عملکرد آیفون 6 اس قبل و بعد از تعویض باتری

عملکرد آیفون 6 اس را قبل و بعد از تعویض باتری در یک ویدیو ببینید

در این مقاله عملکرد آیفون 6 اس را قبل و بعد از تعویض باتری بررسی می‌کنیم. آیا با عوض کردن باتری عملکرد این دیوایس سریع‌تر می‌شود یا برنامه تعویض باتری اپل فقط یک مانور تبلیغاتی بوده است؟ خودتان در یک ویدیو ببینید.

به نقل از اپل، دلیل آن که آیفون های قدیمی نظیر آیفون 6 و آیفون 6 اس به خوبی کار نمی‌کنند و ممکن است کاربران بارها در حال کار کردن با گوشی، با خاموش شدن و راه اندازی مجدد ناخواسته مواجه شوند، باتری‌های قدیمی آنها است. این باتری‌ها باعث کاهش سرعت گوشی شده و حتی هر روز نیز از سرعت آن کاسته می‌شود.

همین موضوع باعث شد تا اپل برنامه ویژه‌ای را برای تعویض باتری آیفون های قدیمی خود تدارک ببینید و با ارائه تخفیف‌های ویژه، کاربران را به تعویض باتری گوشی خود تشویق کند. اما اگر شما شک دارید که پس از تعویض باتری نیز این مشکل پابرجا باشد، یک کانال یوتیوب اقدام به انتشار فیلمی از عملکرد آیفون 6 اس اپل قبل و بعد از تعویض باتری گوشی کرده است. آنچه که از ویدیو مشخص است، تفاوت بین عملکرد آیفون 6 اس پس از قرار گرفتن یک باتری جدید در زیر قابش، همچون شب با روز است!

ویدیو عملکرد آیفون 6 اس قبل و بعد تعویض باتری

 

اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها سریع‌تر اجرا می‌شوند و در حالی که تنها در عرض چند ثانیه همه کار انجام می‌گیرد،‌ دیگر شما از شر تجربه کاربری خسته کننده آیفون قدیمی خود نجات پیدا می‌کنید. همانطور که در ویدیو مشخص است، انجام این کارها شامل اجرای اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها در آیفون مجهز به باتری قدیمی‌تر به طور کلی حدود 1 دقیقه و 12 ثانیه طولانی‌تر از زمانی است که شما باتری گوشی خود را عوض کرده‌اید.

البته توجه داشته باشید حتی اگر تصمیمی برای تعویض باتری آیفون خود ندارید، اپل قصد دارد با آپدیت آی او اس 11.3 پیش رو، غیرفعال سازی برخی از موارد را در اختیار کاربران قرار دهد تا گوشی آن‌ها کمتر در معرض خطر احتمالی خاموش شدن و راه اندازی مجدد قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. فقط نرم افزارهایی که با اینترنت سر و کار دارن کندتر اون هم در حد میلی ثانیه اجرا میشن.
    باز هم در حالت کندش از سریعترن گوشی های عنرویدی سریعتره.
    به نظر میرسه وارد کننده های سامسونگ هم اینجا نظر میدن.

  2. جفتش چرند بود ایفون کلا چرنده

  3. ببینید اینم از ییه شرکت مطمعن و عالی

  4. اگر وقع نگر باشی و فن بوی بازی در نیاری تقریبا همه شرکت ها خدمات بیشتری نسبت به آیفون ارائه میدن!!!

  5. در هر دو حالت مضخرف! 😬😁😁

  6. به به اخه کدوم شرکت اینقدر سرویس میده به مشتریششششش؟