تاریخ معرفی شیائومی می میکس 2 اس

تاریخ معرفی شیائومی می میکس 2 اس با انتشار تیزری رسمی مشخص شد

تاریخ معرفی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2S) به لطف انتشار یک تیزر رسمی تایید شد. این تصویر، طراحی پرچمدار جدید شیائومی را نیز فاش می‌کند.

تا به امروز، بسیاری از اطلاعات مربوط مشخصات فنی و ویژگی‌های احتمالی پرچمدار جدید شیائومی از طریق منابع مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است. حالا نیز تیزری رسمی از طریق حساب کاربری این کمپانی در وب‌سایت Weibo منتشر شده که تاریخ معرفی شیائومی می میکس 2 اس و طراحی این تلفن هوشمند را مشخص می‌کند.

7 فروردین، تاریخ معرفی شیائومی می میکس 2 اس

بر این اساس، شیائومی Mi Mix 2S در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) طی مراسمی رسمی در شانگهای چین معرفی خواهد شد. مطابق با تصویر منتشرشده نیز حاشیه‌های دو طرف صفحه و بخش بالایی حالا به حداقل رسیده است.

از آنجایی که حاشیه پایینی صفحه مشخص نیست، این احتمال وجود دارد که سازندگان باز هم دوربین سلفی را در بخش پایینی تعبیه کنند. علاوه بر این، اطلاعات لو رفته از طریق فریمور این موبایل نیز تعبیه دوربین سلفی در بخش پایینی را تایید می‌کرد. در این صورت می‌توان گفت که تمام رندرها و تصاویری که دوربین سلفی را در گوشه بالای سمت راست صفحه نشان می‌دادند، جعلی بودند.

تاریخ معرفی شیائومی می میکس 2 اس

در این تصویر ما نمی‌توانیم طراحی قسمت پشتی را ببینیم. ولی مطابق با فایل‌های فریمور، سازندگان از سیستم دوربین دوگانه استفاده خواهند کرد. این اطلاعات با تصویری که روز گذشته از قاب پشتی موبایل جدید شیائومی لو رفته بود، هم‌خوانی کامل دارد. به نظر می‌رسد چینی‌ها با استفاده از دوربینی دوگانه با آرایش عمودی، همانند آیفون ایکس اپل، آن را در گوشه سمت چپ قرار خواهند داد. قاب پشتی میزبان سنسور اثر انگشت هم است تا کاربران منتظر تعبیه این حسگر روی صفحه نمایش نباشند.

تاریخ معرفی شیائومی می میکس 2 اس

گفته می‌شود از سنسور IMX363 برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد. با توجه به تیزرهای مختلف، به نظر می‌رسد امسال شیائومی هم به حوزه هوش مصنوعی ورود خواهد کرد تا کاربران هنگام ثبت تصاویر و لحظات مختلف بتوانند از هوش مصنوعی برخوردار شوند. پیش‌تر، فایل‌های فریمور نشان داده بودند که دوربین شیائومی می میکس 2 اس با تکیه بر AI قادر به تشخیص آبجکت‌ها و صحنه‌های مختلف همچون گل، غذا، آسمان، غروب و طلوع خورشید، گربه، سگ، شب، برف، گیاهان سبز، دریا، شمع و موارد متعدد دیگر است.

تاریخ معرفی شیائومی می میکس 2 اس

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با ویژگی‌های پرچمدار شیائومی می‌تواند به پشتیبانی از شارژ وایرلس با استاندارد Qi و پشتیبانی از واقعیت افزوده از طریق ARCore اشاره کرد.