اپلیکیشن Experience

با اپلیکیشن Experience ویژگی‌های گلکسی اس 9 را در گوشی خود تست کنید+دانلود

اپلیکیشن Experience توسط سامسونگ منتشر شد. با استفاده از نرم افزار اندرویدی Experience سامسونگ می‌توان پیش از خرید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به ویژگی‌های آن‌ها پی برد، بدون این که از نزدیک با آن‌ها کار کرد.

سامسونگ همانند همیشه در برخی فروشگاه‌های بزرگ اقدام به قرار دادن نسخه‌هایی از دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس کرده است. به این ترتیب کاربران می‌توانند پیش از خرید، با آن‌ها کار کرده و تصمیم نهایی را به منظور خرید سامسونگ گلکسی اس 9 و یا برادر بزرگتر آن بگیرند. اما مشکل اینجاست که تنها چند هفته از رونمایی رسمی دو گوشی می‌گذرد، به همین دلیل نمی‌توان آن‌ها را در هر جایی به منظور استفاده آزمایشی پیدا کرد.

از طرفی دیگر ممکن است حتی کاربران نزدیک به فروشگاه‌های عرضه‌کننده نسخه‌های تستی دو گوشی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس زمان کافی برای مراجعه به آن‌ها را نداشته باشند. سامسونگ به همین دلیل تصمیم گرفت امکان مشاهده برخی از ویژگی‌های دو پرچمدار جدیدش را بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی فراهم کند.

سامسونگ گلکسی اس 9

اپلیکیشن Experience دقیقا مطابق آن چیزی که می‌گوید عمل خواهد کرد؛ با نصب برنامه، تجربه (Experience) مجازی ویژگی‌هایی که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در اختیار کاربران قرار می‌دهند امکان‌پذیر خواهد شد. درون اپلیکیشن Experience چندین ویدیو نیز وجود دارد که در آن‌ها به تشریح مهمترین ویژگی‌های پرچمداران جدید سری S پرداخته شده است.

به لطف استفاده از اپلیکیشن Experience اطلاعات بسیار کامل و دقیقی درباره دوربین دو گوشی، لوازم جانبی آن‌ها، اپلیکیشن‌های مفید و از همه مهمتر مشخصات فنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دریافت خواهید کرد.

دانلود اپلیکیشن Experience

خوشبختانه امکان استفاده از اپلیکیشن Experience در تمامی دستگاه‌هایی که سیستم عامل آن‌ها اندروید 6 مارشملو به بالا است فراهم شده است. به نظر می‌رسد به جز امکان تجربه در دست گرفتن دو گوشی و لمس آن‌ها، به سایر ویژگی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس می‌توان از طریق برنامه جدید منتشر شده دست پیدا کرد. به این ترتیب می‌توان از عدم خرید و یا خرید آن‌ها مطمئن شد و خیلی زود اقدام کرد. دانلود اپلیکیشن Experience از طریق Google Play Store امکان‌پذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دمش گرم دیگه چجوری بهتون خدمت رسانی کنه

  2. همه جوره تبلیغ میکنه هااا

  3. چه قالپاقیه این سام سون چقدر داره زور میزنه واسه فروش