به روزرسانی دستیار گوگل

به روزرسانی دستیار گوگل همراه با ارائه قابلیت‌های تازه‌تر از راه رسید

ظاهرا گوگل یک آپدیت جدید را برای دستیار هوشمند خود به انتشار رسانده است. به روزرسانی دستیار گوگل (Google Assistant) قابلیت‌های جدیدتری را ارائه می‌کند و حالا هوشمندتر از هر زمان دیگری شده است. در ادامه تغییرات حاصل از این آپدیت مهم را مشاهده می‌کنید.

سال به سال رقابت دستیاران دیجیتالی و هوشمند شدیدتر از گذشته می‌شود و گوگل نیز نمی‌خواهد از قافله رقبای خود عقب به ماند. در همین راستا، کمپانی تحت امر آلفابت اقدام به انتشار به روزرسانی تازه‌ای با هدف بهبود هرچه بیشتر دستیار گوگل کرده است.

گسترش اکشن ها همراه با به روزرسانی دستیار گوگل

به روزرسانی دستیار گوگل طیف وسیعی از بهبودها در کارایی را شامل می‌شود که گوگل آن‌ها را بدین شرح توضیح می‌دهد: از امروز و پس از دریافت این آپدیت جدید، بخش Action دستیار گوگل یک قابلیت جدید به نام “Custom Device Actions” را دریافت می‌کند که به شرکت‌های سازنده این اجازه را می‌دهد اکشن‌های دستیار گوگل را توسعه بخشیده و آن‌ها در قالب قابلیت‌های پیشفرض همراه گوشی های هوشمند خود ارائه کنند.

به روزرسانی دستیار گوگل

به عبارتی دیگر، دستیار گوگل قادر خواهد بود به درخواست‌های بسیار خاصی نظیر تغییر رنگ چرخه‌ی ماشین لباسشویی شما را تغییر دهد. گوگل همچنین اعلام کرده است که کاربران می‌توانند برای دستیابی به اکشن‌های مورد علاقه خود از بخش نوتیفیکیشن‌های گوشی‌شان نیز اقدام کنند.

از دیگر قابلیت‌های تازه‌ای که توسط به روزرسانی دستیار گوگل به آن اضافه شده می‌توان به پشتیبانی از پخش چندرسانه‌ای بر روی اسپیکر و گوشی های هوشمند توسط اکشن‌های این دستیار هوشمند اشاره کرد. آن‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی را در قالب اکشن‌های صداهای آرامبخش، برنامه‌های تلویزیونی و غیره تنظیم کنند. اینک دستیار گوگل با دریافت آپدیت جدید، هوشمندتر از هر زمان دیگری شده است. با تبدیل شدن هوش مصنوعی به موضوعی مهم در اطراف دنیای تکنولوژی، ما بسیار مشتاق هستیم تا بتوانیم آینده‌ی دستیار گوگل را در ذهن ترسیم کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. هوش مصنوعی فکر کردین جای ما رو نمیگیره دارین دشمنو خودتون درست میکنید