اوپو آر 15

مشخصات کامل گوشی ویژه اوپو آر 15 لو رفت

به لطف یک تصویر، تمامی مشخصات فنی گوشی های اوپو آر 15 (Oppo R15) و مدل DME آن لو رفت. اوپو آر 15 ، محصول ویژه پانزدهمین سالگرد فعالیت کمپانی اوپو در بازار موبایل است.

اوپو آر 15 و نسخه‌ی ویژه DME‌ آن هفته‌ی گذشته در سایت رگولاتوری چینی تنا رویت شدند و مشخصات آن‌ها افشا شد. با این حال تنا هیچگاه تراشه قدرت‌بخش گوشی ها را ذکر نمی‌کند. حال یک گزارش جدید به انتشار رسیده که شامل مشخصات کامل گوشی ویژه اوپو آر 15 است و جزئیات تراشه‌ی آن را نیز افشا کرده است. ساعاتی پیش، تصویری از یک پوستر رسمی منتش رشد که جزئیات دو گوشی جدید اوپو را به نمایش می‌گذارد.

همانطور که در تصویر مشخص است، اوپو قصد دارد دو نسخه‌ی متفاوت از گوشی آر 15 خود را معرفی کند. یکی از آن‌ها اوپو R15 معمولی بوده و دیگری از پسوند Dream Mirror Edition (DME) برخوردار است. هر دو از نمایشگر مشابه 6.28 اینچی آمولد با وضوح 2880×1080 پیکسل، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی بهره‌مند هستند. آن‌ها همچنین از ضخامت و وزن یکسانی برخوردار بوده و به سیستم عامل ColorOS 5.0 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو تجهیز شده‌اند.

اوپو آر 15

تفاوت اوپو آر 15 و آر 15 DME در چیست؟

تفاوت این گوشی های اوپو در واقع پردازنده‌ی آن‌ها است. مدل اصلی این گوشی از یک تراشه هلیو پی 60 مدیاتک با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز و یک چیپ هوش مصنوعی دو هسته‌ای قدرت می‌گیرد،‌ در آن سمت مدل DME اوپو آر 15 به تراشه اسنپدراگون 660، سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و چیپ هوش مصنوعی تک هسته‌ای تجهیز خواهد بود.

دوربین‌های پشتی این دو نیز متفاوت است. مدل اصلی Oppo R15 از یک سنسور 16 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.7 همراه با سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 بر روی قاب پشتی خود میزبانی می‌کند. در آن سمت دوربین اصلی DME با این گوشی یکسان بوده، اما سنسور ثانویه آن 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 خواهد بود. این تفاوت‌ها ظرفیت باتری، طراحی و طیف رنگی گوشی‌ها را نیز شامل می‌شود. اوپو از یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع VOOC بر روی مدل اصلی گوشی جدید خود استفاده کرده است. قاب پشتی شیشه‌ای بوده و در رنگ‌های بنفش (Starry)، قرمز (Thermal) و سفید (Snow) عرضه خواهد شد.

در آن سمت مدل Dream Mirror Edition از باتری با ظرفیت کم‌تر 3400 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد که آن هم می‌تواند از تکنولوژی شارژ سریع VOOC پشتیبانی کند. این مدل در دو نسخه‌ی متفاوت عرضه می‌شود که مدل قرمز آن از قاب پشتی شیشه‌ای و مدل مشکی آن از قاب پشتی سرامیکی بهره‌مند است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بازم یه گوشی به اصل و نسب دیگه

  2. والا اینی که من دیدم خیلی خوب بود

  3. چه دوربینای قوی داره

  4. والا به مولا اولین باره اسم این مارک می شنوم!!!