فایل اکسپلورر ویندوز 10

فایل اکسپلورر ویندوز 10 هم از زبانه ها پشتیبانی خواهد کرد

پشتیبانی از قابلیت زبانه‌ها سرانجام به فایل اکسپلورر ویندوز 10 اضافه می‌شود. این در حالی‌ست که پیش‌تر مایکروسافت نسبت به اضافه کردن آن به ویندوز مقاومت می‌کرد.

سال گذشته بود که همراه با ویندوز 10، نخستین بار مایکروسافت حالت زبانه‌های جدید برای همه اپلیکیشن ها را معرفی کرد. در حالی که برخی آزمایش‌کنندگان دسترسی مختصری به این قابلیت داشتند، ولی حالا سازندگان به تمام کاربران “Skip Ahead” در بیلد شماره 17618 اجازه می‌دهد این ویژگی جدید را آزمایش کنند.

فایل اکسپلورر ویندوز 10

در کنار فایل اکسپلورر ویندوز 10 ، دیگر اپلیکیشن های معمول ویندوز همچون Command Prompt و Notepad و همین‌طور PowerShell که به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده‌اند نیز از حالت زبانه‌ها پشتیبانی خواهند کرد. همچنین مایکروسافت در حال اضافه کردن پشتیبانی از زبانه‌ها به اپلیکیشن های دیگر ویندوز 10 همچون MSN News ،OneNote ،Calendar و Mail نیز هست تا بتوان از حالت زبانه‌شده فایل اکسپلورر در کنار وان نوت یا میل استفاده کرد.

بیش از 20 هزار نفر خواهان پشتیبانی فایل اکسپلورر ویندوز 10 از زبانه‌ها هستند

هم‌اکنون آزمایش این ویژگی که بیش از 20 هزار نفر برای آن رای داده‌اند، همراه با کاربران ویندوز اینسایدر آغاز شده و فعلا اطلاعاتی از زمان ارائه آن برای سایر کاربران در دست نیست. با این حال، به نظر می‌رسد حالت زبانه‌ها که مایکروسافت از آن با نام “Sets” یاد می‌کند، به آپدیت بعدی ویندوی 10 که اواخر سال جاری ارائه خواهد شد، افزوده می‌شود.

این به‌روزرسانی با اسم رمز ردستون 5 شناخته می‌شود و “Sets”، برجسته‌ترین ویژگی جدیدی است که در نسخه‌های آزمایشی شاهد بررسی آن هستیم. انتظار می‌رود با عرضه این آپدیت، نسخه جدید سیستم عامل ویندوز با قابلیت‌ها بیشتری همراه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. پس میخواست
    پشتیبانی نکنه؟؟

  2. ویژگی جالبیه ولی موقع تکون دادن صفحه دردسر نمیشه؟!

  3. یه فکری به حال ویندوز آپدیت مسخرت هم بکن مایکروسافت!