نسخه First Edition پژو 508 جدید

ملاقات با نسخه First Edition پژو 508 جدید در نمایشگاه ژنو

نسخه First Edition پژو 508 جدید در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 رونمایی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و امکانات رقیب سرسخت فولکس واگن پاسات بیشتر آشنا شوید.

پژو چند روز پیش بود که از نسل جدید خودرو مدل 508 خود برای رقابت سرسختانه با فولکس واگن پاسات پرده برداری کرد. حال خودروساز فرانسوی بالاترین نسخه‌ی رنج GT این محصول به نام First Edition‌ را همراه با بدنه‌ی قرمز یا آبی همراه با جلوپنجره‌ای مشکی رنگ و آرم پژو بر روی آن با خود به نمایشگاه خودرو ژنو 2018 آورده است. این خودرو بر روی رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی قرار گرفته و از طراحی دو رنگ مشکی و نقره‌ای بهره می‌برد که می‌تواند ظاهری اسپورت و شیک را به آن ببخشد.

ویدیو معرفی پژو 508 جدید

 

در داخل کابین پژو 508 جدید از متریال‌های باکیفیتی همچون آلکانترا، چرم مشکی و چوب زبرانو استفاده شده است، در حالی که به صورت استاندارد می‌توان بر روی سقف و پارکابی خودرو به رنگ مشکی درآمده است. پژو 508 جدید می‌خواهد خریداران را با مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های مدرن و جذاب عاشق این خودروی خود کند. از این تکنولوژی‌ها می‌توان به چراغ‌های جلو تمام LED،‌ یک سیستم صوتی Focal همراه با هدفون‌های بیسیم و ناوبری سه بعدی بر روی یک نمایشگر 10 اینچی لمسی اشاره کرد. رنو همچنین از پدال‌های آلومینیومی و دستگیره‌های کرومی در این خودرو جذاب استفاده کرده است.

مشخصات فنی پژو 508 جدید First Edition

از آنجایی که این خودرو نسخه‌ی First Edition است،‌ ما انتظاری به جز حضور قطعاتی قدرتمند در زیر کاپوت آن نداشتیم. این خودرو همراه با یک پیشرانه بنزینی 225 اسب بخاری و دیزلی 180 اسب بخاری عرضه خواهد شد. در هر دو مدل، نیروی تولیدی توسط یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

نسخه First Edition پژو 508 جدید

پژو متاسفانه به طور دقیق اعلام نکرده که قرار است چه تعداد خودرو مدل 508 First Edition به تولید برسد، اما تایید کرده که این مدل به شکل محدودی عرضه خواهد شد. این مدل در بین ماه‌های مهر و آبان 97 عرضه خواهد شد.