گوگل کروم 65 برای اندروید

گوگل کروم 65 برای اندروید عرضه شد

گوگل کروم 65 برای اندروید منتشر شد. نسخه جدید مرورگر کروم با قابلیت‌های ویژه و زیادی توسعه پیدا کرده است که در ادامه برخی از آنها را بررسی خواهیم کرد.

کروم یکی از بهترین و محبوب‌ترین مرورگرهای اندرویدی است که کاربران زیادی داشته و به دنبال ارائه تجربه کاربری بهتر، حالا نسخه جدید آن عرضه شده است.

گوگل کروم 65 برای اندروید به زودی به گوگل پلی اضافه می‌شود

اگرچه سازندگان از انتشار گوگل کروم 65 برای اندروید سخن می‌گویند، ولی این مرورگر طی هفته‌های آینده به فروشگاه گوگل پلی اضافه خواهد شد. در نتیجه، برای به‌روزرسانی مستقیم آن از طریق خود گوشی کمی باید صبور باشید.

مهم‌ترین تغییر این ویرایش، اضافه شدن گزینه‌ای جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق “Settings” و سپس “Accessibility”، گزینه‌ای را به منظور نمایش ساده‌شده تمام آرتیکل‌های پشتیبانی‌شده فعال کنند. به علاوه، حالا از بخش “Languages” می‌توانید اولویت‌های زبان برای محتوای وب را تنظیم کنید. انجام تمام پروسه حذف کردن و اشتراک‌گذاری دانلودها در صفحه “Downloads” نیز آسان‌تر از قبل شده است.

این‌ها تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های گوگل کروم 65 برای سیستم عامل اندروید بوده و می‌توانند تجربه وب‌گردی و کار کردن با مرورگر را تغییر دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. فایرفاکس ترجیح میدم

    نسخه های جدید فاکس امتحان کنید تا بفهمید چی میگم.

  2. بهترین مرورگر دنیا

    لطفا برای دانلود هم قرارش بدید ❤️❤️💚💚❤️

  3. موزیلا فقط کروم بدرد نمیخوره

  4. با اندروید که سخته وب گردی

  5. عشق است کرومم

  6. با عرض تشکر اگر مقدوره لینک دانلود رو هم قرار بدید