گلکسی اس 9 پلاس

انتشار جزئیات فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ پیش از معرفی رسمی

در این مقاله می‌توانید تمامی شایعاتی که در مورد فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) شنیده می‌شود را مشاهده کنید. آیا این گوشی ظاهرا از دوربین دوگانه، ظاهری شبیه به گلکسی اس 9 پلاس و قیمتی فراتر از آن برخوردار خواهد بود؟

هنوز مدت زمان زیادی از معرفی گلکسی اس 9 نگذشته است که حالا شاهد درز شایعات در مورد فبلت گلکسی نوت 9 هستم. همراه با معرفی رسمی و انتشار مشخصات فنی رسمی گلکسی اس 9، حال ما می‌توانیم ایده‌های تازه‌ای را در مورد فبلت آینده این کمپانی به دست آوریم؛ گرچه برخی از تحلیلگران نیز خود اقدام به انتشار انتظاراتشان از این محصول اندرویدی کرده‌اند. اما حالا در این مقاله بیایید نگاهی به تمامی مشخصات فنی بی‌اندازیم که انتظار داریم تشکیل دهنده‌ی فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ باشند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، برخی از مشخصات فنی این گوشی مبتنی بر شایعات و آنچه که باید تجربه بنامیم نوشته شده است. به طور مثال هیچ دلیلی ندارد که سامسونگ از نمایشگر 6.7 اینچی این گوشی صرف نظر کرده و آن را تغییر دهد. به خصوص آن که پنل نمایشگرهای سامسونگ همانطور که بر روی گوشی های خانواده S9 دیدیم، با پیشرفت فوق‌العاده‌ای همراه بوده‌اند. البته اندازه‌ی این نمایشگر در نوت 9 متفاوت است اس 9 بوده و حالا کمی بلندتر، عریض‌تر و خوش‌دست‌تر خواهد شد.

فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ

نکته: البته در نظر داشته باشید که این مشخصات فنی رسما توسط سامسونگ تایید نشده‌اند، اما انتشار دهندگان آن‌ها کسانی هستند که پیشتر سابقه‌ی خوبی از خود در ارتباط با افشای اطلاعات گوشی های معرفی نشده به جای گذاشته‌اند.

دوربین دوگانه اس 9 پلاس در فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ

ما انتظار داریم دوربین پشتی فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ مشابه با آنچیزی باشد که در بر روی قاب پشتی گلکسی اس 9 پلاس می‌توانیم ببینیم. آن در واقع شامل دو لنز، دو سنسور، OIS دوگانه، زوم اپتیکال 2 برابری، زوم دیجیتال 10 برابری، فوکوس زنده، دیافراگم دوگانه، ایموجی هوش مصنوعی و غیره است. اگر سامسونگ تصمیم به استفاده از دوربین مدل اصلی اس 9 بر روی این گوشی داشته باشد، به نظر می‌رسد جای زیادی برای آرایه بزرگ‌تر خالی خواهد ماند.

فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ

در حال حاضر گلکسی نوت 8 با قیمت حدود 929 دلار عرضه می‌شود و ما نمی‌توانیم انتظار افزایش یا کاهش زیاد قیمتی را از آن داشته باشیم. همراه با قیمت گلکسی اس 9 ، حال به نظر می‌رسد که سامسونگ به صورت پلکانی در حال افزایش گوشی های پرچمدار خود است. به نظر می‌رسد می‌توانیم شاهد اختلاف قیمت بیش از 100 دلاری بین دو مدل اس 9 پلاس و نوت 9 باشیم. زمان عرضه این محصول نیز هنوز مشخص نیست. شاید بهترین پیشبینی که ما می‌توانیم در این مورد داشته باشیم، رونمایی از فبلت گلکسی نوت 9 سامسونگ طی ماه‌های مرداد و شهریور باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. جمع کنید بابا سامسونگ اشغاله اس9 پلاس نتونست میت 10 پرو شکست بده منتظر میت 11 باشید که بد میترکونه

  2. این یکی دیگه شاهکار قرنه

  3. اینم عین نسخه قلبیه
    سامسونگ فقط تکراری میزنه

  4. معصومی جان
    من نمی فهمم چطوری سامسونگ گرونه و اپل ارزونه

  5. به نظرم محصولات سامسونگ بیشتر از کیفیت که ارائه بده به کاربر فقط یک برند گرون قیمت هست که مردم میخرن و به اندازه پولی که میدن کیفیت و کارایی نمیگیرن. به نظرم برای خرید گوشی خوب باید از برندهای معتبر مثل اپل و ال جی خرید بشه

  6. همی این چیزها الکی هست تا نیاد معلوم نمیشه بعدم s9 پلاس 64 تو ایران 4400 128 یا 256 تو اایران بیاد قیمت میشه قد اپل x بخاطر همین وارد نمیشه s9 و s9 پلاس هم فقط 64 وارد میشه شاید بخاطر همین وارد نمیشه

    • پس چرا نسخه 256 گیگی آیفون ایکس اومد . قطعا کسایی هستن که برای سامسونگ هم پول بدن .ما 256 گیگ نمی خوایم مثل گوشی های ال جی که نسخه 128 گیگیش تو ایران هست سامسونگ هم باشه

  7. چرا نسخه 256 گیگی گوشی های سامسونگ به ایران نماید

  8. سلام یکی بگه چرا نسخه 256 گیگیه گوشی های سامسونگ تو ایران نمیاد ؟؟؟؟ یکی جواب بده لطفا

    • چرا شو از وارد کننده ها بپرس

    • جناب همیشه مخالف با ایران

      سامسونگ به هر حال نمیتونه قوانین تحریم ایران رو بشکه ( منظورم این نیست که کشور کره ایران رو تحریم کرده آمریکا ایران رو تحریم کرده هیچ کالای لوکسی نباید وارد ایران بشه ودر سسازمان ملل هم نوشته شده و ثبت شده این موضوع بخاطر همین حافظه های 256 سامسونگ لوکس محسوب میشن حافظه 64 لوکس محسوب نمیشن بخاطر اینکه بعضی از میان رده ها هم با حافظه 64 موجوده، به اپل هم ربطی نداره چون واسه گوشی های اندروید هست ) این قانون اصلی بود. و از من بشنوید میگم نگران نباشید حافظه 256 میاد به ایران زنده باد قاچاقچیان ، یادتون باشه اس7 اج قرار بود فقط واسه کشور های خاص باشه ولی بعد از مدتی سروکلش تو ایران پیدا شد .و اس 8 پلاس هم یه نسخه با رم 6 و حافظه داخلی 128 سامسونگ بعدا بیرون داد و قرار بود واسه کشور های خاص باشه ولی الان تو بازار ایران موجوده هرکی باور نداره بره تو بازار بگرده .