نام آپدیت پاییزی ویندوز 10

آپدیت پاییزی ویندوز 10 “Spring Creators Update” نام خواهد داشت

آپدیت پاییزی ویندوز 10 تا چند هفته دیگر عرضه می‌شود. تا به امروز همگان در مورد نام آن شک داشتیم، اما حالا کدهای داخلی آپدیت رداستون 5 که سال آینده عرضه می‌شود، نام این آپدیت را Spring Creators Update اعلام کرده است.

مایکروسافت ظاهرا در نظر دارد برای سومین آپدیت بزرگ ویندوز 10 خود همچنان از نام Creators Update استفاده کند. غول نرم افزار جهان هنوز به صورت رسمی نام آپدیت پاییزی ویندوز 10 را اعلام نکرده است که در ماه آینده عرضه خواهد شد، اما مشغول آزمودن چندین ویزگی مختلف است که به نظر می‌رسد آن‌ها نام آپدیت مذکور را فاش کرده‌اند. در آخرین بیلدهای آزمایشی به‌روزرسانی Redstone 5 که نسخه نهایی آن اواخر پاییز سال آینده عرضه می‌شود، نام “Windows 10 Spring Creators Update” به چشم می‌خورد. این به‌روزرسانی احتمالا اولین روزهای بهار 97 منتشر می‌شود.

نخستین آپدیت Creators ویندوز در بهار سال گذشته عرضه شد و پس از آن نیز در زمستان شاهد عرضه نسخه جدید این آپدیت به نام Fall Creators بودیم. نام آپدیت پاییزی ویندوز 10 در واقع برای نخستین بار سال گذشته در پست‌های وبلاگ مایکروسافت رویت شده بود، اما حالا می‌توان Fall Creators Update را در قطعه کدهای خود ویندوز نیز مشاهده کرد. سایت The Verge ادعا می‌کند که آن‌ها می‌دانند مایکروسافت قصد دارد تم اصلی نامگذاری آپدیت های ویندوز 10 را حفظ کرده و تنها نام میانی آن را با هر فصل و هر زمانی که مرتبط با آن است تغییر دهد.

آپدیت پاییزی ویندوز 10 تا چند هفته دیگر عرضه می‌شود

انتظار می‌رود مایکروسافت آپدیت پاییزی ویندوز 10 را در اوایل فصل بهار در اختیار تمامی کاربران قرار دهد. انتظار می‌رود این بروزرسانی از قابلیت‌های جذابی نظیر تایم لاین، پشتیبانی از HDR و حتی تغییرات زبان طراحی جدید Fluent Design مایکروسافت بهره‌مند باشد. مایکروسافت در حال آزمودن آپدیت بعدی خود با کدنام Redstone 5 است که اواخر سال 2018 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ما هنوز هیچ تغییر بزرگی را تا بدین لحظه در این به‌روزرسانی ندیده‌ایم، اما به نظر می‌رسد که قابلیت استفاده از تب‌ها به File Explorer و سایر نرم افزارها اضافه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. هرچند داره روی میاره اندروید ولی ویندوز یه چیز دیگه بود وهست

  2. امید وارم راضی کننده باشه

  3. آقا ویندوز کرکی هم آپدیت کنیم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

  4. چه عجبب خدا کنه بهتر شده باشه

  5. باسلام من لپتاب لنوا دارم باویندوز 10الان اعلان آبدیت کرده ودرحال دانلود آبدیت شده مبتونم بپرسم بعداز پایان دانلود بایدچیکارکنم یاخودش اتمات آبدیت میشه باتشکر ازمدیریت