ویادولوپرز

با ویادولوپرز توسعه دهنده موبایل شوید

امروزه در عصری قرار داریم که تلفن های همراه تمامی کارهای روزمره‌ی ما را انجام می‌دهند. زمانی تنها وظیفه‌ای که تلفن های همراه بر عهده داشتند، برقراری تماس بود ولی الان با وجود تلفن های همراه، حتی شما برای خرید نان نیازی به بیرون رفتن از منزلتان ندارید و تنها با چند کلیک ساده سفارش شما درب منزلتان تحویل داده می‌شود.

نفوذ بیش از حد تلفن های همراه در جامعه باعث شده که اکثر توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی به این سمت گرایش پیدا کنند. ولی سوال اصلی اینجاست که برای ورود به این حوزه باید از کجا شروع کنیم؟

شاید شما قبلا قصد ورود به این حوزه را داشته‌اید و هزینه زیادی هم بابت آن پرداخت کرده باشید ولی اکثر آموزش‌هایی که مشاهده کرده‌اید یا کلاس‌هایی که رفته‌اید مطالب کاربردی و مورد نیاز را به شما آموزش نداده و شما به هدفی که مد نظرتان بوده نرسیدید و در انتها همین موضوع سبب گشته شما به نحوی از یادگیری دل‌سرد شوید.

ما امروز قصد داریم وب سایت ویادولوپرز را به شما معرفی کنیم:

وب سایت ویادولوپرز حدود سه سال پیش به صورت تخصصی با هدف آموزش برنامه نویسی اسمارت فون راه‌اندازی شده و قصد دارد تمامی مباحث مربوط به آن را پوشش دهد تا کاربران با مراجعه به این سایت بتوانند به به‌روزترین و بهترین مباحث مربوط به اسمارت فون‌ها دسترسی داشته باشند.

تمرکز اصلی سایت ویادولوپرز تولید محتوای با کیفیت در زمینه برنامه نویسی برای اسمارت فون‌هاست و قصد ندارد مانند اکثر سایت‌های آموزشی همه زمینه‌های مربوط به حوزه کامپیوتر را پوشش دهد. تیم ویادلوپرز تمام تلاششان را می‌کنند که به یک مرجع معتبر فارسی زبان در زمینه اسمارت فون‌ها تبدیل شوند و در حال حاضر نیز خیلی به هدفشان نزدیک شده‌اند.

سایت ویادولوپرز تا به اینجا برای هر سه پلتفرم محبوب اندروید، ios و ویندوزفون محتوا تولید کرده و اخیرا هم وارد زمینه آموزش برنامه نویسی کراس پلتفرم‌ها و بازی‌سازی شده که یک مبحث جدید در برنامه نویسی به حساب می‌آید. شما می‌توانید از قسمت آموزش‌ها تمامی آموزش‌های این سایت را مشاهده کنید.

دوستانی که به تازگی قصد دارند وارد حوزه برنامه نویسی شوند هم می‌توانند به چارت اموزشی سایت ویادولوپرز مراجعه کنند و با آموزش‌های مقدماتی این سایت که اکثرا رایگان هستند شروع کنند و اگر در حین یادگیری با مشکلی رو به رو شدند، می‌توانند از طریق پشتیبانی و ایمیل سایت با مدرسین ویادولوپرز در ارتباط باشند تا آن‌ها را در حل مشکلاتشان راهنمایی کنند.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. برنامه نوشتن حوصله میخاد و وقت که نداریم

  2. عالی! امروز قصد داشتم برم سراغ این کار

    بریم ببینیم از بخش رایگانش چی دستگیرمون میشه D: