هدست واقعیت مجازی موتورولا

هدست واقعیت مجازی موتورولا مخصوص گوشی های موتو در راه است

ظاهرا موتورولا در حال ساخت یک موتو مود جذاب برای گوشی های خود است. ایوان بلس تصویری از هدست واقعیت مجازی موتورولا را منتشر کرده که بر روی آن عبارت MotoMods هک شده است.

موتورولا بخش الکترونیکی لوازم جانبی موتو مود مختص گوشی های هوشمند خودش از اسپیکر الکسا گرفته تا یک دوربین را ادغام کرده است. بنابراین همه چیز مهیای آن شده تا شاهد عرضه هدست واقعیت مجازی موتورولا برای استفاده توسط گوشی های سری موتو آن‌ها باشیم. آنطور که شایعات خبر می‌دهند، این هدست در دست تولید بوده و از ظاهری بزرگ‌ و یک دوربین بهره می‌برد.

اخبار تازه‌ای که امروز از سوی VentureBeat شنیده شده، ظاهرا بر اساس تازه‌ترین گزارش ایوان بلس، افشاگر بزرگ حوزه تکنولوژی به دست آمده است. البته در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری، نظیر زمان عرضه در دست نیست. موتورولا اعلام کرده است که مدت زمان زیادی را در گذشته برای توسعه لوازم جانبی محصولاتش صرف کرده است، بنابراین فرض بر این که فروش هدست واقعیت مجازی موتورولا نیز خیلی زود به عرضه خواهد رسید، نمی‌تواند تعجب برانگیز باشد.

آیا هدست واقعیت مجازی موتورولا به دی دریم VR مجهز است؟

در حالی که برش دایره‌ای شکل دوربین باعث می‌شود این هدست عجیب و غریب به نظر برسد. هدست‌های واقعیت مجازی موبایلی معمولا همگی یک نقطه مشترک دارند و برخی کمپانی‌ها نظیر سامسونگ، هدست‌هایی را می‌سازند که تنها با گوشی های خودشان کار می‌کنند. حال ما امیدواریم هدست واقعیت مجازی موتورولا مبتنی بر پلتفرم Daydream VR اندروید طراحی شده باشد تا سایر گوشی های اندرویدی سازگار نیز بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

به گفته‌ی ایوان بلاس، یک امکان جالبی که برای این موتو مود در نظر گرفته شده، از ویژگی‌های واقعیت افزوده نیز به لطف یک دوربین تعبیه شده در جلوی آن پشتیبانی می‌کند. به هر حال بعید به نظر می‌رسد این تکنولوژی با تمام قدرتش در هدست واقعیت مجازی موتورولا به ایفای نقش بپردازد. حتی هدست گران قیمت واقعیت افزوده ویندوز مایکروسافت نیز که شامل دوربین‌های بیرونی است نمی‌تواند قابلیت‌های واقعیت افزوده را در اختیار کاربرانش قرار دهد.