پرتره لایتینگ در اپلیکیشن Focos

با Focos ، پرتره لایتینگ را بدون جیلبریک در آیفون 7 پلاس تجربه کنید

نسخه‌ی جدید اپلیکیشن Focos قادر است بدون نیاز به جیلبریک بودن دیوایس، حالت پرتره لایتینگ (Portrait Lighting) در گوشی های آیفون 8 پلاس و آیفون 10 را به گوشی های قدیمی‌تر آیفون 7 پلاس بیاورد. در ادامه با اپلیکیشن فوکوس بیشتر آشنا شوید.

هر از گاهی کمپانی‌هایی مانند اپل دیوایس‌های جدیدی عرضه می‌کنند و فریمور آن‌ها را برای ارائه قابلیت هایی تازه به‌روزرسانی می‌کنند. به همین خاطر است که همیشه خرید دیوایس‌های جدید لذت‌بخش خواهد بود، اما در اینجا سر صاحبان محصولات قدیمی بی کلاه می‌ماند.

آیفون 7 پلاس همراه ماژول دوربین دوگانه خود آغازی برای ارائه تجربه سطح تازه‌ای از عکاسی موبایلی به کاربران آی او اس بود. این گوشی شامل حالت عکاسی پرتره‌ای بود که اپل همراه با آی او اس 10 آن را معرفی کرده بود. سپس عرضه‌ی آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس قابلیت‌های تازه‌ای را نظیر پرتره لایتینگ را معرفی کرد که به عکاسان اجازه می‌دهد با استفاده از افکت‌های عمق میدان، تصاویری جذاب به ارمغان بیاورند. متاسفانه این قابلیت حتی با وجود این که مدل 7 پلاس هم از دوربین دوگانه بهره‌مند بود، اما منحصرا در اختیار کاربران گوشی های آیفون 10 و 8 پلاس قرار گرفت و تنها در صورتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید که گوشی‌تان جیلبریک شده باشد.

پرتره لایتینگ با اسم Black Portrait در اپلیکیشن Focos

حال، یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار عکاسی به نام Focos این قابلیت را در اختیار صاحبان آیفون 7 پلاس قرار می‌دهد تا از ویژگی نزدیک به پرتره لایتینگ به نام Black Portrait بهره‌مند شوند. اپلیکیشن فوکوس جدید نیست، این برنامه مدت‌هاست که ارائه کننده‌ی سطح جدیدی از عکاسی و فیلترگذاری بر روی تصاویر بوده است. این اپلیکیشن محبوب با شبیه سازی فیلتر پرتره لایتینگ گوشی های آیفون 10 و 8 پلاس، حالا چنین قابلیتی را در اختیار نخستین گوشی مجهز به دوربین دوگانه اپل قرار داده است تا عکس‌هایی همراه با پس زمینه مشکی و به شکل استودیویی ثبت کند.

پرتره لایتینگ در اپلیکیشن Focos

در نظر داشته باشید که بهره‌مندی از این قابلیت اپلیکیشن فوکوس تنها توسط گوشی هایی نظیر آیفون 7 پلاس، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس قابل استفاده است که از دوربین دوگانه برخوردارند. پس اگر گوشی شما تک لنزی است، نباید انتظار داشته باشید که عکس‌های پرتره لایتینگ بگیرید.

دانلود Focos از اپ استور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. 95 درصد امکانتاش تو نسخه پرو هست

  2. اپه خوبیه رو ایفون هام ریختم حالته پرتره رو تغیر میده حتی رو عکسی که قبلا گرفتی

  3. کسی پولش کجاست بده ایفون هفت پلاس