اپلیکیشن تریپین

روش جدیدی برای سفر رفتن

رزرو ویلا و سوییت با استفاده از اپلیکیشن تریپین ، امروز ساده‌تر از هر زمان دیگری شده است. با استفاده از نرم افزار اجاره ویلا و اقامتگاه غیر هتلی تریپین خواهید توانست بدون دست داشتن دلال‌ها، به رزرو ویلا و سوییت در شهر مورد نظر خود با بهترین قیمت ممکن بپردازید.

برای شما بارها پیش آمده که در کنار خیابان‌ها و جاده‌های شهرهای شمالی با فردی رو به رو شوید که با در دست داشتن پلاکاردی با عنوان اجاره ویلا قصد اجاره دادن سوییت یا ویلایی را به مسافران داشته باشد و پس از مراجعه به این افراد یا بنگاه‌ها، تعداد زیادی ویلا و سوییت را بازدید کنید و در آخر با اصرار فرد اجاره‌دهنده، یا آنجا را انتخاب کرده و یا به جای دیگری بروید. این مسئله موجب می‌شود که زمان زیادی برای پیدا کردن یک محل مناسب برای اقامت خانواده صرف کنید و مهمتر از همه، شفاف نبودن قیمت برای اجاره، به عدم آرامش ذهنی برای یک اقامت منصفانه و مناسب منجر می شود. از طرفی فرد، هیچ مسئولیت قانونی در قبال شما ندارد. این گونه مشکلات، سفرها را مخاطره‌آمیز می‌کنند و لذت سفر با ریسک انتخاب کمرنگ می‌شود.

به تازگی اپلیکیشنی دست به اقدام جالبی زده تا با حل این مشکل، روزها قبل از سفر، ویلا و سوییت خود را از میان گزینه‌های مختلف در شهرهای گوناگون انتخاب کنید و بتوانید با مالک ویلا و سوییت در ارتباط باشید. به این ترتیب از حذف واسطه که از مزایای این اپلیکیشن است اطمینان پیداکرده و پس از آن، اقامتگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین قیمت‌ها شفاف است و دیگر نگران بالا و پایین شدن قیمت‌ها در روزهای مختلف سال نخواهید بود. به همین دلیل می‌توانید قبل از سفر، بودجه خود را برنامه‌ریزی کنید.

اپلیکیشن تریپین

تریپین اپلیکیشن حوزه گردشگری و رزرو و اجاره اقامتگاه‌های بومی و غیر هتلی است که دغدغه‌های بسیاری را حل کرده است. فراهم کردن محیطی خلاقانه با هدفی بزرگ و در راستای تسهیل سفرهای داخلی، جمعی از دانشجویان و جوانان مستعد را گرد هم آورده است تا با خلق تریپین رفاه مردم را افزایش دهند، افرادی که به جای مهاجرت از کشور، در داخل ایران مانده و برای هموطنان خود ارزشی را ایجاد کرده‌اند. این ارزش در توجه آن‌ها به توریسم داخلی و اکوتوریسم مشهود است.

بومگردی با اپلیکیشن تریپین

اگر از زندگی پرهیاهوی ماشینی خسته شده و در سفرهای آخر هفته خود نیز هیاهوی تعطیلات، اجازه ریلکسیشن کامل را به شما نمی‌دهد، بومگردی را تجربه کنید. بوم گردی یا اکوتوریسم در تعریف خلاصه یعنی احترام به طبیعت، احترام به فرهنگ گذشته و حال حاضر مردمانی که از سال‌ها قبل در یک زیست بوم خاص زندگی می‌کنند. بوم گردی واژه پیچیده و غریبی نبوده و رفتن و بودن در طبیعت و عشق ورزیدن به آن محسوب می‌شود. بومگردی در واقع سفری است مسئولانه که موجب رشد و پایداری زیست بوم و همچنین فرهنگ و کیفیت زندگی ساکنان یک منطقه گردشگری خاص می‌شود.

اپلیکیشن تریپین

تجربه چند روز زندگی با مردم روستا در بافت روستایی و با غذای محلی، به شما اجازه می‌دهد از انرژی که سادگی و مهمان‌نوازی این مردمان شریف به شما می‌دهند لذت ببرید. تریپین مجموعه بومگردی ها و اقامتگاهای محلی را در یک جا برای شما جمع‌آوری کرده است تا مخاطبان بتوانند قبل از سفر، اقامتگاه‌ها را با هم مقایسه کرده و بسته به حال و هوا و بر اساس قیمت مناسب، مقصد خود را رزرو کنند. پشتیبانی 24 ساعته تریپین از مهمانان خود، امنیت و آرامش خاطر را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

تعداد شهرهایی که تریپین در آن‌ها اقامتگاه دارد خیلی زیاد نیست و شاید ضعفی برای این اپلیکیشن به شمار بیاید، ولی از آنجا که رشد خوبی در طی این ماه‌ها داشته و اکنون حدود 80 شهر را پوشش می‌دهد، امید است که در آینده‌ای نه چندان دور، در هر زمان و با هر بودجه‌ای به وسیله تریپین بتوانید در تمام شهرهای ایران اقامتی راحت و سفری دلنشین داشته باشید.

اپلیکیشن تریپین

این شرکت از زمان تاسیس با هدف تسهیل رزرو ویلا و انواع اقامتگاه‌های اختصاصی، همواره در تلاش بوده با بهره بردن از نیاز روز و استفاده از ایده‌های نو، خود را به‌روز نگه دارد و با استفاده از رابط‌های کاربری، ترکیبی از فن و هنر را آمیخته است. از آنجایی که تیم تریپین برای امنیت و آسایش خاطر مسافران اهمیت خاصی قائل است، در انتخاب میزبان‌ها و اجاره‌دهنده‌ها حداکثر سخت‌گیری را اعمال می‌کند. خروجی، وجود گزیده‌ای از بهترین ویلاها، سوییت‌ها و اقامتگاه‌های اختصاصی و بومی در دیتابیس اپلیکیشن تریپین است.

اپلیکیشن تریپین

کافی است بعد از تصمیم به رزرو و اجاره ویلا و یا سوییت در شهری که تصمیم به سفر کردن به آن را دارید، این برنامه را در گوشی اندرویدی و آی او اسی خود اجرا کرده و یا از طریق وب سایت TripInn.ir ، خیلی راحت و بدون دغدغه در شهر مورد نظر به جستجو بپردازید. می‌توان مطمئن بود اقامتگاه‌های معرفی شده مورد تایید هستند و از طرفی دیگر هیچ نگرانی بابت قیمت‌ها وجود ندارد. پس شما سفر بسیار دلنشین، راحت و آسوده‌ای را تجربه خواهید کرد. برای نصب اپلیکیشن تریپین می‌توانید به فروشگاه‌های ایرانی کافه بازار و سیب اپ و یا فروشگاه گوگل پلی مراجعه کنید. لینک‌های دانلود در ادامه قرار داده شده است.

دانلود اپلیکیشن تریپین برای اندروید از Cafebazaar | Google Play

دانلود اپلیکیشن تریپین برای آی او اس از Sibapp

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. نصبش کردم. برنامه جالبی بود. بومگردیاش واقعا مناسبن.

  2. چقدر اشغال بود با ایفون ۱۰ هم سازگارش نکرده بودن

  3. نصبش کردم . برنامه خوبیه. البته فعلا قصد سفر ندارم. ولی خواستم برم ازش استفاده می کنم. قیمتاش تو شمال خوب بود

  4. جالبه ولی ن خیلی

  5. اگر ساده باشه جستوجو توش و اینکه با اقبال مردم مواجه بشه نرم افزار خوبیه

  6. خدا خیرشون بده! انصافا سخته زمان سفر بگردی و مکان مناسب گیر بیاری، عالیه

  7. مرگ بر ۴ شنبه سوری

  8. از روی airbnb تغلید خاسته بکنه