معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

در این مطلب قصد داریم تا 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و شگفت‌انگیزی که به عنوان نشانه‌هایی احتمالی از ارتباط موجودات فضایی با انسان‌ها شناخته می‌شوند را معرفی کنیم.

همانطور که می‌دانیم، جهان اطراف و هر آنچه که در آسمان شب می‌بینیم به قدری بزرگ و وسیع است که درک آن با تمامی پیشرفت‌های شگفت‌انگیز علوم مختلف در طول تاریخ بشریت،‌ هنوز امکان‌پذیر نیست؛ با این حال دانشمندانی وجود دارند که در میان میلیاردها سیستم ستاره‌ای و چند تریلیون سیاره مختلف،‌ تنها سیاره ما را دارای حیات می‌دانند و می‌گویند که زندگی فقط بر روی زمین شکل گرفته است.

از طرف دیگر وقتی به عظمت کیهان توجه می‌کنیم و یافته‌های جالبی که در دهه‌های اخیر با پیشرفت علم ستاره شناسی ممکن شده را در نظر می‌گیریم، باور به تنها بودن انسان در تمام جهان بسیار سخت به نظر می‌رسد و احتمال وجود فرازمینی هایی با اشکال مختلف، از همیشه بیشتر با منطق جور در می‌آید.

همچنین، اکتشافات جدید علم اختر شناسی و یافته‌های دانشمندان که هر چند وقت یک‌بار از پتانسیل بالای قمرهای زحل و یا سیاره مریخ برای میزبانی از حیات فرازمینی خبر می‌دهند، تصور پیشین بشریت در مورد تنها بودن ما در کیهان را بیشتر زیر سوال می‌برند.

با این تفاسیر، هنگامی که به گذشته انسان نگاه می‌کنیم،‌ مسائل و پدیده‌هایی را می‌بینیم که احتمال دخالت موجودات فضایی در آن‌ها، توسط عده زیادی از افراد جوامع مطرح شده است؛ به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که نظریه به نام تئوری فضانوردان باستانی (Ancient Astronaut Theory) وجود دارد که بر اساس آن، نسل بشر از هزاران سال پیش و حتی قبل‌تر از آن با تمدن‌های فرازمینی در ارتباط بوده و بیگانگانی از سیارات و یا کهکشان‌های دوردست به زمین آمده و در شکل دادن به تاریخ بشریت نقش بزرگی داشته‌اند.

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

به عنوان مثال صحبت‌های زیادی در مورد پیشرفت‌های تکنولوژیکی در دوران قوم آزتک، مصر باستان و یا تمدن‌های چند هزاران ساله دیگر مطرح شده که تنها راه توجیه دستیابی این تمدن‌ها به دانش عمیقی از مباحث مختلف ریاضی، ستاره شناسی،‌ مهندسی،‌ معماری و دانسته‌های مشابه را ارتباط با موجودات فضایی می‌دانند.

عده‌ای می‌پرسند که چگونه مصریان باستان در چند هزاران‌ سال پیش از میلاد مسیح توانایی جابه‌جایی سنگ‌هایی با وزن حداکثری 50 تن را داشته‌اند و یا چطور است که سطح دانسته‌های تمدن مایا در مورد علوم گوناگون به حدی زیاد بوده که جهانیان این مردمان آمریکای مرکزی را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین تمدن ‌های باستانی می‌شناسند؟

اشیا باستانی مرموز و عجیبی از تمدن‌های پیشین به جا مانده است!

خوشبختانه مردمان تمدن‌های مختلف در گوشه گوشه جهان حداکثر تلاش خود را برای ثبت تاریخشان کردند و آثار باستانی گوناگونی را برای باخبر کردن نسل‌های بعد از وجود خود، به جا گذاشتند؛ این آثار شامل نوشته‌ها، بناها و اشیا باستانی مرموز و عجیبی می‌شوند که هرکدام داستانی شگفت‌انگیز داشته و بر اساس باور طرفداران نظریه فضانوردان باستان،‌ نشان از ارتباط باستانیان با موجودات فضایی هستند.

در ادامه تعدادی از این اشیا باستانی مرموز را معرفی می‌کنیم:

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

همانطور که در تصاویر می‌بینیم، یک نوع کیف دستی در آثار باستانی به جا مانده از دو تمدن مجزا و چند هزار سال،‌ در بین‌النهرین و آمریکا به تصویر کشیده شده که در کنار سردرگم کردن متخصصان باستان شناسی، بحث فضانوردی باستانی را داغ‌ کرده است! در جوامع علمی به این قسمت از مجسمه‌ها کیف دستی خدایان گفته می‌شود.

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

شی باستانی مرموز بالا بین سال‌های 600 تا 900 بعد از میلاد ساخته شده و به نظر می‌رسد که آدمکی را با نوعی لباس فضایی به تصویر کشیده است.

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

جدا از بحث کیف دستی اسرار‌آمیز مجسم شده، این مورد از لیست اشیا باستانی مرموز که با نام یادواره املک 19 (Olmec Monument 19)‌ شناخته می‌شود، مربوط به یکی از خدایان آمریکایی مرکزی بوده و به نظر می‌رسد که این خدا در داخل نوعی دستگاه پرنده قرار گرفته است.

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

ستون سنگی چند هزار ساله ال بال (El-Baul) که در کشور گواتمالا پیدا شده، از نظر نمادگذاری و ماهیت تجهیزات به تصویر کشیده شده محققان را سردرگم کرده است.

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

لوح باستانی دیگری از کشور مکزیک در آمریکا جنوبی که به وضوح نوعی موجود با چشمان بادامی و سر کشیده، که شباهت فوق‌العاده‌ای به آدم فضایی‌های فیلم‌های هالیوودی دارد را نمایش داده است.

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

یکی از شناخته‌شده‌ترین اشیا باستانی مرموز موردبحث در میان طرفداران تئوری فضانوردان باستان، این سنگ‌قبر مرموز با نام لوح شاه پاکال (King Pakal) است که همانند یکی دیگر از موارد لیست، موجودی را در داخل یک وسیله عجیب و غریب با تجهیزات مختلف نشان داده است.

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

شی باستانی مربوط به تمدن مایا که به اعتقاد بسیاری از افراد معتقد به دخالت فرازمینی ها در شکل‌گیری تاریخ بشر، یک فضانورد باستانی را با نوعی کلاه فضایی نشان می‌دهد!

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

لوحی از مصر باستان که موجود و موقعیتی شبیه به آنچه در داستان‌های تخیلی می‌بینیم را نشان داده است؛ آیا فرازمینی هایی این‌چنین در ساخت اهرام مصر و یا بناهای یادبود دیگر این تمدن شگفت‌انگیز دست داشته‌اند؟!

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

تصویر بالا مربوط به یک سنگتراشی چند هزار ساله از آمریکای مرکزی است که همانند موارد قبل فردی را در یک لباس عجیب و مرموز نشان می‌دهد.

معرفی 10 مورد از اشیا باستانی مرموز و عجیبی که به موجودات فضایی ربط داده شده‌اند!

دو مجسمه مرموز دیگر از گواتمالا که دانشمندان در توجیه علت ظاهر عجیب آن‌ها به اتفاق نظر نرسیده‌اند.

البته موارد معرفی‌شده تنها تعدادی از آثار باستانی به جامانده از تمدن‌های پیشین هستند که ماهیت اسرارآمیزی دارند؛ با این تفاسیر، شما درباره این اشیا باستانی مرموز چه نظری دارید؟ آیا تمامی ابهامات آثار کشف‌شده فقط نوعی تصادف است که عمق خیال‌پردازی مردمان باستان را نشان می‌دهند و یا این امکان وجود دارد که موجودات فضایی از مدت‌ها پیش در کنار ما بوده‌اند و تغییرات عمده‌ای را در زندگی ما ایجاد کرده‌اند؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

32 دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب .به حضور همه دوستان وهم زبان شیرین پارسی گوی.
    واما راجع به عجایب ها در مورد فضا .
    شروع صحبتم را با ایه ۴۱و۴۲ سوره یس .که مضمونش خلق کردن ساختن مرکب که باسوارشدن در آن نجات یافتن.
    ماجرای سلیمان نبی وفرزندش که در حبشه زندگی می کرد ومشاهده چیزی شبیه هواپیما یا فضا پیما در مسیر حرکتشان.
    با اطلاع از دانش علو م باستانشناسی تاریخی . وجلوتر ها داستان بهشت پیامبران وزیستن بشر در خیلی بیشتر از اینها .ومطلبی دیگر نشان از پیشرفت علم و علوم مختلف بشری در زمین .اساطیر.
    سبحان الله رب السموات سبع .ورب الارضین سبع .ومافیهن ومابینهن ورب العرش العظیم..

  2. دوستان..چرا بعضی ها دوست دارند تا یه اتفاق عجیب یا خرافی(حالا با حقیقت و دوروغش کاری ندارم)
    میشنوند سریع میچسبونن به دین و مذهب
    و این ها دقیقا اونهایی هستند از دین و و مذهب هیچی نمیدونند و باتوجه به حرفای دوتا آخوند تو تلویزون و جاهای دیگه شنیدن و تصویری که تو ذهشون براشون درست کردند به دین نگاه میکنند
    دوست عزیزه من وقتی میگی کتابای خرافی دینی
    یکیش قران هست که…
    توی همون قران گفته بجز ما انسان ها که اشرف مخلوقات هستیم موجودات دیگری هم وجود دارند و حتی اشاره شده در کرات دیگر زندگی میکنن(کتابی که تو اون زمان که نه ناسا بوده و نه….)از کتابی که همچین جمله هایی گفته انقد بی تفاوت رد نشید….به نظر من دیدن بشقاب پرنده همین الان بالای خونتون انقدر شگفت زده نمیکنه ادمو تا وقتی میبینه تو کتاب قرانمون زمانی که جای لامپ شمع روشن میکردن به وجود این موجودات اشاره کرده و خیلی چیزای دیگه….شما چجور انسان هایی هستید که با دوتا عکس و فیلم به فضایی ها ایمان میارین ولی با دیدن و خوندن این چیزا تو قران انقد ساده از کتارش رد میشید….بشر قدر چیزهایی که داره رو نمیدونه..به خدا معجزه قران از یوفو ها و امثال اون ها خیلی بزرگ تر هست..کاش یکم به خودمون بیایم..از خودم شرو میکنم…و از جهالت در بیایم و بفهمیم که کل دنیا دارن ثانیه به ثانیه بیلیارررد ها دلار یا یورو یا..هرکوفتی..پول خرج میکنن که ما مسلمونا خیلی راحت از کنار قران رد بشیم و انقد برامون سرگرمی درست کردن که کتاب قران تو خونه هامون خاک بخوره کودوممون هر روز قران میخونیم(شاید بخندید به حرفام ولی خداشاهده این ها برنامه های 500 600 و هزار ساله امریکایی ها اجداد انگیلسی های استعمار گر که خونه هزاران هزار انسان از نسل بشر از چنگالشون میچیکه و امثالشون هست…چون میدونن اگر ما برای یکلحظه فقط برای یکلحظه با قران و خدامون کانکت بشیم و بفهمیم داستان چیه چی بوده و چی هست…بخدای محمد قسم که هیچی از امریکا و …همسالش نمیمونه..چون دیگه چیزهایی برامون مهم میشه و تبدیل به افکار و غذای ذهن میشه که اونا نمیتونن توش تغییری ایجاد کنن…شاید بتونن مارو با پول و طلا و بورس و…. بازی بدن…ولی اگه روزی بفهمین که گوشه خونه هاتون اون کتابی که خاک میخوره چیه و چه کدهایی توش داره..دود از سرتون بلند میشه(من نه خیلی حالیمه نه ادعایی دارم و نه نماز روزمو انجام میدم و اصلا نمیخام اینجوری فکر کنین که دارم برای دین میجنگم)فقط یکم از دور به ماجرا نگاه میکنم..چرا همجا اسم ایرانه چرا انقد به خون مسلمونا تشنه هستن چرا با داعش و غیره میخان اسلام رو خراب کنن و با مقالات و حرف های به ظاهر منطقی که کاملا درست بنظر میرسه میخان از پایه دروغ جلوه بدن(من همرو خوندم) و خوبم فمیدم که با حرف های دقییق و تنظیم شده که تو ذهن پردازش میشه و خروجیش یه فکری هست که تو راحت قبولش میکنی همشون توسط بزرگ ترین روانشناساشون و تاریخ نگارا و یه تیم از مخ هایی که در اختیار دارن ساخته شده و البته یکسری رانده شده و عقده دار از وطن هم شرایط رو مناسب دیدن و بنزین ریختن تو اتیشش تا نورش بیشتر به چشم برسه ولی این اتیش برای ما گرمایی نداره
    اینا همشون قششنگ با تبر ریشه اسلام رو هدف قرار دادن چرا انقد پول خرج میکنن چرا و چرا و چرا..یکم فکر کنید…در طول تاریخ بزرگ ترین دانشمندان علم شناسان (از ستاره شناس بگیر تا…)همه ایرانی و بیشترشون مسلمان بودند (ما امام صادق رو داریم که علمشو تو قلب امریکا انگلیس نروژ پاریس تو خفن ترین دانشگاها تدریس میکنن تازه اونم قطره ای از دریا رو که تونستن متوجه بشن رو در قالب کتاب در عاوردن..بازم بگگگم… جلوی ساختمان سازمان ملل 4تا مجسمه هست بدون استثنا همشون ایرانی هستند:))(برین تحقیق کنید) چرا اون زمان ما انقدر بزرگ بودیم شیر بودیم و الان یسری شغال بهمون میگن جهان سوم و ملاک جهان اولی بودن رو در ذهن ها چیزهایی قرار دادن که خودشون دارن تا مارو خار جلوه بدن..چون میدونن وقتی تو مایوس باشی دیگه نمیخای تلاش کنی دیگه نمیخای یاد بگیری دیگه نمیخای چیزایی که داری رو ببینی و فقط میخای چیزایی اونا دارن رو داشته باشی تا بهت بگن ینی حس کنی بهت میگن جهان اولی مثلا…رابطه ها و عاطفه ها در ایرانی که جهان سومی هست خییلی قشنگ تره بخدا خییلی قشنگه تره عشق علاقه و محبت تو خانواده ها در ایران قابل مقایسه نیست با یه خانواده لس انجلسی.(البته تا وقتی که اینا انقدر نفوذ نداشتن تو ذهن هامون)..چرا ما نمبینیم اینارو…و فکر میکنیم اونجا چ خبره و از رو دوتا فیلم داریم حقیقت زندگی اونارو تصویر سازی میکنیم و دقیقا وقتی که با تقلید ازونا حس میکنیم خوش بختیم دقیقا اول بدبختیمونه این دزدیا این فقر و فحشا این هوس بازی ها که رو مخمون صبح تا شب وول وول میخوره(خودمو میگم) اینا همه نتیجه نطفه ای هست که خیلی سال پیش تو دل این اب و خاک کاشتن(چون تو اون دوران اونا به ما حسودی میکردن که هرچی میخایمو داریم و اونا هنوز تو اداره یه زندگی ساده زناشویی که اصل خلقت بشره مشکل داشتن چون ما راه داشتیم روش داشتیم چارچوب داشتیم قران رو دست کم نگیرید..خیلی چیزا بهمون یاد داده و ما ژنتیکی موقع تولد از اجدادمون به ارث بردیم و یاعث تکامل ما شد و اونا خوب اینو فهمیدن) اما الان برعکس شده ما جهان سومیم اونا هرچی میخان دارن البته به ظاهررر…از خدا میخام انقدر روحتون رو قوی کنه تا جسمتون دوباره توانایی شناخت خدارو داشته باشه و کدهایی که تو قران اومده رو بتونین خوب اسمبل کنید تا به جواب برسید..و انقد راحت بهش نگید کتاب خرافی(دو نفر دیگه بخونن رد شن و بره تو ضمیر ناخود اگاهشون(مشکل من همینه که اینارو نوشتم)) و فاز هری پاتر بگیرین .شاید اگه هالیوودی وجود نداشت و ما از سر حوصله سر رفتن قران رو هزاران بار و هزاران بار میخوندیم به چیزهایی میرسیدیم که دنیا جلمون زانو بزنه انقدر تو جهالت غرق نمیشدیم که فوج فوج پول مملکت رو ببرن و ما تو فاز بشقاب پرنده باشیم….ما ایرانی ها خیلی باهوشیم از نسل اریایی و کوروش که حتی بهش تو همون قران اشاره شده(ذوالقرنین)و دمبال هرچیزی بریم بهش میرسیم یه مثال بزنم برم بخابم خسستم…اگه سیم انتن به تلویزیون یجاش پاره یا به اصطلاح زخمی باشه اتصالی میکنه تلویزیون برفک میزنه اگه خیلی پاره بشه کلا تصویر قطع میشه حتی اگه نصف سیم سالم باشه توانایی عبور اون حجم از اطلاعات رو نداره اما اگه این سیم همه رشته هاش سالم باشه و مسیرشو بدونه و دقیق و منظم به دوره خودش بپیچه و یه عایق خوب داشته باشه تصویری میگیریم ازش که از ثانیه به ثانیه زندگیتون لذت میبریم…چیزی که در حال خاضر امکانش خیلی کمه 🙂 “”ما هر کودوم یک رشته از این سیم هستیم””.تمام ببخشین که خیلی حرف زدم منم مثل شمام ,از جنس شما ,طرف شمام “از همه مهمتر دلسوزه شمام” به خدا قسم

    • بنام خدا
      سلام داداش امیر حسین واقعا که همه حرفات عالیه عالی بود اگه همه مثل شما فکر کنن و کتاب خدا (قرآن) رو چندینو چندین بار با معنیش بخونن و درک کنن میبینن چیزی که دارن میخونن هیچ نیس خراف نیست همه چیزه واقعا عقلتونو دست مردمانی ندین که حرفایه بی ربطی درس میکنن تا ملکول به ملکول مغذتونو شستشو بدنو اینا رو قالب کنن” . یا حق

    • یسوال دارم دوست گلم.ایا اگر بدونیم تاثیر خوب یا مثبت تو سرنوشتمون داره؟ایا کسی میگه افرین چه بچه باهوشی؟؟؟یا…مرسی از مطالب زیبا شما

  3. تحقیقات روز علم ژنتیک و همچنین علم فسیل شناسی ثابت کرده که اجداد ما میمون بودن و در علم دیگه بحثی درباره این موضوع نیست.البته از ظاهر ما هم کاملا مشخصه.ما پستانداریم مثل خر و گاو و گوسفند و گربه سانان و الی آخر.ما پرنده یا خزنده یا آبزی یا حشره نیستیم و مشخصا پستانداریم.پس ادیان بطور کلی چرت میگن.همانطور که باکتری ها در زمین تکامل پیدا کردن و به گونه های مختلف حیوان تبدیل شدن ممکن است در سیارات دیگری در جهان موجوداتی همین روند تکامل را طی کرده باشند.جهان تا جایی که میدانیم سیزده میلیارد سال قدمت دارد و زمین چهار میلیارد سال و گونه انسان پنج میلیون سال در نتیجه ممکن است سیاراتی در جهان باشد که چند میلیارد سال زودتر از زمین روند تکامل را طی کرده باشند و موجوداتی بسیار پیشرفته تر از ما در جهان باشند که در گذشته از زمین بازدید کرده اند. شواهدی وجود دارد که نشان میدهد این موجودات نزدیک به سه میلیارد سال پیش از زمین بازدید کرده اند.در آن زمان هنوز هیچ موجود زنده ای در زمین وجود نداشته.همانگونه که ما الان قصد داریم به سیارات دیگر برویم و جای جدیدی برای زندگی پیدا کنیم شاید فرازمینی ها قبلا یعنی سه میلیارد سال پیش بدنبال خانه ای جدید به زمین سر زده باشند. بجای چسبیدن به کتاب های دینی خرافی بیایید به علم روز گوش فرا دهیم. سپاسگزارم…

    • گونه انسان امروز ۲۰۰ هزار سال قدمت داره، نه ۵ میلیون سال!
      ضمن اینکه تئوری تکامل که میگه انسان از تکامل میمون به وجود اومده، مثل همین بحثا کاملا ثابت نشده است. درسته که شواهدی هست که این تئوری رو تایید میکنه، ولی ۱۰۰ در ۱۰۰ نیست. واسم مهم نیست که دین چی میگه!
      ولی با وجود میلیاردها کهکشان که قطعا هزاران بلکه میلیون‌ها سیاره رو در خودشون جا میدن (تازه فرضیه جهان‌های موازی رو در نظر نگیریم)، وجود موجودات فضایی خیلی دور از ذهن نیست‌. ولی البته الزاما دشمن ما نیستن

  4. بازم میگم اونایی که قبول دارن من بهشون احترام میزارم اما حرفم بااونایی قبول ندارنه بدبختا نشستین ی گوشه چرندیات میبافیت بزرگترین و پیشرفته ترین ماهواره ی جهان ثابت کرده وجود دارن فکر کردید انسان بودن به روی زمین زندگی کردنه فکر کردید وقتی حرف از اشرف مخلوقات میاد فقط شمااشرف مخلوقاتید اونهام انسانن اما اوناکجا ما کجا حتی ذهن درک ما نمیتونه پیشرفته بودن اونارا محاسبه کنه ما داریم به ساختار زندگیشون پی میبریم و ازاونا تحقیق میکنیم اونوقت بعضیا چرندیات میبافن تازه موندن وجود داره یانه؟ از طرفی دیگه فریادتون کل جهانا گرفته که میگید یگانه ی هستی به خودتون؟؟هه ی گوشه نشستید فکر کردید ی کیهان وجود داره ی کهکشان وجود داره میلیاردهامیلیارد کیهان و جهان هاای دیگر به علاوه ی جهان های موازی وجودداره اونوقت فکر کردیم شماتنهایین؟

  5. اونایی که قبول دارن من بهشون احترام میزارم اما حرفم بااونایی قبول ندارنه بدبختا نشستین ی گوشه چرندیات میبافیت بزرگترین و پیشرفته ترین ماهواره ی جهان ثابت کرده وجود دارن فکر کردید انسان بودن به روی زمین زندگی کردنه فکر کردید وقتی حرف از اشرف مخلوقات میاد فقط شمااشرف مخلوقاتید اونهام انسانن اما اوناکجا ما کجا حتی ذهن درک ما نمیتونه پیشرفته بودن اونارا محاسبه کنه ما داریم به ساختار زندگیشون پی میبریم و ازاونا تحقیق میکنیم اونوقت بعضیا چرندیات میبافن تازه موندن وجود داره یانه؟ از طرفی دیگه فریادتون کل جهانا گرفته که میگید یگانه ی هستی به خودتون؟؟هه ی گوشه نشستید فکر کردید ی کیهان وجود داره ی کهکشان وجود داره میلیاردهامیلیارد کیهان و جهان هاای دیگر به علاوه ی جهان های موازی وجودداره اونوقت فکر کردیم شماتنهایین؟

  6. طبق تحقیقات پیرفته ترین ماهواره ی جهان ناسا واطلاعاتی که اون به دست اورده ثابت شده موجودات فضایی وجود دارند وجهان ها کهکشان و کیهان های دیگری به علاوه ی جهان های موازی وجود دارند موجودات فضایی شکل انسان هستند.. و ایا انسان بودن فقط بازندگی روی کره ی خاکی ثابت میشه؟ یعنی هرکس روزمینه انسانه؟ اونهام انسانن اما از نسل تکامل یافته اما غرورمون اجازه نمیده قبول کنیم تمدن هاایی پیشرفته تراز ماوجوددارند فقط صدایمان کل این جهان بیکران را دربرگرفته که داد میزنیم یگانه ی هستی هه!!اونایی که قبول دارن من بهشون احترام میذارم اما اونایی که قبول ندارن خواهشا چرتا پرت اینجا نگینن تحقیق کنید اثبات کنید واگر اثبات شد یعنی از دانشمندانی مثل انیشتن باهوش تری که دیگه جات نمیتونه اینجاباشه و تورو برای تحقیقاتشون روهوامیزنن اما به هرحال تاکسی خالی زیادی بوق میزنه خواهشا اونایی که درحد اطلاعات من هستند جواب بدن و اثبات کننداینهانه ربطی به دین نداره نه چیز دیگه جهان میلیاردها ساله شروع شده و ما میلیون ها سال بعد به وجود اومدیم هراحتمالیا میشه داد قبل ما هزاران نوع تمدن وجود داشته و دارد پس اینابه یادداشته باشید ماتنهاتیستیم

  7. کسایی که ازاین مخلوقات چیزی نمیدونند چرت نگن ماهواره ی ناسا پیشرفته ترین ماهواره ی جهان بااطلاعات وتحقیقاتی که انجام داده ثابت کرده که فقط منظومه ی ماتنهامنظومه ی جهان بیکران نیست وکهکشان هاو کیهان های زیادی وجوددارند برعلاوه جهان های موازی همه ی ماقبول داریم اشرف مخلوقاتیم اما ایا انسان بودن باروی این کره ی خاکی ثابت میشه یعنی هرکسی روی این کره باشه انسان؟اونهام مثل ما هستند اما از نسل تکامل یافته اما غرور مااجازه نمیدع قبول کنیم قبول کنیم پیشرفته تراز ماوجود داره و اما همه جافریاد میزنیم هوشمندویگانه ی هستی هه!وقتی همتون اونایی که قبول دارن غیرازخودشون تواین جهان هاکسی وجود نداره واثبات کردن بیان نظر بدن مااگر بخواهیم فکر کنیم که هزاران سال قبل تمدنی وجود داشته قطعا مغز محمدود مانمیتوانددرک پیشرفت انهارا حتی محاسبه کند بااین حال پیشبینی ناسا اینکه نسل های بعدی مامیتونه سیگنالهای اونهارا دریافت کنه این حرفایی که زدم یک هزارم اطلاعات درمورد اونها نمیشه اثبات هاواطلاعات بیشتری وجود داره که شمابه اونا دسترسی ندارین

  8. قابل توجه دوست گلمون علی که میگه خدا وجود نداره یا اگه هست چرا بشر رو به حال خودش رها کرده و خدایی نمیکنه.تو به من بگو دوست من انسان تازه داره در مورد هوش مصنوعی آزمایشاتی انجام میده.فرض کن این علم خیلی پیشرفت کنه.میدونی نهایت پیشرفت تو این علم به کجا میرسه؟به جایی که نیازی به دخالت انسان یاهمون آفریدگارش نباشه وخودش مستقل باشه و رفتار و حتی زندگی کنه.بعدشم هر بلایی سر بشر میاد نتیجه افکار و رفتار خودشه.وقتی جنگ فقر تبعیض و ظلم هست مقصر خود انسانه گرچه دامن خیلی افراد بیگناه هم میگیره.در ثانی در مورد وجود خدا بهت همینو بگم که انسان تا الان هیچ چیزی رو اختراع نکرده فقط اون چیزی که میلیاردها سال بوده رو فهمیده که هست.مثلا سوختهای فسیلی.انواع انرژی و الکترو مغناطیس وخلاصه همه چی.پس چطور وجودشو میشه انکار کرد.مثلا فکر کردیم انرژی هسته ای تولید کردیم خیلی پیشرفت کردیم و از خدا زدیم جلو؟نه.انرژی ای که یک ثانیه در خورشید تولید میشه برابر مصرف یک میلیون سال انرژی الکتریکی بشر با نیروگاههای هسته ایه.ببین فقط باید عمیقا فکر کنی

  9. چیزی واسه توجیه بیشتر این عکسا نیست فک کنم بیشترتون با فکر من موافقین

  10. قبل از تولد پیامبر اسلام در های آسمان به روی جن ها باز بود و وقتی فرشته ها از آینده حرف میزدن جن ها میرفتم جاسوسی میکردن از فرشته ها و گفته های اونها رو به انسانهای جن گیر میگفتن علت این نماد های امروزی هم همینه. حتی عکس هلیکوپتر و تانک هم تو نقاشی های مصر باستان دیده شده. علت اینکه بعضی دولت های غربی جن ها رو به اسم موجود فضایی تبلیغ میکنن ؛ اینه که میخوان حضور جن ها رو عادی جلوه بدن و اونها رو کم کم وارد زندگی بشر کنن

  11. موجودات فضایی واقعیت هستند در قران هم نام برده شده بسیاری از تکنولوژی اونها در دست آمریکا است

  12. موجودات دیگری به غیر از انسان وجود دارن ولی به زمین ربطی ندارن تو قرآنم دربارش صحبت شده ک در کهکشان های دیگه ای مثل زمین زندگی جاریست ولی به زمین هیچ ربطی نداره
    خواهشا اینو بدونین ک هروقت بحثی در مورد موجودات فضایی شد بازی با افکره و میخوان فکرارو مریض کنن اینا همش داستان پشتشه زود باور نباشین

    • چرا همه چیزو به دین ربط میدید اخه دین کجا بوده چیزی حز خرافات و سرگرمی بچگانه نیست یکم متطقی و واقع بین باشیم خدا کجاست پس چرا خدایی نمیکنه و بشر رو رها کرده؟؟یکم چشامونو باز کنیم و بی تعصب باشیم

      • مشکل داریا کی به دین ربط داد
        یه دور قرآن بخونی میفهمی دربارش صحبت شده ولی کلا بحثش یچیز دیگس ربطی به ما نداره این چرت و پرتایی ک هی میشنویم و میگن برا یه نقشه هایی ک بعضیا میکشن و میخوان فکرارو درگیرش کنن
        کی حرف دینو زد این وسط

    • اما به نظر من با این مدرک هایی که هست میتونم بگیم موجودات فضایی وجود داره و خود من به شخسه خیلی دوست دارم ببینمشون

  13. موضوع خیلی سنگینیه ، حرفم پس میگیرم از لحاضی خوردن گوشت مصنوی که از سلول انسان تولید شده واقعا ترسناک و غیر قانونی و غیر اخلاقی

  14. سلام به همه.اینا واقعیت داره و این موجودات فرازمینی همون جن های خودمون هستن.اجنه و شیاطین.اون مجسمه که بیضی هست سرش و گفته تو فیلم های هالیوود از اون شکل به عنوان موجودات فضایی استفاده میشه از اشکال اجنه هست و در کتاب های شیطان پرستان نیز وجود داره.

  15. بدون شک خدا موجوداتی رو فرستاده تا پیشرفت بشرو سریع تر کنن

  16. بعضی از مجسمه ها و نقشا واقعا هیچ توجیهی براشون نیست

  17. این همه مدرک دال بر وجود فضاییها و دستکاریهای ژنتیکی حالا بزن زیرش تا یقمون نگیرن بگن وجود داریم باور نمیکنیم

  18. بعضیاشون واقعا مسخره بود