دلار (2.65 میلیون یورو) آغاز شده است. پیش‌تر نسخه استاندارد از شیرون با قیمت 3.1 میلیون دلار (2.5 میلیون یورو) به فروش می‌رسید.

تصاویر بوگاتی شیرون اسپورت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. اینو فقط باید بشینی نگاش کنی

  2. میکس رنگ مشکی و قرمز خیلی شیکه خوشگله
    اینم میدونه چجوری دل ببره

  3. توی سریعو خشن یکیشو داغون کردن این مدل بالاشه حیف این همه پول که زیر دست ایناس

  4. این تو جاده های ایران هیچی ازش نمیمونه

  5. برا عکس پس زمینه خوبه 😐

  6. خدااااایاااا این چهههه جیییییییییییگریه دیگه؟!