مزدا 6 2018

ملاقات با مزدا 6 2018 در نمایشگاه خودرو ژنو

مزدا 6 2018 برای بازار اروپا در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. این خودرو از پیشرانه انقلابی جدید SPCCI شرکت مزدا برخوردار است. در ادامه با قابلیت‌ها، جزئیات بیشتر و گالری تصاویر اتومبیل جدید مزدا همراه ما باشید.

احتمالا باید یک ذره بین به دست بگیریم تا تغییرات مزدا 6 2018 را بتوانیم تشخیص دهیم، اما حالا چرا مزدا در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. این خودرو سایز متوسط ژاپنی یکی از زیباترین مدل‌هایی است که می‌توانید در این رنج قیمتی خریداری کنید. شاید به همین خاطر است که مزدا از ضرب المثل «ترکیب برنده را تغییر نمی‌دهند» پیروی کرده است.

مزدا 6 2018

برای نخستین بار این خودرو در نمایشگاه خودرو لس آنجلس سال گذشته میلادی بود که معرفی شد و به‌روزرسانی حدودی را در بر می‌گرفت. حال مزدا آن را با خود به ژنو آورده تا از همینجا روانه بازارهای اروپاییش کند. در مقایسه مزدا 6 2018 اروپایی با مدل‌های آمریکایی‌اش، اینگونه به نظر می‌رسد که سر و صدای داخل کابی نآن حالا کمتر شده و کابین داخلی خودرو به مراتب بهتر شده است. نه تنها این، بلکه کارایی آیرودینامیک نیز بهبود پیدا کرده و حالا یک کیت ایمنی جدید شامل سیستم کمک سرعت هوشمند و نظارت 360 درجه‌ای به خودرو به آن اضافه شده است.

موتور انقلابی SPCCI در مزدا 6 2018

همچنین مزدا در نمایشگاه خودرو ژنو امسال پیشرانه انقلابی جرقه زنی کنترل شده و احتراق تراکمی (SPCCI) خود را بار دیگر در این رویداد بزرگ به نمایش همگان گذاشت. مزدا با افتخار عنوان می‌کند که SPCCI نخستین پیشرانه بنزینی است که به ویژگی فشرده سازی احتراقی برای ترکیب با یک پیشرانه دیزلی با انتشارات پایین‌تر و رمپ بالاتر از یک مدل بنزینی مجهز خواهد بود.

گرچه هنوز مشخصات فنی دقیقی اعلام نشده است (و تا زمانی که به طور کامل عرضه نشود نیز احتمالا اعلام نشود)، اما مزدا پیش‌تر اعلام کرده است که Skyactiv-X می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری سوخت تا 30 درصد و افزایش 20 درصدی تولید گشتاور شود. این پیشرانه‌ها با دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک 6 سرعته طراحی شده‌اند. ظاهرا آن‌ها در نمونه‌های اولیه مزدا 3 جدید به کار رفته‌اند. به نظر می‌رسد آن‌ها سریع‌تر از پیشرانه‌ی فعلی 2 لیتری باشند. این سرعت بیشتر به خصوص در دور موتور کمتر مشهود است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. از ملاقاتش خوشبخت شدم

  2. مزدا 3 ما هنوز با اسم New میره تو بازار 😐

  3. کاش اینا وارد بشن قسطی بخریم

  4. ماهم مزدا داریم ولی مال بیست سال پیش هنوز