تصاویری زیبا و جذاب از آئودی A7 2019

آئودی A7 2019 مشکی در هوای سرد نروژ – ویدیو و عکس

اتومبیل جذاب و اسپورت بک آئودی A7 2019 در آینده‌ای نزدیک توسط شرکت آئودی معرفی خواهد شد. در این مقاله می‌توانید تصاویری جذاب و زیبا و ویدیویی از آئودی ای 7 جدید را مشاهده کنید.

آئودی A7‌ نیز همانند اکثر مدل‌های این کمپانی قدیمی شده و حالا نوبت به آن رسیده تا غول خودروسازی آلمانی از نسل جدید آن پرده برداری کند. مدل A6، پسرعموی این خودرو که چندی پیش معرفی شد از زبان طراحی جدید این شرکت بهره‌مند بود و نشانه‌هایی از طراحی مدل پرچمدار آئودی A8 را می‌توانستیم در آن ببینیم. اما حالا نوبت به یک مدل جذاب رسیده که بیشتر نمایی اسپورت را در قالب یک خودرو اسپورت بک به تصویر می‌کشد.

تصاویری زیبا و جذاب از آئودی A7 2019

برای نخستین بار، شایعات پیرامون مدل آئودی A7 2019 از سال گذشته میلادی آغاز به انتشار کردند. حال شاهد انتشار تصاویری زیبا و جذاب از مدل مشکی رنگ آئودی A7 2019 هستیم که ظاهرا در اسلو نروژ و در دمای منفی 13 درجه سانتی‌گراد تهیه شده است. به نظر می‌رسد که در مقایسه با تمامی رقبای جدید همچون مرسدس CLS و بی ام و سری 6 گرند کوپه،‌ آئودی ای 7 می‌تواند به لطف فناوری‌های بی‌نظیری که در یک بدنه‌ی زیبا و شکیل در اختیار سرنشینانش قرار می‌دهد، می‌تواند قدرت نخست لقب گیرد.

آئودی A7 2019

 

این دقیقا موردی است که در مورد A8 (و سدان جدید آئودی A6 که در ژنو معرفی شد) نیز دیده می‌شود. از مهم‌ترین تکنولوژی محصولات جدید آئودی می‌توان به رابط کاربری جذابی همراه با دو نمایشگر لمسی غالب در کنسول وسط (یکی در جلو و دیگری در پشت) اشاره کرد که تکمیل کننده نسل دوم کابین مجازی (Virtual Cockpit) این شرکت هستند.

تصاویری زیبا و جذاب از آئودی A7 2019

کسانی که به دنبال جذابی‌تی بیشتر و ظاهری اسپورت‌تر از آئودی A7 2019 هستند باید منتظر مدل داغ‌تر S7 باشند که اوایل سال 2018 تصاویری بدون استتار از آن به بیرون درز پیدا کرد و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک رسما معرفی خواهد شد. در ادامه نیز مدل RS7 را آئودی معرفی خواهد کرد که مدل ویژه‌ای نسبت به نسل اصلی خود است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. تضاد بین رنگ ماشینو برف خیلی زیباس

  2. این ماشین از اون شیک های مخصوص افراد باشخصیته

  3. این ماشین شیک و رویایی یه طرف خود نروژ رویایی یه طرف دیگه

  4. نمیدونم چرا همه ماشینای آئودی خیلی شیکن