والپیپرهای رسمی هواوی پی 20

دانلود والپیپرهای رسمی هواوی پی 20 (Huawei P20)

والپیپرهای رسمی هواوی پی 20 (Huawei P20) پیش از رونمایی رسمی این گوشی در دسترس قرار گرفتند. والپیپرهای رسمی هواوی P20 به خاطر داشتن کیفیت و رزولوشن بالا، بر روی تمامی گوشی های هوشمند قابل استفاده هستند.

هواوی پی 20 به عنوان نخستین پرچمدار بزرگترین گوشی‌ساز چینی در دنیا، در روز بیست و هفتم مارس (هفتم فروردین) طی برگزاری رویدادی در شهر پاریس به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. خوشبختانه برای پی بردن به اطلاعات مربوط به مشخصات فنی و قابلیت‌های این گوشی نیازی به انتظار تا این روز نداریم، چرا که آن‌ها پیشتر برای ما مشخص شده‌اند. اکنون حتی والپیپرهای رسمی هواوی پی 20 نیز به منظور دانلود در اختیار ما قرار دارند.

با توجه به این که نسبت ابعاد تصویر نمایشگر هواوی پی 20 همانند بسیاری از پرچمداران دیگر 18:9 خواهد بود، تمامی والپیپرهای رسمی هواوی پی 20 برای استفاده بر روی آن و سایر گوشی های مجهز به صفحه نمایش‌های دارای این نسبت در نظر گرفته شده‌اند.

والپیپرهای رسمی هواوی پی 20

یکی دیگر از ویژگی‌های برخی از والپیپرهای رسمی هواوی پی 20 تاریک بودن آن‌ها است، به این معنی که بریدگی بالای نمایشگر را برای آن دسته از کاربرانی که به این سبک طراحی علاقه ندارند مخفی می‌کند.

هواوی پی 20 به عنوان مدل پایه خانواده جدید گوشی های هواوی از سری P شناخته شده و دو مدل دیگر نیز همراه با آن معرفی می‌شوند؛ پی 20 پلاس و پی 20 لایت دو محصول دیگر هواوی خواهند بود. پی 20 پلاس در مقایسه با مدل پایه در چند زمینه همچون اندازه و رزولوشن صفحه نمایش و همچنین حافظه رم وضعیت بهتری خواهد داشت، در حالی که مدل لایت یک گوشی میان‌رده بسیار ارزشمند به شمار می‌آید.

هواوی پی 20 و پی 20 پلاس از جدیدترین تراشه ساخت همین شرکت یعنی کایرین 970، که به واحد شبکه عصبی (هوش مصنوعی) مجهز شده و برای نخستین مرتبه در گوشی میت 10 به کار رفته است، مجهز می‌شوند. با وجود خاص بودن این تراشه، اصلی‌ترین ویژگی دو گوشی پرچمدار جدید سری P، مجهز شدن به یک دوربین سه گانه است. همانند سایر پرچمداران هواوی در سال‌های اخیر، احتمالا این دوربین مجددا در همکاری با شرکا لایکا توسعه پیدا می‌کند.

هواوی در ساخت دو گوشی تمرکز خاصی بر روی عکاسی داشته است، به طوری که رزولوشن دوربین سلفی 24 مگاپیکسل خواهد بود. قیمت‌ سه گوشی از 679 یورو برای مدل لایت شروع شده و برای پی 20 پلاس به 899 یورو می‌رسد!

والپیپرهای رسمی هواوی پی 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هیچ کدوم یه تم ندارن

  2. رفته هرچی عکس ویندوز سونه برداشته اورده