رنج روور اس وی کوپه

رنج روور اس وی کوپه در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شد

خودروی شاسی بلند رنج روور اس وی کوپه (Range Rover SV Coupe) توسط کمپانی لندروور در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این خودروی منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیز آشنا می‌شویم.

شاسی بلند 295 هزار دلاری لندروور در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. رنج روور اس وی کوپه ، یک شاسی بلند دو درب فول سایز است که به صورت دست‌ساز و در تعداد محدود در بخش خودروهای ویژه لندروور-جگوار یا SVO ساخته می‌شود. این یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای تولیدی رنج روور است و از یک پیشرانه سوپرشارژر 5 لیتری با قدرت 557 اسب بخار و گشتاور حدود 700 نیوتن‌متر بهره می‌برد. اس وی کوپه با این پیشرانه قدرتمند به سریع‌ترین رنج روور تاریخ تا به امروز تبدیل شده و قادر است در مدت 5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت 265 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

رنج روور اس وی کوپه

با وجود این که رنج روور اس وی کوپه به عنوان نسخه دو درب شاسی بلند استاندارد و لوکس رنج روور شناخته می‌شود، اما تغییرات نسبتا زیادی در طراحی آن به چشم می‌خورد. بیشتر پانل‌های بدنه جدید هستند و دو درب خودرو نیز به طور قابل توجهی طولانی‌تر از درهای جلوی مدل استاندارد است. همچنین دکمه‌ای بر روی داشبورد برای بستن درها تعبیه شده است. پنجره‌های جانبی بدون قاب، ستون‌های سیاه‌رنگ و جلوپنجره و ورودی‌های هوای منحصربه‌فرد نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری هستند که در نگاه اول دیده می‌شوند و رنج روور اس وی کوپه را به یک خودروی لوکس تبدیل کرده‌اند.

رنج روور اس وی کوپه

در داخل خودرو صندلی‌های زیبایی برای 4 سرنشین فراهم شده و صندلی‌های جلو به قابلیت گرم‌کن و سردکن و همچنین تنظیم برقی در 20 جهت مجهز شده‌اند. صندلی‌های عقب نیز در 10 جهت به صورت برقی تنظیم می‌شوند. این صندلی‌ها با چرم طرح الماس پوشیده شده‌اند و کف صندوق عقب، غربیلک فرمان، کنسول میانی و داشبورد نیز دارای پوشش چوبی ویژه از جنس چوب گردو و چنار هستند. تعلیق خودرو 8 میلی‌متر پایین‌تر از نسخه‌های استاندارد شده، اما امکان تغییر ارتفاع خودرو با توجه به شرایط رانندگی نیز وجود دارد. همچنین خریداران می‌توانند رینگ‌های 21 تا 23 اینچی را برای این محصول سفارشی و لوکس انتخاب کنند.

رنج روور اس وی کوپه

با توجه به دست‌ساز بودن رنج روور اس وی کوپه ، گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی در دسترس خریداران قرار گرفته است. انتخاب رنگ تریم داخلی از بین 4 رنگ مختلف، دوخت‌های برجسته با رنگ‌های متفاوت، دوخت ویژه پشت سری‌ها و چندین مورد دیگر از جمله موارد سفارشی موجود برای این خودروی لوکس هستند. همچنین امکاناتی مانند سیستم اطلاعات و سرگرمی با 2 صفحه نمایش، نمایشگر سربالا و سیستم صوتی با 23 بلندگو نیز در داخل خودرو دیده می‌شوند.

رنج روور اس وی کوپه

رنج روور SV کوپه در تعداد محدود 999 دستگاه ساخته خواهد شد و ثبت نام اولیه این خودرو در وب سایت لندروور آغاز شده است. گفته می‌شود این شاسی بلند لوکس در اواخر سال جاری با قیمت پایه 295 هزار دلار به خریداران تحویل داده خواهد شد.

گالری عکس های رنج روور اس وی کوپه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رنج رور عالیه .. کاش بشه یکی بخرم 🙂