غیرفعال کردن بیکسبی بر روی گلکسی اس 9

آموزش غیرفعال کردن بیکسبی بر روی گلکسی اس 9 سامسونگ

اگر از دستیار دیجیتالی سامسونگ رضایت ندارید و نمی‌خواهید در گوشی های جدید سامسونگ از آن‌ها استفاده کنید، ما در این مقاله قصد داریم نحوه‌ی غیرفعال کردن بیکسبی بر روی گلکسی اس 9 بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بیکسبی،‌ دستیار دیجیتالی سامسونگ قادر است به قابلیت‌ها و تنظیمات عمیق گوشی دسترسی پیدا کند که عملا چنین امکانی را نمی‌توان در دیگر رقبا شاهد بود، اما آن هنوز هم نیازمند آن است که در بخش توانایی درک و تشخیص صدا بهبود پیدا کند. اگر بخواهیم مقایسه سریعی بین سامسونگ بیکسبی با دستیار گوگل و الکسا بر روی دیوایس‌های آمازون اکو و اپل سیری بی‌اندازیم، این گزینه‌ها از قدرت درک بهتری برخوردار هستند.

جالب اینجاست که سامسونگ با وجود عدم تکمیل این دستیار، یک دکمه‌ی اختصاصی را نیز بر روی گوشی گلکسی اس 9 / اس 9 پلاس تعبیه کرده است. آن دقیقا مشابه دکمه بیکسبی در نسل گذشته، بر روی سمت چپ گوشی و درست در بالای کلیدهای تنظیم ولوم صدا است. شما حتی نمی‌توانید کارایی آن را به مورد دیگری به جز فراخوانی دستیار سامسونگ تغییر دهید.

اما ما در اینجا راه حلی را به شما یاد خواهیم داد تا حداقل با ضربه بر روی آن، عملکردی انجام نشود. در ادامه روش غیرفعال کردن بیکسبی بر روی گلکسی اس 9 را به شما خواهیم آموخت. همراه ما باشید.

نحوه غیرفعال کردن بیکسبی بر روی گلکسی اس 9

1- ابتدا بر روی صفحه اصلی گوشی انگشت خود را به سمت راست کشیده تا وارد پنل اصلی بیکسبی شوید. در اینجا بر روی آیکون چرخ دنده در قسمت بالا، سمت راست صفحه ضربه بزنید. حالا مطمئن شوید که گزینه‌ی Bixby Key در حالت غیرفعال قرار دارد.

غیرفعال کردن بیکسبی بر روی گلکسی اس 9

2- حالا بر روی منوی سه نقطه روی هم، درست در کنار آیکون چرخ دنده کلیک کنید و سپس “Settings” را انتخاب کنید. در اینجا، در زیر بخش “Voice” به دنبال گزینه Bixby Voice گشته و مطمئن شوید که در حالت غیرفعال قرار دارد.

غیرفعال کردن بیکسبی بر روی گلکسی اس 9

کار تمام است و حالا موفق به غیرفعال کردن بیکسبی بر روی گلکسی اس 9 خود شده‌اید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بدرد ما ایرانیها نمیخوره همون بهتره غیر فعال یا حذفش کنیم ، الان طرفداران سامسونگ میان طرفداری کنن خخ

  2. جالب بود به درد پول اداره ها میخوره

  3. من موندم مگه کسی اس 9 هم خریدهه؟؟؟

  4. نکنین این کارو سامسونگ ناراحت میشه