اندروید 8.1 اوریو برای وان پلاس 5

اندروید 8.1 اوریو برای وان پلاس 5 با قابلیت‌های جذاب منتشر شد

اندروید 8.1 اوریو برای وان پلاس 5 (OnePlus 5) در جدیدترین آپدیت بتا برای این گوشی هوشمند ارائه شد. در ادامه برخی از ویژگی‌های جذاب این نسخه جدید را بررسی خواهیم کرد.

وان پلاس 5 یکی از پرچمداران قدرتمند سال 2017 بود که همراه با اندروید 7.1.1 نوقا روانه بازار شد. بعد از انتشار اندروید 8.0، حالا در آخرین به‌روزرسانی بتا، اندروید 8.1 اوریو برای وان پلاس 5 در اختیار افرادی که در برنامه آزمایشی این شرکت چینی حضور دارند، قرار گرفته است. این آپدیت ضمن پشتیبانی از ژست‌های حرکتی جدید، به کاربران اجازه می‌دهد تنها با بالا آوردن موبایل خود بتوانند تماس‌های دریافتی را پاسخ دهند.

آپدیت اندروید 8.1 اوریو برای وان پلاس 5 شامل بسته امنیتی فوریه هم می‌شود

با نصب نسخه جدید، کاربران از چندین استایل مخصوص ساعت برای صفحه نمایش و همچنین بهینه‌سازی‌های حالت بازی که شامل ذخیره انرژی و توقف شدت روشنایی تطبیقی می‌شود، برخوردار خواهند شد. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به بسته امنیتی مخصوص ماه فوریه و نسخه جدید اپلیکیشن “OnePlus Switch” برای تسهیل در مهاجرت میان دستگاه‌های مختلف اشاره کرد. سازندگان می‌گویند آپدیت OxygenOS Open Beta 6 ضمن بهبود برخی موارد، باگ‌های کلی را نیز برطرف می‌کند.

کاربرانی که در این برنامه آزمایشی حضور داشته باشند، آپدیت جدید وان پلاس را به صورت OTA دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حالا اگه قرار باشه جواب ندی دستتو بیاری بالا تماس برقرار شه چی؟؟