شیائومی MI

افتتاح مرکز خدمات پس از فروش شیائومی MI در ایران توسط تسک میران

شرکت تسک میران به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برند چینی شیائومی MI ، مرکز خدمات پس از فروش این برند را در ایران افتتاح کرد تا حضور قانونی و رسمی برند می در بازار کشورمان را اعلام کند.

شرکت شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مطرح محصولات الکترونیکی دنیا است که در سال 2014 محصولات این کمپانی تحت برند MI به بازار فناوری عرضه شد. این کمپانی با برند MI در دنیای گوشی های هوشمند شناخته شده است و توانسته در سال 2017 جایگاه سومین تولید کننده گوشی های هوشمند جهان را از آن خود کند. شیائومی در خصوص طراحی گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های موبایل، لپ تاپ و لوازم جانبی نیز فعالیت دارد.

شیائومی MI

برند شیائومی MI تولید محصولات مقرون‌به‌صرفه با کیفیت جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده و همچنین این برند در محصولات زندگی هوشمند از جمله اینترنت اشیا، لوازم خانگی هوشمند و محصولات سرگرمی نیز در دنیا مطرح است. شرکت تسک میران، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برند شیائومی MI ، در روزهای پایانی سال 96 با افتتاح مرکز خدمات پس از فروش، حضور قانونی خود را در بازار ایران اعلام داشت.

شیائومی MI

این شرکت همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تمام گوشی های همراه خود را به صورت رجیستر شده به بازار عرضه کرده است و با اعلام حمایت کامل خود از طرح رجیستری، آن را اقدامی موثر و تحسین‌برانگیز در جهت جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور می‌داند.

شیائومی MI

عرضه محصولات شیائومی MI در کمپین نوروزی بامیلو

محصولات برند شیائومی MI برای نخستین بار در ایران با ضمانت تسک میران از طریق کمپین نوروز بازار بامیلو به صورت آنلاین و اختصاصی به فروش می‌رسد. در روز اول این کمیپن همه موجودی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند شیائومی MI یعنی A1 به فروش رفته است. این نشان می‌دهد بازار ایران برای کالاهای باکیفیت این برند کاملا مشتاق است.

شیائومی MI

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

21 دیدگاه

  1. همچین میگن چینی انگار سامسونگ چیه

  2. باسلام
    من مدل a2دارم گوشی یکبار ابدیت شد و اندروید به 9 ارتقاع پیدا کرد و بعد از چند روز مجددا پیغام ابدیت داد ولی متاسفانه بعد از ابدیت دیگر گوشی روشن نشد.

  3. گوشی شیاومی اشغاله نخریذ اصلا قطعه نداره الان گوشیم همه چیش سالمه دوساله کل ایران برای سوکت سیم کارتش کشتم پیدا نکردم واقعا اشغاله پول تون دور نریزید

  4. ما عقد اخوت با محصولات این شرکت نبسته ایم، ولی سال هاست خود من و همسرم دو گوشی از این برند داریم و پسرم پاوربانکی از همین محصولات، که رضایت کامل داریم، کیفیت به علاوه ی قیمت مناسب. نیازی هم نمی بینیم در بازار در پی کالاهای گرانقیمت دیگر بگردیم.

  5. انوقت این شرکت هیچ سایتی ، صفحه ایسنتاگرامی یا تلگرامی نداره؟؟؟

  6. اگر شیائومی رسمی ایران بیاد واقعا عالی میشه …

  7. من با این نوع حرف زدن ها کاری ندارم
    انصافا محصولات شیائومی کیفیت عالی دارند
    از جمله گوشی ها شون و پاوربانک
    بنده دو مدل گوشی شیائومی را دارم هر دو عالی هستند
    به این شرکت تبریک میگم
    درود بر شما

  8. کسایی که مثل نژاد پرستا میان و میگن گوشی چینی ، یه بار ، فقط یه بار برن پشت جعبه سامسونگ و ایفون و … رو ببینن که اونا هم چینی هستند . (به خاطر کارگر ارزون و …) شیاومی اولین گوشی بدون حاشیه رو زد (Mi Mix) . در حال حاظر سه برند Huawei و +One و Xiaomi معقول تریت ، بهترین و به صرفه ترین گوشی های بازار رو دارن . و آینده گوشی هم دست همین سه تا هست .

    • آره درست میگی شما ولی خدایی وقتی برندهایی مثل ال چی و اپل و …. هستند چرا باید آدم برای برندهای آشغالی مثل این پول بده؟ شما پرچمدار ال جی رو با پرچمدار سامسونگ مقایسه کن ببین چقدر فرق هست که سامسونگ فقط با تبلیغات توسنته گوشیشو بالا نگه داره

  9. آخه شیائومی هم شد برند که براش مرکز خدمات راه اندازی کنن؟ کسی که واقعا دنبال خرید گوشی خوب باشه بره مثلا وی 30 ال جی رو دستش بگیره دیگه سراغ این برندهای نامعتبر میره؟

  10. البته شیائومی هم توی ایران جون گرفته ها

  11. ایول بالاخره یکی هم مارو آدم حساب کرد

  12. ببین چه جولانی میده کالای چینیی

  13. خوبه، خیلی هم خوبه باعث میشه قیمت گوشی‌های هوآوی معقول تر بشن