جدیدترین رندرهای هواوی پی 20 ، پی 20 پرو و پی 20 لایت

انتشار رندرهای هواوی پی 20 ، پی 20 پرو و پی 20 لایت در رنگ‌های مختلف

ایوان بلس جدیدترین رندرهای هواوی پی 20 ، پی 20 پرو و پی 20 لایت را منتشر کرده است. این رندرهای گوشی های خانواده Huawei P20 را در رنگ‌های مختلفی به تصویر می‌کشند و جزئیات مهمی از آن‌ها را فاش می‌کنند.

همین روز گذشته بود که ما برخی از پوسترهای تبلیغاتی رسمی را نشان دادیم که خبر از طراحی ناچ استایل هواوی پی 20 پرو و برخی دیگر از قابلیت‌های این گوشی می‌داد. حال ساعاتی پیش ایوان بلس، جدیدترین رندرهای هواوی پی 20 ، پی 20 پرو و پی 20 لایت را منتشر کرده است که قاب پشتی و جلویی این سه گوشی در رنگ‌های مختلف را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید تفاوت بین دو مدل پی 20 و پی 20 پرو را با شماره‌ی سنسورهای پشتی‌شان متوجه شوید. مدل اصلی از دوربین دوگانه و مدل پرو از یک دوربین سه گانه بهره‌مند خواهند بود. هواوی پی 20 لایت نیز با کمی حاشیه‌های ضخیم‌تر تصویر و یک اسکنر اثر انگشت پشتی نسبت به دو مدل دیگر قابل تشخیص است.

هواوی پی 20 پرو یک گوشی قدرتمند به نظر می‌رسد که ارائه کننده نمایشگر 6 اینچی آمولد و تراشه‌ای به نام کایرین 970 است. این تراشه، در واقع جدیدترین و قدرتمندترین تراشه موبایلی ساخت کمپانی هواوی است که به واحد پردازش عصبی برای ارائه قابلیت های هوش مصنوعی مجهز شده است. انتظار می‌رود مدل اصلی پی 20 از یک نمایشگر 5.7 اینچی آمولد برخوردار بوده باشد که آن هم از کایرین 970 قدرت خواهد گرفت. و در انتها مدل پی 20 لایت می‌تواند به یک نمایشگر کوچکتر 5.6 اینچی آمولد تجهیز شده باشد و از یک تراشه کم قدرت‌تر کایرین 659 قدرت بگیرد.

همین چند روز پیش بود که قیمت اروپایی این گوشی ها منتشر شد و ما در مورد قیمت احتمالی خانواده هواوی پی 20 در بازار ایران سخن گفتیم. اگر آن شایعات درست باشد، مدل پی 20 پرو گران‌ترین عضو این خانواده با قیمت 899 یورو، مدل اصلی پی 20 با قیمت 679 یورو و مدل لایت این خانواده که یک گوشی میان رده محسوب می‌شود نیز با قیمت 369 یورو روانه بازار خواهند شد.

رندرهای هواوی پی 20 پرو

رندرهای هواوی پی 20

رندرهای هواوی پی 20 لایت

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. رنگ های مشکیش حرف ندارن

  2. چه رندر های مسخره ای

  3. کاش یه رنگ قرمز مثل هواوی آنر هفت ایکس میزد واسش عالی بود

  4. هواوی نمی تونه به اندازه برندهای بزرگ گوشی تولید کنه باید قید گوشی زدن رو بزنه. کیفیت تصاویر هواوی واقعا تعریفی نداره. به نظرم صرفا به عنوان یک فان میشه روی هواوی حساب کرد. محصولات ال جی کجا این کجا

    • اتفاقا داره باقیمت کمتر توی ایران عرضه میکنه پس بدون مشتری هاشو داره

    • 😂😂😂

      شما خودت فانی😂😂

      همین که میت ۱۰ پرو ۳۵۰۰ تونست توو تست سرعت اپل ده خداتومنی رو شکست بده نشون داد که هواوی دیگه مثل قدیم‌گوشی مسخره نمیزنه با اینکه اپل یا سامی برندای قدیمی ترن اما هواوی نشون داد خیلی راحت میتونه باهاشون رقابت کنه شک‌نکن همین پی ۲۰ پرو میترکوونه به خصوص دوربینش که وحشتناک خوبه گذشته ازین چیزی که واسه همه ثابت شده اینکه اپل و‌سامی فقط پول برند میگیرن همین سامی که خیلی پزشو میده با همین اس ۹ که داده نمیتونه یه ربع فیلم برداری ۴k بگیره با قاط میزنه یا مثل بخاری داغ میکنه فقط اسم داره هرچند هر برندی قابلیت خاص خودشو داره اما جانه هرکی دوست داری درباره ال جی صحبت نکن😂😂😂

  5. به نظرم توی گوشی های هواوی یک مشکل بزرگ بسیار شدید دیده میشه و اون این هست که به جای اینکه برای طراحی گوشی هاش اصالت خودش رو به کار بگیره و طراحی کنه بیش از اون به بازار نگاه می کنه و می بینه برندهایی مثل اپل و ال جی و … که اصیل ترین برندهای موجود در بازار هستند چیکار می کنن تا دقیقا همونا رو تکرار کنه برای همین موفقیت برای این برند تصور شدنی نیست.

  6. طراحی پی ۲۰ لایت رو بیشتر قبول دارم تا اون دوتای دگ.گزینه خوبی برا خرید هست بخصوص که صفحه نمایشش ۵.۶ اینچی هست امثال اکثر گوشیا چه میانرده چه پرچم دار صفحشون ۶ اینچیه که برا من بزرگه

  7. مافوق زیبایی اند 😍😍
    همین که سنسوراثرانگشتشون جلو هست عالیه.