آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8

اعلام زمان انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8

زمان عرضه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 بر اساس یک وب سایت رسمی تحت نظر شرکت سامسونگ در ترکیه مشخص شد. علاوه بر آن شاهد انتشار زمان‌بندی عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای چند گوشی سامسونگ دیگر بوده‌ایم.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی زمان عرضه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 را اعلام نکرده، چرا که این شرکت به تازگی مشکلات متعدد پدید آمده حین انتشار این به‌روزرسانی برای گلکسی اس 8 را پشت سر گذاشته است. گلکسی نوت 8 به عنوان سومین پرچمدار سامسونگ در سال 2017، اکنون نخستین کاندید برای دریافت جدیدترین سیستم عامل اندروید بوده و در انتشار به‌روزرسانی برای آن هیچ شکی نیست، اما تنها سوال کاربران، زمان این اتفاق است.

Güncelmiyiz یک وب سایت قانونی و رسمی است که تحت نظر شرکت سامسونگ در کشور ترکیه کار می‌کند. در این وب سایت به تازگی شاهد انتشار اطلاعاتی پیرامون آپدیت‌های نرم افزاری آتی دستگاه‌های سامسونگ بوده‌ایم. طبق گفته‌های آن، آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 اکنون در مراحل تست و آزمایش بوده و قرار است در آخرین روز ماه جاری میلادی (دهم فروردین) عرضه شود.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 تا سه هفته دیگر منتشر می‌شود

علاوه بر زمان عرضه آپدیت اندروید 8 برای سامسونگ گلکسی نوت 8 اطلاعات بیشتری پیرامون زمان‌بندی انتشار این به‌روزرسانی برای پرچمداران سال 2016 سامسونگ نیز در این وب سایت اعلام شده است. بر این اساس، کار توسعه سیستم عامل جدید گوگل برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در آخرین مراحل بوده و در روز سیزدهم آوریل (بیست و چهارم فروردین) عرضه خواهد شد. یک ماه بعد زمان انتشار اندروید 8 اوریو برای گلکسی ای 3، گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 سال 2017 می‌رسد. در همین ماه شاهد انتشار به‌روزرسانی سیستم عامل یاد شده برای تبلت 9.7 اینچی گلکسی تب اس 3 خواهیم بود.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8

اگرچه شرکت سامسونگ هنوز به صورت رسمی هیچ خبری درباره انتشار آپدیت سیستم عامل جدید برای دستگاه‌های یاد شده اعلام نکرده است، اما می‌دانیم Güncelmiyiz یک وب سایت رسمی و مورد تایید محسوب می‌شود، به همین دلیل احتمال بی‌اساس بودن اخبار منتشر شده توسط آن بسیار پایین است.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8