میزو 15 پلاس

تصاویر میزو 15 پلاس خبر از یک کلید هوم شبیه به آیفون می‌دهد

تصاویر تازه‌ای از گوشی میزو 15 پلاس (Meizu 15 Plus) به صورت رندر و در دنیای واقعی منتشر شده است که کلید هوم شبیه به آیفون های اپل را نشان می‌دهد. میزو 15 پلاس ، گوشی ویژه‌ای به مناسبت پانزدهمین سالگرد حضور میزو در بازار موبایل خواهد بود.

میزو 15 پلاس یکی از مهم‌ترین گوشی های چینی در سال 2018 خواهد بود. هفته‌هاست شایعات مختلفی را از این محصول می‌شنویم که همگی به طراحی درخور یک پرچمدار بزرگ و مشخصات فنی بالارده آن اشاره می‌کنند. این گوشی، مدل ویژه‌ی پانزدهمین سال فعالیت شرکت میزو است و حکم آیفون ایکس را برایشان خواهد داشت، پس انتظاری به جز این نیز نخواهیم داشت.

حتی چندین رندر نیز تا به امروز از این محصول منتشر شده است. حال امروز رندرهای تازه‌ای از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که کمی نسبت به رندرهای گذشته تغییراتی داشته است. تصویر این رندر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

میزو 15 پلاس

کلید هوم میزو 15 پلاس گرد و کوچک است

در کنار رندر جدید این گوشی، یکی از افشاکنندگان اطلاعات در ویبو تصویری از میزو 15 پلاس در دنیای واقعی را منتشر کرده است. یکی از قابل ذکر‌ترین ویژگی‌های این گوشی که در تصویر زیر مشخص است، کلید هوم گرد آن بوده که ما را به یاد این دکمه در آیفون های اپل می‌اندازد. این دیوایس همچنین به یک دوربین سلفی تعبیه شده درست در وسط قاب جلویی مجهز است که همچون غول یک چشم می‌ماند.

میزو 15 پلاس

تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از گوشی ویژه پانزدهمین سالگرد فعالیت میزو در بازار موبایل، نشان‌دهنده‌ی طراحی تمام صفحه میزو 15 پلاس هستند. گرچه حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر نسبتا ضخیم است، اما در دو سمت چپ و راست آن‌ها به حداقل می‌رسند. این نمایشگر، ارائه کننده نسبت ابعاد 18:9، درست همانند اکثر گوشی های پرچمدار سال 2018 خواهد بود.

انتظار می‌رود میزو در کنار این مدل غول پیکر، از نسخه معمولی و لایت میزو 15 خود نیز پرده برداری کند. به نقل از شایعات، میزو 15 پلاس به یک نمایشگر 5.5 اینچی آمولد مجهز خواهد بود و طی ماه‌های اردیبهشت/خرداد رسما معرفی می‌شود. تراشه‌ی اگزینوس 9810 سامسونگ و یا اسنپدراگون 845 کوالکام قدرتبخش این گوشی خواهند بود. یک اسکنر اثر انگشت جلویی، اندروید 8.1، رابط کاربری Flyme OS، رم 6 گیگابایتی و حافظه 64/128 گیگابایتی دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هم ایفون هم کپی کاراش یه قرون سیاه نمیارزن

  2. چقد طراحی بدی داره قرار بود دوربین زیر صفحه نمایش باشه که نداره قرار بود بی حاشیه باشه که کلا حاشیس اینم از حس گر که تقلید ایفون پوف میزو هم قهوه ای شد

  3. دیگه هر چیزی اینا بسازن میگن شبیه ایفون بوده