هواوی میت 10

با هواوی میت 10 از یک گوشی هوشمند به جای دو گوشی استفاده کنید

گوشی های سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)، گوشی‌های بسیار هوشمندی هستند که ثابت می‌کنند یک گوشی هوشمند در هر شرایطی از دو گوشی بهتر است. در ادامه به مهم‌ترین دلایل این ادعا اشاره خواهیم کرد.

در خیابان، مراکز خرید، رستوران‌ها و محل کار تعداد زیادی مردم را می‌بینیم که دو تلفن هوشمند دارند؛ این اتفاق دلایل متعددی دارد. بعضی از آنها دو تلفن را به عنوان راهی برای جدا کردن زندگی شخصی و حرفه‌ای خود انتخاب می‌کنند؛ بعضی دیگر علاقه‌مندان تکنولوژی هستند که دوست دارند تجربه کار با بیش از یک تلفن را داشته باشند. اما به هر دلیل که باشد، حمل دو گوشی بسیار سخت است. گوشی های سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) گوشی‌های بسیار هوشمندی هستند که ثابت می‌کنند یک گوشی هوشمند از دو گوشی در هر شرایطی بهتر است. در ادامه دلایل این ادعا ذکر می‌شود.

گوشی هواوی میت 10 ؛ نابغه واقعی که واقعا هوشمند است

سری گوشی های هوشمند هواوی میت 10 شامل مدل‌های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro با داشتن توانایی هوش مصنوعی (AI) برای به دست آوردن یک تجربه فوق‌العاده سریع و یکپارچه برای مصرف‌کنندگان فراهم آمده است. پردازنده اصلی این گوشی‌ها یعنی کایرین 970، دارای یک واحد پردازش عصبی یا NPU است که به آنها اجازه می‌دهد تا 25 بار سریع‌تر از یک CPU استاندارد عمل کند. ضمنا در طولانی مدت، NPU اختصاص داده شده با توجه به نوع فعالیت شما عملکرد و کارایی گوشی را با یادگیری رفتار شما افزایش می‌دهد.

هواوی میت 10

یک دوربین هوشمند با قابلیت شناخت اشیا

گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت 10 با دارا بودن هوش مصنوعی در دوربین خود با وجود لنز دوگانه لایکا با یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی، سنسور تک‌رنگ 20 مگاپیکسلی و اندازه دیافراگم به میزان f/1.6 عکس‌های بسیار جذابی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هواوی میت 10

در هوش مصنوعی این دوربین 100 میلیون عکس ثبت شده و می‌تواند 13 نوع صحنه مختلف مانند آسمان، ساحل، غذا، متون و غیره را شناسایی کند. هنگامی که دوربین شی و صحنه را شناسایی می‌کند، به طور خودکار پارامترهای آن را برای ضبط بهترین‌ها تنظیم می‌کند با تصویر نهایی با روشنایی مناسب، عمق مناسب و بهترین کنتراست باشد. با کمک هوش مصنوعی، دوربین می‌تواند عکس‌های شب را در بهترین حالت ثبت کند و کمک شایانی در از بین بردن تاری و نویز تصاویر داشته باشد.

یک صفحه نمایش بزرگ‌ برای دید وسیع

همه چیز با یک صفحه نمایش شروع می‌شود. HUAWEI Mate 10 با یک صفحه نمایش بزرگ‌تر با حداقل حاشیه‌ها معرفی شده تا یک تجربه متفاوت را برای شما داشته باشد. در حال حاضر انجام ساده‌تر فعالیت‌هایی مثل خواندن ایمیل‌های طولانی، تماشای فیلم‌ها و یا حتی بازی کردن به عنوان ویژگی‌های اصلی این صفحه نمایش در قالب FullView است. صفحه نمایش 6 اینچ با نسبت صفحه نمایش 18:9 و همچنین تکنولوژی HDR10 تجربه بی‌نظیری را در نمایش گذاشتن رنگ‌ها به شما ارائه می‌دهد. گوشی های سری هواوی میت 10 برای افزایش بهره‌وری خود ساخته شده‌اند و اگر می‌خواهید در همان زمان با دو برنامه کارکنید، گوشی های هوشمند HUAWEI Mate 10 به راحتی می‌توانند صفحه نمایش خود را به دو قسمت تقسیم کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا به راحتی بین برنامه‌ها سوئیچ کنید.

باتری که در خلاقیت شما تاثیرگذار است

گوشی های هوشمند HUAWEI Mate 10 دارای یک باتری 4000 میلی‌آمپری است که هرگز در هنگام اضطرار از کار نمی‌افتد. به لطف ویژگی SuperCharge که تکنولوژی طراحی شده توسط Huawei برای شارژ سریع‌تر و ایمن‌تر است، فقط در 30 دقیقه، شما می‌توانید تلفن خود را برای دو روز کار و استفاده سنگین از قدرتش آماده کنید! گوشی های هوشمند هواوی میت 10 و تکنولوژی SuperCharge اولین تکنولوژی شارژ است که تاییدیه TÜV در جهان را برای خود به ثبت رسانده است.

گوشی‌های هوشمند که زندگی شما را متحول می‌کنند

تلفن‌های هوشمند HUAWEI Mate 10 در حفظ حریم شخصی بسیار کارآمد هستند و می‌توانند زندگی شخصی و حرفه‌ای شما را از هم جدا کنند. ویژگی فضای خصوصی شما را قادر می‌سازد تا اسناد شخصی خود را در خصوصی‌ترین حالت نگه دارید.

اگر بخواهید بعضی تصاویر یا اسناد را به اشتراک بگذارید، Huawei Share این امکان‌ را برای شما ایجاد می‌کند تا حتی بدون اتصال به اینترنت و 100 برابر سریع‌تر از بلوتوث اطلاعات خود را میان دو گوشی جابه‌جا کنید. گوشی های سری HUAWEI Mate 10 همچنین گزینه دوگانه سیم خود را ارائه می‌دهند که شما را قادر می‌سازد تا از خطوط مختلف، خط شخصی و خط کار استفاده کنید. این را نیز فراموش نکنید که می‌توانند با یک یک آداپتور، به‌عنوان لپ تاپ‌های کامل نیاز شما را برآورده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دوربنی هشت سلفیش تو حلقمم

  2. این گوشی فوق العادست هم از لحاظ قیمت و هم کارایی و هم کیفیت و هم خیلی چیزای دیگه