قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی

معرفی برندگان سری چهارم قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی

چهارمین سری از قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی برگزار شد و شرکت Huawei برندگان گوشی های میت 10 پورشه دیزاین، بلندگوی JBL Clip2، هدست JBL و کارت خدمات VIP را در این هفته نیز اعلام کرد.

در جشنواره عیدانه امسال هواوی که با نام عید دیدنی با هواوی برگزار می‌شود، شما می‌توانید با خرید یکی از گوشی های منتخب این برند از جمله میت 10، میت 10 پرو، میت 10 لایت، پی اسمارت و وای 7 پرایم از فروشگاه‌های منتخب سراسر کشور، یک هدیه به ازای خرید خود و متناسب با مدل گوشی خریداری شده دریافت کنید.

اما قسمت هیجان‌انگیز جشنواره عید دیدنی با هواوی، قرعه‌کشی‌های هفتگی برای 77 دستگاه گوشی میت 10 پورشه دیزاین و هزاران جایزه‌ی دیگر است. شما پس از خرید یکی از گوشی های منتخب هواوی، این شانس را دارید که با وارد کردن اطلاعات خود در وب سایت http://huaweidi.com یکی از برندگان خوش شانس این جشنواره باشید. قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی در روزهای پنجشنبه هر هفته برگزار می‌شود و شما می‌توانید آن را به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام هواوی به آدرس huaweimobilefarsi دنبال کنید. در ادامه، اسامی سری چهارم برندگان خوش‌شانس جوایز ارزشمند هواوی در جشنواره نوروزی را مشاهده خواهید کرد.

اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی (سری چهارم)

قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی قرعه کشی جشنواره عید دیدنی با هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خدا شانس بده
    مبارکتون باشه به دل خوش

  2. از روز اول عمرم توی یه قرعه کشی نبردم 😂😂😭😭😭😭😭🚶🚶🚶 در حالی که توی همه قرعه کشی ها شرکت می کنم و همیشه یه حسی بهم میگه من برنده میشم!!!!

  3. مبارکشون باشه

  4. هوآوی عشقه

    هم قیمت گوشیاش خوبه، هم تخفیف میده هم بهترین گوشی ها داره و… دوستت دااااریم هوآوی