ال جی جی 7

ویدیوی نگاه نزدیک و تصاویر ال جی جی 7 با بریدگی بالای صفحه

تصاویر ال جی جی 7 (LG G7) همراه با یک ویدیوی کوتاه از این گوشی که برخی از آن با نام “LG G7 Neo” یاد می‌کنند، با بریدگی بالا صفحه و طراحی ناچ منتشر شد.

به نظر می‌رسد اخبار مربوط به تغییر طراحی G7 صحت داشته و کره‌ای‌ها تلاش دارند محصول جدید خود را با ظاهری متفاوت توسعه دهند. شاید همین موضوع، علت عدم نمایش این گوشی در نمایشگاه MWC 2018 بوده است. هرچند، ال جی چند نمونه اولیه را با خود به بارسلون آورده بود.

به نظر می‌رسد این تغییر به معنی استفاده از یک زبان طراحی جدید نیست و ال جی نیز همانند بسیاری از سازندگان دیگر، موبایل جدید خود را با طراحی ناچ توسعه داده است. اگر می‌خواهید از همین حالا با طراحی احتمالی پرچمدار ال جی آشنا شوید، می‌توانید تصاویری که در ادامه ضمیمه شده‌اند را تماشا کنید. این رندرها بر اساس اطلاعات منتشر شده از موبایلی با اسم رمز “Judy” تهیه شده‌اند.

سامسونگ و ویوو نشان داده‌اند که تنها راه افزایش نسبت صفحه به بدنه، استفاده از بریدگی بالای صفحه نیست، ضمن این‌که طراحی ناچ نیز مشکلات متعددی از جمله عدم پشتیبانی همه اپلیکیشن ها را دارد. این موضوع قابل درک است که ال جی تا حد ممکن می‌خواهد خود را از دیگر رقیب کره‌ای‌اش یعنی سامسونگ متمایز کند، ولی ممکن است همانند بسیاری از سازندگان چینی، در دام تقلید کورکورانه از اپل گرفتار شود.

تصاویر ال جی جی 7

ویدیوی منتشرشده از ال جی جی 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. آخه خداییش اونایی که میگن هواوی تو این رده بهتره چی فکر میکنن پیش خودشون .به قول معروف یه تار مو ال جی پی ارزه به گوشی های به درد نخور هواوی

  2. ال جی کم کم داره موبایل های جدید خودش را با طراحی ناچ توسعه میده که واقعا با این کارا هم تراز گوشی های اپل میشه .وباید شاهد پیشرفت روز افزون این کمپانی در بین شرکت های اسم گرا باشیم .

  3. یعنی این بریدگی بالای گوشی خیلی تو‌ ذوق میزنه .اپل هم هر غلطی کرده بعضی از شرکتها تقلیدش میکنند .به نظرم آیفون xاز لحاظ طراحی بسیار زشته با بریدگی مسخره بالای صفحه نمایشش وحالا الجی اومده همون اشتباه رو کرده. در حال حاظر نوت8 بهترین طراحی رو دارد. اگه ویوو آیپکس که یه گوشی در قید آزمایش ویا مفهومی است رو در نظر نگیریم که اگر عرضه بشه دیگر گوشی ها بایست سر تعظیم بیارن پایین.

  4. طراحی قشنگی داره ولی الان تقریبا همه موبایلا طراحی قشنگی دارن

  5. الجی واقع افتضاحه من داشتم خیلی داغونه

  6. دیگه همه گوشی ها شبیه هم شدن

  7. خدایی طراحی های ال جی توی موبایل بی نظیره
    سونی که آجر پاره میزنه
    سامسونگ که کلا یه جور میزنه
    هواوی که کیفیت و کارایی نداره
    فقط ال جی که همه چی تمومه

    • هواوی کیفیتو کارایی نداره؟؟/ بر چا اساسی اینو میگی

    • سونی و هواوی بدرد نخورن؟؟
      شما یه ایراد بگو
      قیافه سونی سلیقه ایه

    • همه برندا بدن ال جی خوبه؟ ال جی؟
      دیگه اینو کجای دلم بزارم با این حرفش😐

      • ال جی توی یکی دو سال اخیر بهترین کیفیت گوشی رو داشته. شما میتونی عملا کیفیت محصولات ال جی رو بری گوشی فروشی ببینی که فرقی که میگم چطوریه. خودم تجربه داشتم و دارم میگم. حالا یه سری بی منطق حرف میزنن کاری ندارم

        • اها شما الان G3 رو میگی که بد بود یا G4 که مشکل برد داشت؟
          G5 رو میگی که ماژولار بود د اسقتبال نشد؟ وقتی یه برند گوشی های معمولی و بی کیفیت زیادی بزنه اعتماد مردم از بین میره و طرفش نمیرن
          یه G6 و V30 خوبه که بازم میگم مدت زیادی گوشی بد دار بیرون الانم سخته کسی بخواد بره طرف اینا
          اینکه ال جی رو بهتر همه بدونی یا بی اطلاعی شما راجب برنداس یا بستن چشما و باز کردن دهان

        • من فکر میکنم همون دو گزینس
          هم اطلاعات نداری، هم چسمارو بستی دهن مبارکو باز کردی،
          قبل از اینکه از منطق صحبت کنی یه نگاه به منطقت بنداز که زیر خط فقره