مکان جدید اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 9 پلاس

مکان جدید اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 9 پلاس برای برخی کمی پایین است!

مکان جدید اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9 Plus) می‌تواند برای کاربرانی که دست‌های بزرگی دارند دردسرساز شود. در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سرانجام معرفی شدند و حالا شاهد جایگیری اسکنر اثر انگشت آن‌ها در مکان تازه‌ای هستیم. این یکی از عمده‌ترین تفاوت‌های آن‌ها با طراحی نسل پیشین خود گلکسی اس 9 و همچنین فبلت گلکسی نوت 8 است. از آنجایی که اکثر افراد در جهان از دست‌های کوچکی برخوردارند، جایگیری اسکنر در سمت راست دوربین آن‌ها را به دردسر می‌انداخت. سامسونگ به همین خاطر دست به تغییراتی در طراحی قاب پشتی زد و اکنون این اسکنر در زیر دوربین پشتی گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس جای گرفته است. با این حال، به نظر می‌رسد هنوز هم برخی کاربران با محل جدید اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 9 پلاس مشکل داشته باشند!

در کنار دکمه‌ی بیکسبی که برای بسیاری از کاربران بلااستفاده است، جایگاه اسکنر اثر انگشت نیز یکی از بیشترین شکایت‌ها را در گوشی های سری گلکسی اس 8 داشت. اما از آنجایی که سامسونگ شرکتی است که به حرف‌های مشتریانش گوش می‌کند و آن‌ها را در محصولات بعدی خود اعمال می‌کند، به همین خاطر جای این اسکنر در گوشی های جدید خود تغییر داد. به نظر می‌رسد حالا این محل جدید برای کاربرانی که از دستان بزرگی برخوردارند (مثل من) مشکل ساز می‌شود. این مشکل در گوشی گلکسی اس 9 پلاس بیشتر هم مشهود خواهد بود. یک ماژول دوربین دوگانه روی بدنه گلکسی اس 9 پلاس جای دارد که بر روی مدل اصل آن نیست. هرچند اس 9 کوتاه‌تر است، اما از لحاظ فنی شاید مشکل یکسانی را داشته باشند. با ای نحال از آنجایی که گوشی اس 9 پلاس کمی سنگین‌تر است، شما بیشتر تمایل دارید که قسمت‌های بالایی گوشی را در دست بگیرید و همین امر برای دسترسی به اسکنر دردسرساز می‌شود.

مکان جدید اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 9 پلاس

کسی مثل من که از دست بزرگی برخوردار است هیچ مشکلی با جای سنسور اثر انگشت در گوشی های سال 2017 نداشت، در واقع انگشت به خوبی بر روی اسکنر می‌نشست. این درحالیست که اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 9 پلاس حالا کمی بیشتر به سمت پایین رفته و در وسط گوشی قرار گرفته. این حرکت هرچند کار را برای کسانی که دست کوچک‌تری دارند راحت می‌کند، اما حالا اگر دست شما متوسط یا بزرگ باشد، ممکن است شما هم مثل من از این مشکل رنج ببرید.

اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ خیلی سریع اثرانگشت را ثبت می‌کند

اما به جز مکان جدید، این اسکنر با پیشرفت‌هایی نیز همراه بوده است. اگر در سال‌های گذشته به یاد بیاورید، ثبت یک انگشت برای نخستین بار بر روی آن کمی وقت شما را می‌گرفت و باید چند مرتبه انگشت خود را از روی آن بلند می‌کردید و برمی‌داشتید تا سرانجام انگشت شما در حافظه اسکنر ثبت شود. آنقدر باید این کار را تکرار می‌کردید تا فرآیند به 100 درصد برسد. در حال حاضر بر روی گوشی های گلکسی اس 9 سامسونگ یک اثر انگشت می‌تواند با سه بار کشیدن انگشت بر روی اسکنر یا حتی کمتر، به ثبت برسد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، ما از هر دو دیوایس راضی هستیم. دوربین آن‌ها عالی است، نمایشگر شگفت انگیزی دارند و اسپیکر‌ها نیز ارتقا بزرگی را کسب کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. وقتی کالای بدون کیفیت بدی دست مردم همینه

  2. مگه ممکنه همچین چیزی؟؟

  3. اینم از ایراد های سامسونگه دیگه

  4. نشد یه کار درست انجام بده این سامسونگ

  5. گیرای الکی میدن خدایی 😐