هواوی وای 9 2018

هواوی وای 9 2018 با چهار دوربین و یک باتری بزرگ معرفی شد

هواوی وای 9 2018 (Huawei Y9 2018) با چهار دوربین به صورت رسمی در تایلند معرفی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های فنی و امکانات هواوی 9 2018 خواهیم داشت.

گوشی های میان رده سری Y از جمله محبوب‌ترین محصولات هواوی هستند که معمولا با قیمتی رقابتی عرضه می‌شوند. حال یک عضو جدید به این خانواده اضافه شده است که می‌تواند رقابت در حوزه محصولات میان رده را سخت‌تر از قبل کند.

مدل 2018 هواوی Y9 به صفحه نمایش 5.93 اینچی FullView با وضوح 1080×2160 تجهیز شده تا ما باز هم شاهد توسعه موبایل دیگری با نمایشگر کشیده باشیم. قاب پشتی میزبان دو سنسور دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی و همین‌طور حسگر اثر انگشت است و دوربین دوگانه 16+2 مگاپیکسلی در بخش جلویی، تصاویر سلفی را با کیفیتی بالا ثبت خواهد کرد. زیر قاب نیز تراشه کایرین 659 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت)، مسئولیت پردازش اطلاعات را بر عهده دارد.

یکی از نقاط قوت موبایل جدید هواوی، استفاده از باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است و این در حالی‌ست که دستگاه تنها 7.9 میلی‌متر ضخامت دارد. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به اندروید 8.0 اوریو، رابط کاربری EMIU 8.0 و سه خشاب (یکی برای کارت حافظه و دو خشاب مخصوص سیم کارت) اشاره کرد.

موبایل جدید هواوی قرار است در سه رنگ طلایی، آبی و مشکی به فروش رسد. هنوز قیمت هواوی وای 9 2018 و زمان عرضه آن در بازار سایر کشورها اعلام نشده است.

تصاویر هواوی وای 9 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سلام کسی که میگن هواوی چرته و از این حرفا همون بهتره برن با ضعف .انتن دهی ضعیف و هنگ گوشیهای سامسونگ دستو پنجه نرم کنن هواوی بهترین گوشیه سامسونگ S8 رو با اندروید 7 روانه ی بازار کرده ولی هواوی واسه گوشیهای پایین ردشم اندروید8زده پس حالیزدا اولون

  2. اون سالاری که قراره امسال قدرتمندانه در بازار گوشی های موبایل عرض اندام و قدرت نمایی کنه نوکیا هست نبرد امسال “”NOKIA”” برای کسب جایگاه سابق که مقام اول جهان هست،تماشایی خواهد بود!

  3. چرا رنگ قرمز نمیزنه اون انر هفت ایکس قرمز رنگش که خیلی عالی بود اینا رو هم قرمز کنه

  4. سالار وارد میشود بخدا این تا سه چهار سال دیگه همه رو ضربه فنی میکنه

  5. اینم یاد گرفته چند دروبینه میزنه به خیال خودش مشتری جذب کنه هه

    • من هواوی هیچ وقت نداشتم کسایی هم که هواوی رو با سامسونگ مقایسه میکنن ..فردا اگه یه گوشی ارزون تر چین بزنه هواوی رو با اون مقایسه میکنن سامسونگ همین که چینی نیست و اسمش اعتبارشه کافی نیست 😊

    • دوست عزیز قبل از اینکه سامسونگ یا برندای دیگه چند دوربینه بزنه هواوی اونو وارد بازار کرده بوده میتونین یه سرچ بزنین😊

  6. هوآوی حاکم بازار میان رده هاس بدووووون شک