نتایج عمر باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

نتایج عمر باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

نتایج عمر باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9 & S9 Plus) منتشر شد. آیا عمر باتری این گوشی ها از نسل قبل بهتر شده است؟ در ادامه ببینید.

سایت فون آرنا بررسی کاملی از گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ را انجام داده است. به اعتقاد این منبع، گوشی های خانواده S9 محصولات خوبی هستند، اما بهبودهای نسبتا کمی را در مقایسه با نسل پیشین خود دریافت کرده‌اند. تمامی ویژگی‌های جدید این دو محصول به کنار، ما در این مقاله به بررسی یکی از مهم‌ترین ابعاد کاربران در گوشی های گلکسی اس 9 یعنی عمر باتری آن‌ها خواهیم پرداخت. آیا عمر باتری آن‌ها از گلکسی اس 8 و نوت 8 بالاتر است؟ در مقایسه با دیگر پرچمداران سال 2018 چطور؟

فون آرنا به مدت 1 هفته این دو گوشی پرچمدار جدید سامسونگ را مورد بررسی خود قرار داده است. به گفته‌ی آن‌ها، وقتی صبح گوشی شارژ کامل شده را در دست می‌گیرید،‌ احتمالا تا پایان شب از شارژ مجدد آن بی‌نیاز خواهید بود. بله اس 9 می‌تواند با یک بار شارژ یک روز کامل مورد استفاده قرار گیرد. اگر کاربر معمولی باشید ممکن است این شارژ تا اواسط روز دوم نیز دوام بیاورد، اما اگر از کاربران پر مصرف گوشی های هوشمند هستید نباید چنین انتظاری از پرچمداران جدید سامسونگ داشته باشید.

نتایج عمر باتری گلکسی اس 9 / اس 9 پلاس

به منظور بررسی دقیق‌تر عمر باتری گلکسی اس 9 ،‌ کارشناسان این سایت مشابه سایر محصولاتی که مورد بررسی قرار داده‌اند از گوشی استفاده کرده‌اند. در این آزمایش تمامی گوشی ها از سطح روشنایی یکسانی برخوردارند. در زیر جدول مربوط به نتایج عمر باتری گلکسی اس 9 و برادر بزرگ‌تر آن را می‌توانید مشاهده کنید:

نتایج عمر باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

همانطور که در جدول فوق مشاهده می‌کنید، شاهد کاهش حدودی عمر باتری گلکسی اس 9 نسبت به نسل گذشته آن هستیم. ما می‌توانیم دلیل این عمر را قدرت بالاتر تراشه زیر قاب این خانواده بدانیم، اما توجه داشته باشید که تراشه به کار رفته در هر دو نسل مبتنی بر پردازش 10 نانومتری به تولید رسیده است. اس 9 همانند اس 8 از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و اس 9 پلاس نیز از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی مشابه مدل پلاس اس 8 بهره می‌برند.

اما عملکرد سری S9 سامسونگ در مقابل دیگر گوشی های پرچمدار امسال چطور است؟ در واقع باید گفت که خیلی هم خوب نیست. امتیازی که این دو محصول به دست آورده‌اند حالا پایین‌تر از نسل گذشته خودشان است،‌ در حالی که ما هر موقع به خرید یک گوشی هوشمند جدیدتر فکر می‌کنیم، یکی از مهم‌ترین المان‌های آن عمر باتری بیشتری است که ارائه می‌کند.

مدت شارژ شدن گلکسی اس 9 / اس 9 پلاس

بعد دیگری از باتری محصولات که ما پیش از خرید به آن توجه می‌کنیم، مدت زمانی است که برای شارژ مجدد 0 تا 100 نیازمند هستند. دو گوشی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ از تکنولوژی شارژ سریع Fast Adaptive Charge کمپانی سامسونگ بهره می‌برند و برخلاف آیفون 10 یک آداپتور شارژ سریع نیز به صورت پیشفرض در داخل جعبه آن‌ها قرار دارد. چنین قابلیت‌هایی دقیقا در مدل‌های سال قبل گوشی های گلکسی نیز وجود داشت.

نتایج عمر باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

گوشی های جدید سامسونگ تقریبا مشابه خانواده اس 8 و در مدت 1 ساعت و 40 دقیقه به طور کامل شارژ‌ می‌شوند. شاید اختلاف زمانی بین شارژ آن‌ها از 10 دقیقه تجاوز نکند.

همچنین هر دو خانواده اس 9 و اس 8 از شارژ سریع بیسیم نیز پشتیبانی می‌کنند. البته شما نمی‌توانید یک پد شارژ را به صورت پیشفرض در جعبه گوشی ببینید، بلکه باید به صورت جداگانه از بازار خریداری کنید. توصیه ما به شما این است که از برند قابل اطمینانی خریداری کنید.

نتایج عمر باتری گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ