خروجی گرفتن از پسوردهای گوگل کروم

خروجی گرفتن از پسوردهای گوگل کروم به روشی جدید

خروجی گرفتن از پسوردهای گوگل کروم به زودی راحت‌تر از همیشه خواهد شد. به این ترتیب می‌توان بعد از ذخیره کردن پسوردهای درون مرورگر گوگل کروم، خیلی راحت آن‌ها را به یک برنامه مدیریت فایل دیگر منتقل کرد.

کاربران مرورگر گوگل کروم به زودی خواهند توانست تنها با چند کلیک، پسوردهای ذخیره شده در این مرورگر را به صورت یک فایل متنی دریافت کنند. پیش از این نیز خروجی گرفتن از پسوردهای گوگل کروم کار دشواری نبود، اما در هر صورت در مقایسه با راهکار جدید ارائه شده زمان بیشتری طلب می‌کرد. همچنین کاربران تنها می‌توانستند فایل خروجی را مجددا تنها در همین مرورگر مورد استفاده قرار بدهند.

این خبر را یکی از طرفداران گوگل در شبکه اجتماعی گوگل پلاس منتشر کرده است. متاسفانه هنوز زمان دقیقی درباره ارائه این ویژگی در گوگل کروم و قابل استفاده شدن آن برای عموم کاربران مشخص نشده است، اما گفته شده توسعه‌دهندگان مشغول تست آن هستند.

مراحل خروجی گرفتن از پسوردهای گوگل کروم

اگر سرسختانه به دنبال آزمایش شیوه جدید خروجی گرفتن از پسوردهای گوگل کروم هستید، به حالت توسعه‌دهنده تغییر وضعیت داده و سپس در صفحه تنظیمات مرورگر، عبارت “Passwords” را تایپ کنید. در ادامه به دنبال منوی سه نقطه‌ای “Saved Passwords” بگردید. مرحله نهایی، انتخاب گزینه “Export Passwords” است. به این ترتیب تمامی پسوردهای ذخیره شده در مرورگر در قالب یک فایل متنی (csv.) در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به لطف این روش خروجی گرفتن از پسوردهای گوگل کروم می‌توان فایل نهایی را درون سایر نرم افزارهای مدیریت پسورد باز کرد و اطلاعات را بدون زحمت به درون برنامه انتقال داد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. با سلام و وقت بخیر خدمت شما؛ ممنونم از آموزشتون
    من از پسورد های گوگل کروم پیشتیبانی تهیه کردم ولی الان که میخوام اطلاعات رو وارد کنم گزینه ای برای import کردن پسورد ها وجود نداره.
    برای تغییرات به بخش flags رفتم اما توی flags اصلا گزینه ای به اسم password import and export وجود نداره. حتی بقیه بخش ها رو هم بررسی کردم ولی بازم چیزی پیدا نکردم. نسخه گوگل کرومم 78 هستش.
    خواستم بدونم میشه بنده رو راهنمایی کنید؟ مشکل به شدت جدیه و هرجا که جستجو میکنم آموزش جدیدی وجود نداره.
    با تشکر از شما

  2. خیلی کارای داشت ممنون

  3. باو یه فایرفاکس نصب کنید راحت!

  4. خیلی عالی بود ممنون واقعا

  5. سپاس بابت مطلب ❤️❤️

  6. من با موزیلا راحتترم ولی بازم ممنون