میت 10

چرا باید گوشی خود را به هواوی میت 10 تغییر دهید؟

سری گوشی های هواوی میت 10 مدتی پیش معرفی و وارد بازار شد و مورد استقبال منتقدان و مشتریان قرار گرفت. در این مطلب به 5 دلیل اصلی برای این که شما باید گوشی خود را به Huawei Mate 10 ارتقا دهید اشاره خواهیم کرد.

ما همه چیز را در مورد اولین اسمارت فون مجهز به چیپست AI شنیده‌ایم. اما واقعا AI چیست؟ به زبان ساده، تجربه استفاده از گوشی هوشمند خود را به یک سطح کاملا جدید برسانید! اول از همه، طراحی سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) به صورت تمام شیشه‌ای است و از یک صفحه نمایش 6 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد که این موارد دستگاه را به حالتی بسیار خاص و عالی تبدیل کرده است.

گوشی دارای Kirin 970 با پردازشگر AI، یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپری و یک دوربین عالی است که تاکنون مانند آن را ندیده‌اید. ما پنج دلیل عمده برای این که شما باید هر چه سریع‌تر دستگاه اصلی خودتان را به HUAWEI Mate 10 تغییر دهید را بیان می‌کنیم.

5 دلیل برای خرید هواوی میت 10

در ابتدا تکنولوژی AI را تجربه خواهید کرد

دوربین هواوی میت 10 کاملا هوشمند است و می‌تواند هر شی یا صحنه‌ای که در حال عکس‌برداری از آن هستید را تشخیص دهد. شما نیاز نیست به صورت دستی تنظیماتی را اعمال کنید، دوربین آن را به طور خودکار برای شما انجام خواهد داد. این گوشی که با استفاده از هوش مصنوعی در نور کم عکس‌های شفافی می‌گیرد، بسیار شگفت‌انگیز است.

میت 10

شما می‌توانید دید خود را افزایش دهید

سبک HUAWEI FullView Display، گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro را به عنوان گوشی‌های نسل جدید نشان می‌دهد. این گوشی‌ها عریض‌تر از استاندارد بوده و به ترتیب دارای نسبت تصویر 16:9 و 18:9 هستند. شما بدون افزایش طول یا عرض در ابعاد اصلی دستگاه، صفحه نمایش بیشتری را در اختیار دارید که آزادی عمل فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد.

شما تصاویر با کیفیت DSLR دریافت خواهید کرد

گوشی‌های هوشمند هواوی میت 10 دارای دوربین شگفت‌انگیز لایکا مجهز به بزرگ‌ترین دیافراگم جهان f/1.6 است که به راحتی می‌تواند تجربه تصویربرداری استودیویی را به شما اهدا کند! دوربین تشکیل شده از یک سنسور تک‌رنگ 20 مگاپیکسلی و سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی، همراه با تثبیت نوری تصویر (IOS) و زوم اپتیکال 4 برابری برای ارائه عکس‌های خیره‌کننده از تمامی لحظات است.

میت 10

فقط باید هر دو روز یک بار گوشی خود را شارژ کنید

دیگر پاوربانک خود را در خانه بگذارید! گوشی هوشمند HUAWEI Mate 10 شما یک باتری 4000 میلی‌آمپری قدرتمند را ارائه می‌دهد که به اندازه کافی قدرت آنچه که شما در گوشی هوشمند نیاز دارید را برآورده می‌کند. علاوه بر این، Huawei یک تکنولوژی شارژ شگفت‌انگیز به نام SuperCharge ایجاد کرده است که به شما امکان می‌دهد تا ظرف مدت 30 دقیقه، شارژ گوشی خود را به 58 درصد افزایش دهید. هوش مصنوعی نیز برای مدیریت توان باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد، به ویژه هنگامی که تلفن به علت استفاده گسترده بیش از حد گرم شود.

میت 10

شما یک پردازنده دارید که از شما یاد می‌گیرد

دستگاه‌های سری هواوی میت 10 کاملا تازه‌نفس بوده و با پردازنده Kirin 970 خود به عنوان اولین پردازنده‌ی هوش مصنوعی یا AI جهانی، قدرت دستگاه را تأمین کرده است. Kirin 970 دارای یک واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) است که پردازش‌های AI واقعی را بر روی دستگاه شما فراهم می‌کند. نه تنها شما یک دستگاه سریع‌تر دارید، بلکه حتی برنامه‌هایی مانند Prisma که از AI مبتنی بر فناوری ابری استفاده می‌کنند قادر به استفاده از NPU هستند تا سریع‌تر کار خود را انجام دهند. همچنین گفته می‌شود که Kirin 970 در حدود 25 درصد قدرتمندتر و 50 درصد انرژی بیشتری نسبت به پردازنده‌های سال گذشته داشته است.

دستگاهی زیبا، یکی از بهترین دوربین‌هایی که تا به حال دیده‌اید، طول عمر باتری، یک پردازنده AI و استانداردهای ایمنی گواهی شده؛ آیا یک گوشی هوشمند می‌تواند بهتر از این هم باشد؟