رجیستری گوشی های هواوی

رجیستری گوشی های هواوی و نوکیا آغاز شد

رجیستری گوشی های هواوی و نوکیا از روز شنبه، 19 اسفند 1396، آغاز شد. بنابراین خریداران گوشی‌های این دو برند نیز باید نسبت به ثبت گوشی در سامانه مخصوص طرح رجیستری اطمینان حاصل کنند.

طرح رجیستری یا طرح ثبت و شناسه‌دار کردن گوشی های تلفن همراه از مهرماه امسال به طور رسمی آغاز به کار کرد. این طرح که حواشی و اتفاقات زیادی را به همراه داشت، با هدف مبارزه با قاچاق و واردات غیر قانونی گوشی های موبایل به کشورمان اجرا شد و با اجرایی شدن آن، گوشی‌هایی که به طور غیر قانونی و قاچاق وارد کشور می‌شوند از دسترس خارج شده و هیچ‌گونه سرویسی را دریافت نخواهند کرد.

نوبت به رجیستری گوشی های هواوی و نوکیا رسید

این طرح در چند مرحله به اجرا رسید و گوشی‌ها و دستگاه‌های سیم‌کارت‌خور اپل، بلک بری، موتورولا، گوگل و ال جی در چند مرحله وارد طرح رجیستری شدند. حالا در جدیدترین مرحله، رجیستری گوشی های هواوی و نوکیا نیز آغاز شده و از دیروز، شنبه 19 اسفندماه 1396، نشان‌های تجاری Huawei و Nokia هم مشمول این طرح شدند.

خریداران گوشی های هواوی و نوکیا از این پس باید توجه داشته باشند که در هنگام خرید گوشی و پیش از فعال‌سازی، با استعلام کد 15 رقمی IMEI از طریق سامانه ستاره 7777 مربع (#7777*)، از اصالت گوشی و ثبت شناسه آن در سامانه همتا اطمینان پیدا کرده و سپس اقدام به خرید گوشی مورد نظر کنند.

رجیستری گوشی های هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمت اینو زیاد نکنن بازز

  2. بدبخت شدیم همین مونده بود قیمت نوکیا هواوی گرون شه

  3. بند آخر خط آخر حتما اصلاح شود