انتشار اطلاعاتی جدید از مشخصات فنی ساعت هوشمند Apple Watch

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده و بر اساس بررسی های جزئی تری که کارشناسان بر روی ساعت هوشمند اپل انجام داده اند، اطلاعات جدیدی در مورد سخت افزار این دستگاه فاش شده است. گفته می شود محققین این اطلاعات را با بررسی زنجیره تامین قطعات Apple Watch بدست آورده اند.

طبق شواهد موجود این ساعت از 512 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی برخوردار است. حافظه رم از طریق شرکت های سامسونگ، میکرون و هاینیکس تامین می شوند، ولی دقیقا مشخص نیست که 4 گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه توسط کدام یک از تولید کنندگان انبوه این حافظه ها تولید شده است.

appel-watch-1

آقای تیموتی آرکوری که یکی از فعالان حوزه تجارت الکترونیک است، اعتقاد دارد اپل پتانسیل این را دارد که تعداد زیادی ساعت هوشمند با ظرفیت 8 گیگابایت را بفروشد، اما به نظر او قطعات مدل 4 گیگابایتی استاندارد تربه نظر می رسند.

بر اساس شواهد موجود، این ساعت اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که از فناوری سیستم روی یک چیپ (SoC) بهره خواهد برد و می تواند اطلاعات دریافتی از جی پی اس آیفون رو بر روی صفحه ساعت به نمایش بگذارد.

اوایل سال 2015 ساعت هوشمند اپل با مدل ها و قیمت های متنوعی وارد بازار خواهد شد تا رقابت سنگینی را با دیگر ساعت های اندرویدی آغاز کند. ولی بزرگترین عاملی که می تواند به عنوان نقطه ضعف Apple Watch به حساب بیاید، قیمت بالای آن نسبت به ساعت های اندرویدی است.

هنوز نمی توان به طور قطع اظهار نظر کرد و باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا بعد از عرضه اپل واچ، از نزدیک شاهد نتیجه رقابت آن با ساعت های اندرویدی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ساعت هوشمند به این میگن
    واقعا که شرکت اپل محصول رو واسه پولش طراحی نمی کنه واسه مشتری مداریش طراحی می کنه